In Australië sowieso niet waar je elke ochtend een cobra en krokodil uit je kledingkast moet jagen voor je op pad kan.quote:
Meest erge is dat daarna de joden nog steeds werden gepest omdat ze werden gepest door die stel duitsers.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoorde laatst zelfs dat een stel duitsers gewoon 5-6 jaar lang allemaal joden hebben gepest enzo. vind dat echt niet kunnen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meest erge is dat daarna de joden nog steeds werden gepest omdat ze werden gepest door die stel duitsers.
Mensen zijn gruwelijke wezens.
Hier fokkie weer een semi serieuze opmerking. Ik kon het niet laten
nou nou nou niet zo kort door de bocht hoorquote:
presentquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
er zijn ook best wel veel coole mensen
Zoals Mahmoud Ahmadinejad?quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
er zijn ook best wel veel coole mensen
ja ey het is wel ff geleden dat ik die naam koos.quote:
En Bashar-al Assad.quote:
ja echt een gezelligheidsdier die manquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Bashar-al Assad.
Kan je heerlijk mee lullen
Vooruit. Ben jij zelf wel cool?quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja ey het is wel ff geleden dat ik die naam koos.
Ik las vandaag op Twitter dat de oorlog in Syrie is begonnen om de oliepijpen waarvan 1 naar Amerika zou gaan en de ander naar Rusland.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Bashar-al Assad.
Kan je heerlijk mee lullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruit. Ben jij zelf wel cool?
[..]
Ik las vandaag op Twitter dat de oorlog in Syrie is begonnen om de oliepijpen waarvan 1 naar Amerika zou gaan en de ander naar Rusland.
Toen vroeg een ander zich af of het niet makkelijker zou zijn geweest om Assad gewoon om te kopen.
Sinsdien vraag ik me af.
Zou Assad na een lekker praatje omkoopbaar zijn geweestop fb gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olie pijplijn naar de VS![]()
quote:
Nee twitter. Kan haar wel even opzoekenquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op fb gelezen?
Olie pijplijn naar de VS
quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruit. Ben jij zelf wel cool?
[..]
Ik las vandaag op Twitter dat de oorlog in Syrie is begonnen om de oliepijpen waarvan 1 naar Amerika zou gaan en de ander naar Rusland.
Toen vroeg een ander zich af of het niet makkelijker zou zijn geweest om Assad gewoon om te kopen.
Sinsdien vraag ik me af.
Zou Assad na een lekker praatje omkoopbaar zijn geweestIk heb geen zin meer om me te verdiepen in de Syrie-kwestie. Dat wordt veel te gecompliceerd om een kant te kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen die denken dat er een alles vernietigende derde wereldoorlog uitkomt though
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Een retorischequote:Op maandag 24 oktober 2016 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]wat is dat nou weer voor vraag
Komt die er niet dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om me te verdiepen in de Syrie-kwestie. Dat wordt veel te gecompliceerd om een kant te kiezen.
De mensen die denken dat er een alles vernietigende derde wereldoorlog uitkomt though
het leuke is dat hoe meer mensen zich verdiepen in die oorlog hoe meer ze achter assad staanquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om me te verdiepen in de Syrie-kwestie. Dat wordt veel te gecompliceerd om een kant te kiezen.
Jawel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |