Ohja, kutstraatcommando.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon die nieuwe de schuld geven.
Ik vind het wat veel lettergrepen voor mijn kleine brein. Kunnen we er iets van maken?quote:
kscquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het wat veel lettergrepen voor mijn kleine brein. Kunnen we er iets van maken?
NWS-SC past dan beter.quote:
Te makkelijk deze.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef d4v1d het volgende:
Net Ôh Obesitas teruggekeken, dat TV programma.
Dan ben ik met mijn 80 kilo nog geeneens zo slecht. Toch weer een mooie pluim voor mijn zelfvertrouwen
Toch #viesdik![]()
Ik ben vandaag niet langs de Singel gefietst.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef d4v1d het volgende:
Hoe vond je de Singel er vandaag bijstaan Harry?
WAARVAN HOE WAT BRAND MOORDquote:
De singel potverdorie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
WAARVAN HOE WAT BRAND MOORD
"Via via bereikte mij het nieuws dat je gisteravond weer uitgebreid je gecultiveerde racisme en seksisme hebt laten gelden aan tafel met je collega's".quote:
Wat heb ik nou weer gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Via via bereikte mij het nieuws dat je gisteravond weer uitgebreid je gecultiveerde racisme en seksisme hebt laten gelden aan tafel met je collega's".
Ik wil mijn collega soms met zijn hoofd door zijn beeldscherm slaan...is dat gezellig genoeg?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Haha nou jongens, laten we het wel een beetje gezellig houden.
Dat is heel moeilijk. Je kan beter dat scherm over zijn kop heen trekken. Tenzij het nog echt zo'n oude beeldbuis is natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil mijn collega soms met zijn hoofd door zijn beeldscherm slaan...is dat gezellig genoeg?
Sws is het moeilijk zonder ladder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk. Je kan beter dat scherm over zijn kop heen trekken. Tenzij het nog echt zo'n oude beeldbuis is natuurlijk.
Stoelpoten afzagen? die ziet ie nooit aankomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel andere oplossingen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stoelpoten afzagen? die ziet ie nooit aankomen
Hij probeert het bij mij immers ook.quote:
Alleen over je eigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:40 schreef d4v1d het volgende:
Mag ik nu geen grapjes meer maken over bepaalde moeders zonder een Note?
Jup....quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:40 schreef d4v1d het volgende:
Mag ik nu geen grapjes meer maken over bepaalde moeders zonder een Note?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |