ik moet me natuurlijk aan de campusregels houden, anders spoel ik 40k door de wc.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je slim bent haal je zo'n .44 magnum ala dirty harry. Je bent toch al doof, dus dan heb je ook geen oorbescherming nodig.
lol wtfquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja tuurlijk
een ander voorbeeld
paar weken geleden was een meisje zo druk dat ze me bijna pijn deed aan mn schouder door eraan te gaan lopen trekken. toen heb ik tegen d'r gezegd dat ze me niet moest aanraken.
ze flipte helemaal, omdat ze dacht dat het met haar huidskleur te maken had en heeft mij gemeld voor racisme
kon ik haarfijn komen uitleggen dat ik van verreweg een racist ben
Ik volg het verder ook niet heel erg op de voet hoor, maar als ik die debatten langs zie komen op tv pak ik altijd wel een bakje popcorn.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is walgelijk cabaret. Hopelijk treden er nog ernstige schandalen over beide kotsfiguren naar buiten.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EN WAT DAN NOG.
MOT JE VEGTE.
Met je ` '
[..]
Hoiii
Ah, ik schrok al.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee nog steeds bij mijn verwekkers.
ah, je mag geen wapen op zak hebben op campus? Gelden dat soort regels ook op veel andere plaatsen daar? Of kan je gewoon naar een sportwedstrijd met een pistool op je heup?quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet me natuurlijk aan de campusregels houden, anders spoel ik 40k door de wc.
natuurlijk mag je (als student) geen wapen hebben op campusquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, je mag geen wapen op zak hebben op campus? Gelden dat soort regels ook op veel andere plaatsen daar? Of kan je gewoon naar een sportwedstrijd met een pistool op je heup?
Nee. Linkje?quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je gelezen over dat Nederlandse meisje in Australie?
Oh ze deed niks raars verderquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Linkje?
Ik vind ons volk genant worden.
nou zo natuurlijk is dat toch ook niet. Je hebt toch zelfs staten waar je concealed carry hebt en legaal met een glock onder je shirt over straat mag?quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
natuurlijk mag je (als student) geen wapen hebben op campus
op straat ook niet trouwens, alleen in je eigen huis.
Dat is wel heftigquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ze deed niks raars verder
http://www.ad.nl/buitenla(...)-australie~a7eb787e/
altijd weer die kutduitsersquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel heftig
Stomme Duitsers.
ik vind het wel natuurlijk dat je als student die woont op een campus geen wapen bij je mag hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou zo natuurlijk is dat toch ook niet. Je hebt toch zelfs staten waar je concealed carry hebt en legaal met een glock onder je shirt over straat mag?
Wat een sensatietitel weer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ze deed niks raars verder
http://www.ad.nl/buitenla(...)-australie~a7eb787e/
Je bent nergens meer veiligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |