Volkomen onterecht. Zelf een fout gemaakt door binnen te komen terwijl dat niet de bedoeling was en vervolgens uitvallen met een kapotte motor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:07 schreef Assassin92 het volgende:
Hij is het geworden he, staat op de site.
Volledig mee eens.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volkomen onterecht. Zelf een fout gemaakt door binnen te komen terwijl dat niet de bedoeling was en vervolgens uitvallen met een kapotte motor.
Ja hij heeft een paar mooie dingen laten zien weer en gaten redelijk snel dichtgereden, maar die award had toch echt wel naar iemand anders moeten gaan
Tja, ik dacht dat de UK inmiddels ook al aangesloten was op het internet, maar misschien niet...quote:
Nouja tot die pitstop zat ie volgens mij wel redelijk goed. Ook qua strategie. Maarja als je dan veel te vroeg en onverwacht binnenkomt dan kan het team niet anders dan de hardste compound eronder tiefen en maar kijken hoe of wat. Je hele strategie is dan naar de gallemiezen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eensch.
Hij was gewoon niet goed vandaag.
Dat was ie voor mij sowieso al. Wat dat knulletje op 2 jaar tijd allemaal paraat gemaakt heeft binnen het F1 wereldje is gewoon niet normaal en ongekend. Ik denk dat de naam Max Verstappen inmiddels net zo veel waard is als de overige Wereldkampioenen hun naam die meerijden. Meer in elk geval dan bv een Button.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:14 schreef CrashO het volgende:
Max heeft nu wel genoeg DOTD's om niet meer voorbijgegaan te kunnen worden. Dus in theorie is hij nu ook Driver Of The Year
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |