Is dit niet een beetje de kat met de gespierde arm op het spek binden?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:19 schreef Kaas- het volgende:
EnerZijds ben ik boos op mezelf dat ik met een gozer mee ben gegaan naar z'n huis die ik stiekem wel leuk vond
AnderIjjds ben ik vooral boos dat ik zoveel moeite stak in iemand die hetero bleek gaandeweg de avond
Sukkel
Beetje wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje de kat met de gespierde arm op het spek binden?
And I don't know why I'm telling you this
Maybe I've got to get it off my unholy chest
There's a road much travelled
But one I haven't walked down yet
And it calls my name (it calls my name)
Yes it calls my name
It's a darker path
And it calls my name
Josef Salvat - Hustler
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:19 schreef Kaas- het volgende:
EnerZijds ben ik boos op mezelf dat ik met een gozer mee ben gegaan naar z'n huis die ik stiekem wel leuk vond
AnderIjjds ben ik vooral boos dat ik zoveel moeite stak in iemand die hetero bleek gaandeweg de avond
Sukkel
Jeetje meid.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Hallo mensen.
Slecht nieuws, ik ben verkouden
Moet je er iets in laten glijden dan, wellicht wordt het beter.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet morgen presenteren... Lukt niet met een zere keel
en je was gestopt met jongensquote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:46 schreef Etsu het volgende:
Heb een date gehosseld met een half Amerikaan/half Nederlander.
En hij kent het woord 'hagelslag'
neequote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat verveelt na een tijdje
heb jij dat niet
oh nou, iedereen is verschillend zo zie je maar weerquote:
allemaal unieke sneeuwklokjesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh nou, iedereen is verschillend zo zie je maar weer
ik lig al in bedquote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
verwarrend hoor
denk dat het bedtijd is voor jou
lekker zegquote:
solo chill beste chillquote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker zeg
ik ga zo nog even netflix & chill doen denk ik
alleen
dat swsquote:
Zoals een warm kopje thee jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je er iets in laten glijden dan, wellicht wordt het beter.
Heb je die echt zo hard nodig?quote:
Anders kan je niet plassen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Heb je die echt zo hard nodig?
Since Africa.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
[..]
sinds wanneer ben jij ook een hommotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |