hou opquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
over dat je 12 keer komt op allemaal verschillende manieren en dat goed voor je is even lekekr zo zonder man?
je drinkt er zeker ook veel erbij, wat goed is. nja sterkte, hopelijk ben je donderdag weer gefixed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ja. Tissue box raakt aardig leeg. Het is ook echt sinds vandaag dat mijn neus vol zit met liters snot. Vraag me op zo'n moment echt af hoe het kan dat je lichaam/hoofd zoveel snot aan kan maken de hele tijd door.
Haha. Meeste jongens beginnen er ook niet over zeg eerlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je je door iedereen laat neuken zonder condoom is je karma dat er groen uit je kut komt lopen.
Hnngg.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je je door iedereen laat neuken zonder condoom is je karma dat er groen uit je kut komt lopen.
waren het fokkers?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha. Meeste jongens beginnen er ook niet over zeg eerlijk?![]()
Maar ik heb er ook maar 5 gehad.. Dus op zich. ''die ene keer''
1 of 2 met weet ik niet meer maar was omdat ze zelf autistisch waren.
Je bent verkouden, omdat je denkt dat je verkouden bent.quote:
Is je eetlust ook weg? Ik heb vandaag 2 bolletjes gehad en een uur geleden een toetje.quote:
geen commentaar.quote:
zag sloesje vandaag weer, kroop snel wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:00 schreef Crip het volgende:
zullen we het onderwerp even veranderen naar de gekko van hzaw
Proef je nu weinig van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil mijn nieuwe salsa dip proberen.Die ziet er zo fucking lekker uit.
Nee heb goed gegeten. Alleen neuklust is wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is je eetlust ook weg? Ik heb vandaag 2 bolletjes gehad en een uur geleden een toetje.
Jeeeeeej.
Ahwww sow RAWquote:
Oh dat is bij mij al maandenlang weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee heb goed gegeten. Alleen neuklust is weg
There is no spoon..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je bent verkouden, omdat je denkt dat je verkouden bent.
Als je toch zo verkouden bent kun je net zo goed stuk fruit pakken je proeft toch niets.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
En er staart mij een rol Oreo koekjes mij aan. Wil er wel een paar eten maar bang dat ik de koekjes over mijn toetsenbord heen hoest.
cutiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag sloesje vandaag weer, kroop snel weg
hij scharrelt altijd bij de afwas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |