ja nu is het wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik zag 2 apen nootjes rapen
Ooooo dat was een wonderrr
T was een wonder boven wonder
Dat die apen nootjes rapen konden
Hi hi hi ha ha ha
Sylvana stond erbij en maakt een proces verbaal erna
Jajaja, jouw auto met airbumpers cactusquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja die mooie auto met bloemetjes
[..]
Dank je. Betekent heel veel van jouw hand, dit.
iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
Haags die Rozevla terugfluit, nu heb ik alles gezien.
Of blinden die elkaar begeleiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:10 schreef Catkiller het volgende:
Alsof je mensen met down ziet waarbij de ene de andere iets aan het leren is.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja nu is het wel leuk geweest.
Ja maar het is niet alsof ik erg lang werkloos was hiervoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij werkt ook net 2 weken en meteen al zo uit de hoogte doen, jammer hoor!
awarequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
dp zou video van steen en spinal posten als ie de tt zag
Beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Danke en nee gelukkig niet.
Gelukkig heb ik een auto en ben ik mobiel
Oh ja ik zie wat je hier doet, het uit willen vechten met de backup van de kliek.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar het is niet alsof ik erg lang werkloos was hiervoor.
Bij lange na niet !!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja nu is het wel leuk geweest.
Openbaar vervoer.. the horror.quote:
Altijd een goed idee.quote:
Wil de aandacht niet van braddies vlogs afleiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja ik zie wat je hier doet, het uit willen vechten met de backup van de kliek.
Ik trap er niet in.
Dat is al lang genoeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Openbaar vervoer.. the horror.
Alleen als ik naar de stad ga (parkeerkosten zijn meer dan een retourtje) maak ik gebruik van het OV en dan zit ik er maximaal 15 minuten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |