quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe eens niet zo angstig wees blij dat er iemand van je houdt
Nou voor jou danquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik word er zelfs een beetje geil van.
Ik zou niet begrijpen wat je leert in een doorsnee kantoor met laffe TL-verlichting. En dat onbegrip vergroten jou uitspraken keer op keer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Chai kan beter haar zelf helpen. Leesvaardigheid is niet de wereld, dat leer je nog wel eens.
haahah ben je kkdom ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou niet begrijpen wat je leert in een doorsnee kantoor met laffe TL-verlichting. En dat onbegrip vergroten jou uitspraken keer op keer.
inb4 Modusquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou niet begrijpen wat je leert in een doorsnee kantoor met laffe TL-verlichting. En dat onbegrip vergroten jou uitspraken keer op keer.
Nee, het was vooral een spelletje om te zien hoe lang je het volhield om door te drammen. Je mag het hebben hoor.quote:
Yesquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Que? Zijn dat die schoenen in de OP?
sow dit is echt keihard man, jeetjequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, het was vooral een spelletje om te zien hoe lang je het volhield om door te drammen. Je mag het hebben hoor.
Plaats het hieronder:
Ik vond ze ook echt tering kut lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. sorry.
Vind dr martens beetje schoenen voor als je van die zwakke enkeltjes hebt mjaquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Enige Dr. Martens die ik nog heb.
En wie van hoink en ik is de verstandige?quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een verstandig mens weet wanneer te stoppen
Of gothic of emo bentquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind dr martens beetje schoenen voor als je van die zwakke enkeltjes hebt mja
uhuquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Que? Zijn dat die schoenen in de OP?
ja, het was dan ook een grapsje want is helemaal niks voor jou neequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. sorry.
*Nootmans dan, als je die term wil gebruiken. Met een s.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
Nootman heeft weer een sensationele dag op kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |