wat is ditquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:55 schreef Neverknown het volgende:
Ik bedoel meer dat je je vast moet klampen aan een positieve gedachte niet zo van OMG DADELIJK KRIJG IK EEN SOA. OMG ZO BANG.
NEE je moet gewoon denken ; IK GA GEEN SOA KRIJGEN.
aub stop aubquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:55 schreef Neverknown het volgende:
Ik bedoel meer dat je je vast moet klampen aan een positieve gedachte niet zo van OMG DADELIJK KRIJG IK EEN SOA. OMG ZO BANG.
ff dikgedruktquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:55 schreef Che_ het volgende:
Seks is overrated.
Als je niet geil bent.
OMG DADELIJK WORD IK EEN MILJARDAIR. IK BEN ZO BANGquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:55 schreef Neverknown het volgende:
GEFELICITEERD UUUU BENT DE GELUKKKIGEEEEEquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
OMG DADELIJK WORD IK EEN MILJARDAIR. IK BEN ZO BANG
wa een gekko ben jequote:Op maandag 24 oktober 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap het niet
ik denk steeds aan prof en toch krijg ik hem niet
quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
GEFELICITEERD UUUU BENT DE GELUKKKIGEEEEE
Jij ja.quote:
sijpelt er nog steeds liters snot uit je neus?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Nee niet meer van dat. Hoest mijn longen al uit mijn lijf, moeten er ook nog dit soort berichtjes bij komen. Dan kan ik meteen 112 bellen voor een ambulance.
Pff ja. Tissue box raakt aardig leeg. Het is ook echt sinds vandaag dat mijn neus vol zit met liters snot. Vraag me op zo'n moment echt af hoe het kan dat je lichaam/hoofd zoveel snot aan kan maken de hele tijd door.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sijpelt er nog steeds liters snot uit je neus?
Als je je door iedereen laat neuken zonder condoom is je karma dat er groen uit je kut komt lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:57 schreef Neverknown het volgende:
Nee maar ben daar wel van overtuigd soort van karma die je zelf produceert.
over dat je 12 keer komt op allemaal verschillende manieren en dat goed voor je is even lekekr zo zonder man?quote:
Gadverdamme.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ja. Tissue box raakt aardig leeg. Het is ook echt sinds vandaag dat mijn neus vol zit met liters snot. Vraag me op zo'n moment echt af hoe het kan dat je lichaam/hoofd zoveel snot aan kan maken de hele tijd door.
hou opquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
over dat je 12 keer komt op allemaal verschillende manieren en dat goed voor je is even lekekr zo zonder man?
je drinkt er zeker ook veel erbij, wat goed is. nja sterkte, hopelijk ben je donderdag weer gefixed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ja. Tissue box raakt aardig leeg. Het is ook echt sinds vandaag dat mijn neus vol zit met liters snot. Vraag me op zo'n moment echt af hoe het kan dat je lichaam/hoofd zoveel snot aan kan maken de hele tijd door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |