Ik vind hem met dat petje wel leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit geen enkel stoer mannelijkheid aan.
Ben je er al achter of hij homo is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
Die leuke indotwink over wie ik het gister had ga ik nog even mee naborrelen.
Oeh indo's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
Die leuke indotwink over wie ik het gister had ga ik nog even mee naborrelen.
Ik denk nu opeens van niet hij begon net over meisjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je er al achter of hij homo is?
je hebt toch nog een vriend?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk nu opeens van niet hij begon net over meisjesMja het is wel gezellig met z'n tweeen op zich
beetje gemixte signalen
Ben je al zo snel verhuisd?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zo.. ik zit inmiddels enkele dagen in mijn nieuw huisje.
antwoord mijn vraag bitte.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:19 schreef Kaas- het volgende:
EnerZijds ben ik boos op mezelf dat ik met een gozer mee ben gegaan naar z'n huis die ik stiekem wel leuk vond
AnderIjjds ben ik vooral boos dat ik zoveel moeite stak in iemand die hetero bleek gaandeweg de avond
Sukkel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga jij maar haten, ga ik wel fappen.
waarom klikte ik ookal weer op de fotos?quote:
Haha Watt? Jij draagt toch geen jockstraps?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom klikte ik ookal weer op de fotos?
Mijn vriendin had laatst wel zo een soort foto van mij gemaakt(ongevraagd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |