Ja ok dat lijkt me dan inderdaad een logische stap. Kan die kijken of t spruw is, en anders wat voor behandeling ik t beste volg.quote:
Sommige kindjes vinden ontdooide melk niet zo lekker, maar dat heeft niet zo veel met spugen te maken denk ik. Weet je zeker dat het door de melk komt? Je zou kunnen proberen een portie te pasteuriseren, maar dat heeft niet zo'n fijne invloed op je melk, er verdwijnen wat vitamines en mineralen geloof ik (*klok-klepel verhaal, er verdwijnt iets maar weet niet meer zo goed watquote:Op zondag 30 oktober 2016 11:51 schreef angelatje het volgende:
Hallo dames,
Mijn dochter van 3 maanden krijgt sinds een week ontdooide melk. Maar even later begint ze dan te spugen ...komt dit iemand bekend voor?
Boh dat klinkt echt afschuwelijk. Ik zou ook een LK inschakelen ja... veel sterkte!quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben met een martel-kolfsessie bezig.... nog steeds een gapende kloof
Het is echt een open wond. De harde plekken zijn wel weg gelukkig (sterker nog, volgens mij is de productie van die borst volledig ingestort...), maar het is nog bij lange na niet geheeld. Ik laat S alleen drinken als ie geconcentreerd is, want anders gaat ie muiten vanwege het tepelhoedje en bijten
Het speelt al een week. Wat moet ik hiermee? Word nu wel echt gek van t gehannes.
Nee ik weet het niet zeker. Maar ze Was verder niet ziek. Soms spuugde ze echt veel uit een dat Was alleen na de voeding. Vandaag heeft ze alleen verse melk gehad en het spugen Was veel minder...Mijn zus denkt dat het komt omdat het melk Was die ik de eerste week heb gekolfd en die is wat dikkerquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:59 schreef LuDann het volgende:
[..]
Sommige kindjes vinden ontdooide melk niet zo lekker, maar dat heeft niet zo veel met spugen te maken denk ik. Weet je zeker dat het door de melk komt? Je zou kunnen proberen een portie te pasteuriseren, maar dat heeft niet zo'n fijne invloed op je melk, er verdwijnen wat vitamines en mineralen geloof ik (*klok-klepel verhaal, er verdwijnt iets maar weet niet meer zo goed wat)
[..]
Boh dat klinkt echt afschuwelijk. Ik zou ook een LK inschakelen ja... veel sterkte!
A trekt mijn shirt omhoog, wijst en zegt "die!" Soms met nog "hap hap hap" er achteraanquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:03 schreef LuDann het volgende:
[..]
Tenzij je kind allergisch blijkt voor melk/soja/ei/pinda.![]()
Maar! Nu met 14 maanden (na 7 maanden dieet) blijkt dat ze via de bv wel weer tegen sporen van melk, soja en ei kan. Dus bunkeren indeed.Net op tijd voor Sint & Kerst.
![]()
Oh en ze heeft zelf een woord verzonnen voor borstvoeding, zo lief. Ze zegt dan 'jaja' en maakt het gebaar voor borstvoeding. Geen idee hoe ze bij jaja komt.Hoe noemen andere oudere kindjes het?
Als T ook maar een hint van mijn borsten ziet dan trekt hij m'n shirt omlaag en begint hardop te lachen en te wijzen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
A trekt mijn shirt omhoog, wijst en zegt "die!" Soms met nog "hap hap hap" er achteraan. En als ik vraag of hij wil drinken bij mama, dan volgt een "JA" met een bijna extatische blik in zijn ogen
![]()
.
En hoera voor het eten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |