Geen idee. Een deel had het niet verwacht en een deel heeft mij binnen 10 minuten door zeg maarquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij zou jezelf ook beschrijven als een hetero uitziende man?
Hoe hebben ze dat door?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Geen idee. Een deel had het niet verwacht en een deel heeft mij binnen 10 minuten door zeg maar
Al die jongens bij je vereniging zijn niet meer veilig als jij een drankje op hebtquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:17 schreef TwisterNederland het volgende:
Knuffelen is ook superleuk om te doen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
Zolang er in bed maar geen twijfel over is.
Ik denk van iemand die ik er leuk uit vind zien zelfs vaak eerder van dat het me leuk lijkt om ermee te knuffelen. Alleen maar vervelend als je dan ook per se andere dingen moet doen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:17 schreef TwisterNederland het volgende:
Knuffelen is ook superleuk om te doen![]()
![]()
Dit komt me herkenbaar voorquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk van iemand die ik er leuk uit vind zien zelfs vaak eerder van dat het me leuk lijkt om ermee te knuffelen. Alleen maar vervelend als je dan ook per se andere dingen moet doen.
Seks is een bijzaak.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, geinig, dat hoor je niet zo vaak.Of men durft dat niet toe te geven.
Daarna heb ik gewoon de ruimte nodig om te bijkomen hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja maar soms willen mensen alleen dat andere doen en daarna niet knuffelen.
Dat is leuker tegen iemand aan. Samen uithijgen en uitdampen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarna heb ik gewoon de ruimte nodig om te bijkomen hoor.
Of samen douchenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ie leuker tegen iemand aan. Samen uithijgen en uitdampen.
Om daarna aan de volgende ronde te beginnen.quote:
M'n record is 5x binnen 24 uurquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om daarna aan de volgende ronde te beginnen.
Wat stom.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ken serieus mensen die het stom vinden.
Ik heb echt geen idee. Hoe ik mij gedraag ofzo.quote:
Uhm, wel een beetje eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al die jongens bij je vereniging zijn niet meer veilig als jij een drankje op hebt
Knuffelen is fantastisch jaa. Vind ik altijd leuk om te doenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk van iemand die ik er leuk uit vind zien zelfs vaak eerder van dat het me leuk lijkt om ermee te knuffelen. Alleen maar vervelend als je dan ook per se andere dingen moet doen.
Is ie daarna uitgeput hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarna heb ik gewoon de ruimte nodig om te bijkomen hoor.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend ging vanochtend weer met een strikje voor naar school. Dan zie je het echt van een afstand.Ik dacht bij strikje even aan zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je bedoelt het waarschijnlijk als in een vlinderdasje
[ Bericht 2% gewijzigd door praisethebooty op 24-10-2016 22:17:57 ]
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat maakt het toch een logische vraag.
Dat hou ik lekker voor mijzelfquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
Welke vereniging is dat eigenlijk Twister?
Samen douchen duurt altijd langer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat stom.
Al is alleen douchen soms ook wel chill.
Oh maar dan is het wel een nette prestatie. Zo vaak komen van een beetje fappen bj's en zo is wel makkelijk te halen, maar vijf keer op een dag in iemand komen niet.quote:
Doe in dm dan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat hou ik lekker voor mijzelf
Dan heb je daarna serieus spierpijn ook.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh maar dan is het wel een nette prestatie. Zo vaak komen van een beetje fappen bj's en zo is wel makkelijk te halen, maar vijf keer op een dag in iemand komen niet.
Oh bedoel je het zo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh maar dan is het wel een nette prestatie. Zo vaak komen van een beetje fappen bj's en zo is wel makkelijk te halen, maar vijf keer op een dag in iemand komen niet.
Ik impliceer niks.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je impliceert dat er iets gaat gebeuren?
No pain no gain.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je daarna serieus spierpijn ook.
Homo's vertellen elkaar alles. Omdat dat leuk is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh bedoel je het zo.
Nee dan 3x. 2x op een 'natuurlijke manier'
Waarom vertel ik dit?
tjeempiequote:Op maandag 24 oktober 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Homo's vertellen elkaar alles. Omdat dat leuk is.
Sarcastisch.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeg je dit woord wel eens in het echt?
Omdat het kanquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh bedoel je het zo.
Nee dan 3x. 2x op een 'natuurlijke manier'
Waarom vertel ik dit?
Hou het daar maar opquote:
Ja en hier stoor ik me dus aan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? Als iemand ernaar vraagt, geef ik gewoon toe.
In de eerste week hier pakte ik een tijdschrift met een knappe man erop en ik vertelde hoe knap hij was. Iedereen dacht echt van: 'huh?'
'Ben je homo?'
'Ja'
'Welnee, je maakt een grapje'
'Is echt zo'
'Oh my god, dat had ik niet verwacht'
Ook een paar keer gehad dat ik 'respect' als antwoord kreeg
Die is gewoon hetero en totaal niet m'n typequote:Op maandag 24 oktober 2016 21:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]
Hou het daar maar op
Je hebt nu inmiddels toch al iemand anders op je kamer
Dan maar overhalenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is gewoon hetero en totaal niet m'n type
Ja, klopt. Succes ermee dan maarquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij mis je de laatste vijf woorden van die post.
Dat is ook wel gezellig jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naah, hij z'n vrouwtjesverhalen, ik m'n mannetjesverhalen, we hebben er wel plezier in
Hij knuffelt ook met mannen/homo's. Maar (nog) nooit met mij gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is ook wel gezellig ja
Oooh, moet jij maar initiatief nemenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij knuffelt ook met mannen/homo's. Maar (nog) nooit met mij gedaan.
Ik zal vannacht stiekem in z'n bed kruipen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Oooh, moet jij maar initiatief nemen
Jezelf wel goed verstoppen onder de dekens voor een extra verrassingseffectquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal vannacht stiekem in z'n bed kruipen.
Moet niet moeilijk zijn, in eenpersoonsbed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jezelf wel goed verstoppen onder de dekens voor een extra verrassingseffect
Komt helemaal goed lees ik alquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet niet moeilijk zijn, in eenpersoonsbed.
Het was warm en druk. Eten was lekker. Veel gezien. Vriend was lekker en schattig. Geen zin om meer te typen nu.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]![]()
Nog een reisverslagje aan het tikken voor ons?
Klinkt als een geslaagde vakantie. Slaap lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was warm en druk. Eten was lekker. Veel gezien. Vriend was lekker en schattig. Geen zin om meer te typen nu.
Ben je nog in het Colosseum geweest? Dat vond ik prachtig.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was warm en druk. Eten was lekker. Veel gezien. Vriend was lekker en schattig. Geen zin om meer te typen nu.
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je nog in het Colosseum geweest? Dat vond ik prachtig.
Viezerikquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
Uiteraard. Vond het alleen een beetje tegen vallen, had er meer van verwacht door alle hype. Vond het paleis en het forum ernaast veel mooier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je nog in het Colosseum geweest? Dat vond ik prachtig.
Lig je daar te snurken met je jockstrap aan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou waarschijnlijk in slaap vallen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
Jockstrap. Nooooo!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lig je daar te snurken met je jockstrap aan.
"Oh..hu.. wa? O.. verrassiiiing!"
Hij heeft een permanente koude reet, vandaar.quote:
Mehquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga jij maar haten, ga ik wel fappen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga jij maar haten, ga ik wel fappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |