Haha. Meeste jongens beginnen er ook niet over zeg eerlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je je door iedereen laat neuken zonder condoom is je karma dat er groen uit je kut komt lopen.
Hnngg.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je je door iedereen laat neuken zonder condoom is je karma dat er groen uit je kut komt lopen.
waren het fokkers?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha. Meeste jongens beginnen er ook niet over zeg eerlijk?![]()
Maar ik heb er ook maar 5 gehad.. Dus op zich. ''die ene keer''
1 of 2 met weet ik niet meer maar was omdat ze zelf autistisch waren.
Je bent verkouden, omdat je denkt dat je verkouden bent.quote:
Is je eetlust ook weg? Ik heb vandaag 2 bolletjes gehad en een uur geleden een toetje.quote:
geen commentaar.quote:
zag sloesje vandaag weer, kroop snel wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:00 schreef Crip het volgende:
zullen we het onderwerp even veranderen naar de gekko van hzaw
Proef je nu weinig van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil mijn nieuwe salsa dip proberen.Die ziet er zo fucking lekker uit.
Nee heb goed gegeten. Alleen neuklust is wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is je eetlust ook weg? Ik heb vandaag 2 bolletjes gehad en een uur geleden een toetje.
Jeeeeeej.
Ahwww sow RAWquote:
Oh dat is bij mij al maandenlang weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee heb goed gegeten. Alleen neuklust is weg
There is no spoon..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je bent verkouden, omdat je denkt dat je verkouden bent.
Als je toch zo verkouden bent kun je net zo goed stuk fruit pakken je proeft toch niets.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
En er staart mij een rol Oreo koekjes mij aan. Wil er wel een paar eten maar bang dat ik de koekjes over mijn toetsenbord heen hoest.
cutiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag sloesje vandaag weer, kroop snel weg
hij scharrelt altijd bij de afwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |