Groningen, héquote:
Verplichte borrels....quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:59 schreef Kaas- het volgende:
Had vandaag trouwens de eerste sessie van een nieuw vak met een nieuwe professor. Morgenavond organiseert hij een borrel voor de studenten van het vak en aanwezigheid is verplicht. Vooruit dan maar.
Knuffelen is ook superleuk om te doenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Terwijl je van binnen volgens mij juist een echte knuffelbeer bent
Nah je hebt de laatste tijd redelijk wat weggegeven die de theorie als knuffelbeer verder ondersteunen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij kan volgens mij recht in iemand z'n ziel kijken.
Lijkt me vrij saai. En complexquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh Ang3l, waren alle mannen maar als jij.
Ik moet dan minder vaak dronken posten, want ik kan het me niet herinneren en geef meer prijs dan ik wil denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nah je hebt de laatste tijd redelijk wat weggegeven die de theorie als knuffelbeer verder ondersteunen.
Ik snap wat je bedoelt, maar in wezen is dit een super denigrerende opmerking natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, niet iets slechts, maar ik hou gewoon van 'echte' mannen, dus daar gedraag/kleed ik me ook naar.![]()
Althans, is wel mijn 'bedoeling'.
Alleen nog wat magertjes op het gebied van foto's..quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet dan minder vaak dronken posten, want ik kan het me niet herinneren en geef meer prijs dan ik wil denk ik.
O dan ben ik veilig.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij kan volgens mij recht in iemand z'n ziel kijken.
Heb er best veel gepost sinds ik hier kom. Meer dan gemiddeld in elk geval, dus ik leg dit commentaar lekker naast me neer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Alleen nog wat magertjes op het gebied van foto's..
Doe ik ook. Ik zou mezelf gewoon als een mannelijke hetero omschrijven, vandaar dat ik die opmerking van m'n huisgenoot niet kon plaatsen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar in wezen is dit een super denigrerende opmerking natuurlijk.
En je ergens naar kleden en gedragen is een rol spelen. En je speelt alleen een rol als je t niet bent. Kleed je anders gewoon naar jezelf.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Alleen nog wat magertjes op het gebied van foto's..
Ben benieuwd of ik je er zo uit kan pikken in de UB met die trekjesquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik zou mezelf gewoon als een mannelijke hetero omschrijven, vandaar dat ik die opmerking van m'n huisgenoot niet kon plaatsen.
Maargoed, ik zal ongetwijfeld vrouwelijke trekjes hebben, heeft iedereen wel denk ik
Denk het nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:25 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik je er zo uit kan pikken in de UB met die trekjes
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Heb genoeg gehad dat mensen verbaasd waren toen ik vertelde dat ik gay was, omdat ze het ook gewoon niet achter me verwachtten
M'n vriend ging vanochtend weer met een strikje voor naar school. Dan zie je het echt van een afstand.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]![]()
Dat is wel leuk. Ik hou het zelf eigenlijk altijd wel voor mij dat ik gay ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend ging vanochtend weer met een strikje voor naar school. Dan zie je het echt van een afstand.Ooh, supercuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En eetbaar![]()
Waarom? Als iemand ernaar vraagt, geef ik gewoon toe.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]![]()
Dat is wel leuk. Ik hou het zelf eigenlijk altijd wel voor mij dat ik gay ben
[..]
M'n vriend ging vanochtend weer met een strikje voor naar school. Dan zie je het echt van een afstand.AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
M'n vriend ging vanochtend weer met een strikje voor naar school. Dan zie je het echt van een afstand.Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
Dat eerste doe ik ook wel, maar zo vaak komt het niet ter sprakequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? Als iemand ernaar vraagt, geef ik gewoon toe.
In de eerste week hier pakte ik een tijdschrift met een knappe man erop en ik vertelde hoe knap hij was. Iedereen dacht echt van: 'huh?'
'Ben je homo?'
'Ja'
'Welnee, je maakt een grapje'
'Is echt zo'
'Oh my god, dat had ik niet verwacht'
Ook een paar keer gehad dat ik 'respect' als antwoord kreeg
Dus jij zou jezelf ook beschrijven als een hetero uitziende man?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat eerste doe ik ook wel, maar zo vaak komt het niet ter sprake
Geen idee. Een deel had het niet verwacht en een deel heeft mij binnen 10 minuten door zeg maarquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij zou jezelf ook beschrijven als een hetero uitziende man?
Hoe hebben ze dat door?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Geen idee. Een deel had het niet verwacht en een deel heeft mij binnen 10 minuten door zeg maar
Al die jongens bij je vereniging zijn niet meer veilig als jij een drankje op hebtquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:17 schreef TwisterNederland het volgende:
Knuffelen is ook superleuk om te doen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
Zolang er in bed maar geen twijfel over is.
Ik denk van iemand die ik er leuk uit vind zien zelfs vaak eerder van dat het me leuk lijkt om ermee te knuffelen. Alleen maar vervelend als je dan ook per se andere dingen moet doen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:17 schreef TwisterNederland het volgende:
Knuffelen is ook superleuk om te doen![]()
![]()
Dit komt me herkenbaar voorquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk van iemand die ik er leuk uit vind zien zelfs vaak eerder van dat het me leuk lijkt om ermee te knuffelen. Alleen maar vervelend als je dan ook per se andere dingen moet doen.
Seks is een bijzaak.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, geinig, dat hoor je niet zo vaak.Of men durft dat niet toe te geven.
Daarna heb ik gewoon de ruimte nodig om te bijkomen hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja maar soms willen mensen alleen dat andere doen en daarna niet knuffelen.
Dat is leuker tegen iemand aan. Samen uithijgen en uitdampen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarna heb ik gewoon de ruimte nodig om te bijkomen hoor.
Of samen douchenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ie leuker tegen iemand aan. Samen uithijgen en uitdampen.
Om daarna aan de volgende ronde te beginnen.quote:
M'n record is 5x binnen 24 uurquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om daarna aan de volgende ronde te beginnen.
Wat stom.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ken serieus mensen die het stom vinden.
Ik heb echt geen idee. Hoe ik mij gedraag ofzo.quote:
Uhm, wel een beetje eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al die jongens bij je vereniging zijn niet meer veilig als jij een drankje op hebt
Knuffelen is fantastisch jaa. Vind ik altijd leuk om te doenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk van iemand die ik er leuk uit vind zien zelfs vaak eerder van dat het me leuk lijkt om ermee te knuffelen. Alleen maar vervelend als je dan ook per se andere dingen moet doen.
Is ie daarna uitgeput hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarna heb ik gewoon de ruimte nodig om te bijkomen hoor.
[..]
M'n vriend ging vanochtend weer met een strikje voor naar school. Dan zie je het echt van een afstand.Ik dacht bij strikje even aan zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je bedoelt het waarschijnlijk als in een vlinderdasje
[ Bericht 2% gewijzigd door praisethebooty op 24-10-2016 22:17:57 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |