Week maken lukte bij mii niet, dus ik prikte ze door...quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Argh, ik heb een melkblaar bij mezelf gediagnosticeerd.Prikken jullie die zelf door? Of week maken en dan open laten drinken?
Ik had direct na de bevalling een melkblaar. Wat ik samen met mijn kraamhulp deed (om te voorkomen dat die doorgeprikt moest worden: brrrr):een luier nat maken met warm water, vlak voor je bv geeft, over de tepel heen leggen en dan bv geven. I heeft 'em op die manier weggedronken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Argh, ik heb een melkblaar bij mezelf gediagnosticeerd.Prikken jullie die zelf door? Of week maken en dan open laten drinken?
Die fotoquote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Madivi het volgende:
Dank voor de lieve reacties.
Vivi, wat fijn dat de blaar pijnloos weg te halen was.
Hier loop ik een beetje vast met afbouwen. Ik kolf in de avond nog steeds ongeveer 100cc in totaal, maar niet/korter kolven is ook nog niet echt een optie. Het voelt echt vervelend/pijnlijk en vanochtend zelfs ook nog even kort moeten kolven omdat ik een pijnlijke plek voelde (was na 40cc weg maar toch).
Iemand nog tips hoe ik dit laatste stuk nu het beste kan verminderen zonder borstontsteking? Toch een keer langer ertussen laten? Of moet ik zo een tijdje doorgaan nog en wordt het vanzelf minder?
Wisselend. Mijn dreumes drinkt nog zo'n 4 keer per dag. Maar het kan ook zomaar 3 of 5 keer zijn soms..quote:Op woensdag 9 november 2016 22:28 schreef Soof-87 het volgende:
Hoe vaak geven jullie per 24 uur eigenlijk borstvoeding?
Vandaag? Ongeveer 100 keer denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:28 schreef Soof-87 het volgende:
Hoe vaak geven jullie per 24 uur eigenlijk borstvoeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |