Hij gaat dood in de volgende aflevering..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
the walking dead
shane wordt met de aflevering gestoorder
Is wel zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Fylax krijgt morgen geen hap door zijn keel zo gespannen is hij voor wat er zal gaan gebeuren.
denk dat we erg verrast worden als t 8 uur isquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben het wrs alweer vergeten als ik wakker word.
Drm werden ze niet zo oudquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk
In de oertijd bestond dieet grotendeels uit verzamelen. Paar bessen hier, knol daar. Wat noten, wat zaden. Miljoenen jaren heeft men verspreid over de dag kleine beetjes gegeten en nu kom jij met zo'n hip dieet
dit soort dingen vind ik niet grappigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij gaat dood in de volgende aflevering..
Ik denk dat ik het niet ga vergeten dankzij jou.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk dat we erg verrast worden als t 8 uur is
is nie zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dit soort dingen vind ik niet grappig
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet ga vergeten dankzij jou.
of juist wel en wordt viezdikquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Fylax krijgt morgen geen hap door zijn keel zo gespannen is hij voor wat er zal gaan gebeuren.
haha goeien troll braddaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk
In de oertijd bestond dieet grotendeels uit verzamelen. Paar bessen hier, knol daar. Wat noten, wat zaden. Miljoenen jaren heeft men verspreid over de dag kleine beetjes gegeten en nu kom jij met zo'n hip dieet
waar staat de aankondigingquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja iets om 20:00 maar wat weten we nie
Ooh dacht dat je opnieuw ging kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dit soort dingen vind ik niet grappig
nou ja, weet ik ook weer dat ik hier niks meer over mezelf moet vertellen
checj linkje bovwnquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:44 schreef Drug het volgende:
[..]
waar staat de aankondiging
zag niet in med
Dat is geen opstekertje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Morgen 20:00 : Haha FOK! gaat sluiten per 1 januari 2017.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |