De mond vol tanden, dwars door de mand. Het is nu tijd om te proberen of je het laatste woord met iets pietluttigs eruit weet te trekken en dan is de maandag weer voorbij op de ICT afdeling van Schubbekutteveen.quote:
Je kunt fluiten naar je geld, mislukte Epke.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
Nee hij vraagt mij altijd voor dat soort teksten.
wiskundequote:Op maandag 24 oktober 2016 14:43 schreef xcachet het volgende:
Wat een leven. Voor 1,5 uur wiskunde naar school geweest. Wel de trein gemistEn geen mobiel. Rip ik.
Discussie vorig jaar al gewonnenquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De mond vol tanden, dwars door de mand. Het is nu tijd om te proberen of je het laatste woord met iets pietluttigs eruit weet te trekken en dan is de maandag weer voorbij op de ICT afdeling van Schubbekutteveen.
ik ben mbo'erquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals 90% hier waardoor ze telkens in de schoolvakanties vrij hebben.
quote:
Blijf het bewijs maar leveren voor deze uitspraak. Je kunt het 2Nutz.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
Het is nu tijd om te proberen of je het laatste woord met iets pietluttigs eruit weet te trekken en dan is de maandag weer voorbij op de ICT afdeling van Schubbekutteveen.
whehequote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt fluiten naar je geld, mislukte Epke.
Ja, was een mooie les. Docent is ook altijd enthousiast en heeft een goed gevoel voor humor. Helaas de komende 13 maanden maar 3 keer wiskundequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Werk er nog niet lang genoeg om een hekel te hebben aan de maandag.
Oké, dan is het goed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Is goed, hier nog een:quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Blijf het bewijs maar leveren voor deze uitspraak. Je kunt het 2Nutz.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Is goed, hier nog een:
Jij bent de knul met lange uit de lucht gegrepen onderbuik gevoel teksten en ik de man die er om moet lachen.
Dat zal altijd zo blijven.
Accepteer dit en je leven zal een stuk minder vervelend zijn.
Nog 2 uurtjes.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
De mond vol tanden, dwars door de mand. Het is nu tijd om te proberen of je het laatste woord met iets pietluttigs eruit weet te trekken en dan is de maandag weer voorbij op de ICT afdeling van Schubbekutteveen.
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goed, hier nog een:
Jij bent de knul met lange uit de lucht gegrepen onderbuik gevoel teksten en ik de man die er om moet lachen.
Dat zal altijd zo blijven.
Accepteer dit en je leven zal een stuk minder vervelend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |