ga je er eerst maar eens in verdiepen. als je niet gegeten hebt voor langere tijd, dan stijgt je groeihormoon ontzettend, en dat zorgt voor spieropbouw, herstelwerkzaamheden en verjonging. als je vreet stijgt je cortisol, wat een stresshormoon isquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vasten is dus alleen voor te dikke mensen.
ff seri wrm ga je op hem inquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je er eerst maar eens in verdiepen. als je niet gegeten hebt voor langere tijd, dan stijgt je groeihormoon ontzettend, en dat zorgt voor spieropbouw, herstelwerkzaamheden en verjonging. als je vreet stijgt je cortisol, wat een stresshormoon is
door te vasten zorg je weer voor dat onderscheid, je geeft je lichaam meer tijd shit te fixen. bovendien is het gezond om te teren op je lichaamsvet, waar iedereen zat van heeft, en je dus zonder problemen een maaltijd kan skippen als je dat wil, zonder je slap of shaggy te voelen
Vasten is goed en voor gedisciplineerde mensen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vasten is dus alleen voor te dikke mensen.
Ooit gehad? Vega bitterballen, kroketten en burgers zijn heel goed te doen. Net als vega kipstukjes, gehakt. En natuurlijk falafel.quote:
Als ik te lang niet eet ga ik me naar voelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je er eerst maar eens in verdiepen. als je niet gegeten hebt voor langere tijd, dan stijgt je groeihormoon ontzettend, en dat zorgt voor spieropbouw, herstelwerkzaamheden en verjonging. als je vreet stijgt je cortisol, wat een stresshormoon is
door te vasten zorg je weer voor dat onderscheid, je geeft je lichaam meer tijd shit te fixen. bovendien is het gezond om te teren op je lichaamsvet, waar iedereen zat van heeft, en je dus zonder problemen een maaltijd kan skippen als je dat wil, zonder je slap of shaggy te voelen
Genoeg vlees eters die hier op visite komen en willen weten waar ze vega bitterballen kunnen kopen. Sommige vinden het zelfs lekkerder dan die met vlees. Terwijl het voor de rest die-hard vlees eters zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
oke ja sorry moet eerlijk zijn heb nog nooit op
spijt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |