Ik heb nepperds om als pantoffels te gebruiken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga weer uggs kopen dit jaar hoor
Zou het uitmaken en even kijken wat er verder te koop is. Op het internet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Nou, mn relatiedingens zegt nu al ik hou van je en daar ben ik heul niet blij mee eigenlijk. Zo snel wtf doe normaal![]()
![]()
ghehe flikkertje ben je kkdom ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
lol fagquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ha, doe niet aan kopen. Gratisquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou het uitmaken en even kijken wat er verder te koop is. Op het internet bijvoorbeeld.
komt wel goed schatjequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:19 schreef Oberkullie het volgende:
Godsjezus sluit ik een nieuw abonnement af voor de iPhone, krijg ik na bevestiging pas een mail dat die niet op voorraad is.
Tele2![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:19 schreef Oberkullie het volgende:
Godsjezus sluit ik een nieuw abonnement af voor de iPhone, krijg ik na bevestiging pas een mail dat die niet op voorraad is.
Tele2![]()
![]()
![]()
moest je maar geen dure iphone kopenquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:19 schreef Oberkullie het volgende:
Tele2![]()
![]()
![]()
Zeg ik ook al snel om mijn affectiviteit uit te drukken. Alleen de betekenis verschilt wel in de loop der tijd. Tegen de hond is het op een huisdiermanier bedoeld als ik hem de liefde verklaar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Nou, mn relatiedingens zegt nu al ik hou van je en daar ben ik heul niet blij mee eigenlijk. Zo snel wtf doe normaal![]()
![]()
Koop jij hem dan voor mequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moest je maar geen dure iphone kopen
Ik hou van jequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg ik ook al snel om mijn affectiviteit uit te drukken. Alleen de betekenis verschilt wel in de loop der tijd. Tegen de hond is het op een huisdiermanier bedoeld als ik hem de liefde verklaar.
Zou dat in een beginnende relatie wsl ook al te snel zeggen.Terwijl ik het dan niet per se zwaar bedoel.
Ik zou zelf best uggs dragen in huis... lijken me best warm... wel fucking lelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Nep Uggs zijn wel chille pantoffels.
Ik heb deze:quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Als ik ooit weer zoiets soort gelijk wil dan koop ik wel echte kisten:
[ afbeelding ]
Ja, maar ik heb bescheiden dr.martens waar niet aan af te zien is dat het uberhaupt dr.martens zijnquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
staan wel mooi bij een touwtjesbril deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |