Hoi makker. Ik heb een verrassing voor je.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho heeft hart voor de community
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, om jou de dag wat fijner te laten starten dan je in eerste instantie zou verwachten![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi makker. Ik heb een verrassing voor je.Oeh la la, bedankt vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, om jou de dag wat fijner te laten starten dan je in eerste instantie zou verwachten
Hopelijk weer Stijn zijn broekje aan te houden in de bus maar ik zou het hem niet kwalijk nemen mocht die nu toch uitgaan.
Bedankt. Toch weer een ronde verder. Op naar de volgende 13 uitwedstrijden in de beker.quote:
In dat geval ; Welkom in de SCquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu heb ik tot 11:15 niets te doen.
Ik zit momenteel op de pot. Ik zou hier conclusies uit trekken als ik jullie was.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho heeft hart voor de community
Ook al een mobiele fokkerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op de pot. Ik zou hier conclusies uit trekken als ik jullie was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |