Ik vind hem met dat petje wel leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit geen enkel stoer mannelijkheid aan.
Ben je er al achter of hij homo is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
Die leuke indotwink over wie ik het gister had ga ik nog even mee naborrelen.
Oeh indo's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
Die leuke indotwink over wie ik het gister had ga ik nog even mee naborrelen.
Ik denk nu opeens van niet hij begon net over meisjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je er al achter of hij homo is?
je hebt toch nog een vriend?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk nu opeens van niet hij begon net over meisjesMja het is wel gezellig met z'n tweeen op zich
beetje gemixte signalen
Ben je al zo snel verhuisd?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zo.. ik zit inmiddels enkele dagen in mijn nieuw huisje.
antwoord mijn vraag bitte.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:19 schreef Kaas- het volgende:
EnerZijds ben ik boos op mezelf dat ik met een gozer mee ben gegaan naar z'n huis die ik stiekem wel leuk vond
AnderIjjds ben ik vooral boos dat ik zoveel moeite stak in iemand die hetero bleek gaandeweg de avond
Sukkel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga jij maar haten, ga ik wel fappen.
waarom klikte ik ookal weer op de fotos?quote:
Haha Watt? Jij draagt toch geen jockstraps?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom klikte ik ookal weer op de fotos?
Mijn vriendin had laatst wel zo een soort foto van mij gemaakt(ongevraagd)
nope ik ben gewoon naaktquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha Watt? Jij draagt toch geen jockstraps?
hij staat op haar insta dacht ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je hier maar
Posten ze hebben er verstand van schijnt
Linkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij staat op haar insta dacht ik.
ja zo zijn er ook wat ordinaire foto's van mij rond gegaanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
probleem met vrouwen is die maken random fotos
nou je ziet mijn gezicht niet dus zal welquote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zo zijn er ook wat ordinaire foto's van mij rond gegaan
picsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou je ziet mijn gezicht niet dus zal wel
Is dit niet een beetje de kat met de gespierde arm op het spek binden?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:19 schreef Kaas- het volgende:
EnerZijds ben ik boos op mezelf dat ik met een gozer mee ben gegaan naar z'n huis die ik stiekem wel leuk vond
AnderIjjds ben ik vooral boos dat ik zoveel moeite stak in iemand die hetero bleek gaandeweg de avond
Sukkel
Beetje wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje de kat met de gespierde arm op het spek binden?
And I don't know why I'm telling you this
Maybe I've got to get it off my unholy chest
There's a road much travelled
But one I haven't walked down yet
And it calls my name (it calls my name)
Yes it calls my name
It's a darker path
And it calls my name
Josef Salvat - Hustler
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:19 schreef Kaas- het volgende:
Sukkel
Jeetje meid.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Hallo mensen.
Slecht nieuws, ik ben verkouden
Moet je er iets in laten glijden dan, wellicht wordt het beter.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet morgen presenteren... Lukt niet met een zere keel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |