Die blaadjes komen hard aan ja, heb er ook al een paar gekoptquote:Op woensdag 2 november 2016 09:14 schreef Tunafish het volgende:
Van de week reed ik over een of ander binnendoorweggetje in de stad, aan beide zijkanten om de paar meter een dikke boom en die waren allemaal hun bladeren aan het dumpen. Dat was echt wel eventjes met de voeten vlak boven de grond en heel voorzichtig de bochten door
BMW K is wel super betrouwbaar ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gaat meer om het vertrouwen in de motor. Komt door de houding en het gebrek aan vermogen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je gaat, ga je toch wel, en klappen die zijwieltjes ook wel in.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:49 schreef Tunafish het volgende:
Vorig jaar tijdens die ijzel ook gedaan, maar toen daadwerkelijk aan de grond. Weet niet hoe dat bij jou gaat, maar voor mij werkt het als een soort van zijwieltjes die je ook hebt bij een slipcurcsus; als je begint te hellen, heb je direct een voet aan de grond zodat je niet verder omver kunt gaan. Plus, ik ging letterlijk 5km/u, was puur om te zorgen dat ik niet zou omvallenBen naderhand nog even teruggelopen naar dat paadje om te kijken hoeveel bladeren er nou lagen, makkelijk 10 lagen op elkaar gestapeld
Ik ga geen paar km slepen om even de motor te pakken... zeker niet als je er 75 euro per maand voor betaald.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je echt wil dan is een paar kilometer op de fiets toch te doen?! Het is nou niet dat Enschede groot is
Gebeurde tijdens die ijzel pas bij de vijfde bochtquote:Op woensdag 2 november 2016 23:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Als je gaat, ga je toch wel, en klappen die zijwieltjes ook wel in.
Ooit ga ik die kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:07 schreef Catch22- het volgende:
http://www.cycleworld.com(...)ets-even-more-insane
Broekje uit
Ik ook. Zo onwijs geilquote:
quote:GoPro Inc. today announced the recall of the approximately 2500 Karma drones purchased by consumers since October 23. The recall was announced after GoPro discovered that in a very small number of cases, Karma units lost power during operation. No related injuries or property damage have been reported.
en ook een KTM premiere bij de MotoGP dit weekendquote:Op woensdag 9 november 2016 17:36 schreef KneusTeun het volgende:
die nieuwe concepten! duke! AT! nais heur
je werkt er niet meer?quote:Op woensdag 16 november 2016 17:06 schreef Nero22 het volgende:
Fuck.
Ze hebben mijn goedkope ANWB personeelsverzekering stopgezet na 2,5 jaar.
Dat hebben ze voor iedereen gedaanquote:Op woensdag 16 november 2016 17:06 schreef Nero22 het volgende:
Fuck.
Ze hebben mijn goedkope ANWB personeelsverzekering stopgezet na 2,5 jaar.
Lekker door de pekel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:36 schreef Geelman het volgende:
Zo, alweer een jaar motorrijder. Echt geen spijt van gehad!
Vandaag nog prima kunnen rijden, dus de motor gaat nog niet de stalling in.
Daar moet 'ie tegen kunnen.quote:
Spoiler: dat kan hij nietquote:
Er is nu een paar keer lichte nachtvorst geweest, en is een keer gestrooid en het heeft daarna drie dagen geregend. Er ligt geen pekel.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:48 schreef mjan het volgende:
[..]
Spoiler: dat kan hij niet
Heb je hem ergens mee ingesprayd?
Och jongen pas toch opquote:Op zaterdag 19 november 2016 09:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Er is nu een paar keer lichte nachtvorst geweest, en is een keer gestrooid en het heeft daarna drie dagen geregend. Er ligt geen pekel.
Komt goed.
Spannend!quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Och jongen pas toch op![]()
Bandits háten pekel. Alvast een waarschuwing vooraf: het vervangen van een doorgerotte suspension link is duur en heul veul werk
was alleen wel belachelijk druk dit keer. Prima weertje dus begrijpelijk.quote:Op zondag 20 november 2016 02:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Was wel tof om te zien vandaag al die crossers op het strand.
Ook eens de DB-killer verwijderd om eens te horen hoe dat klinkt. Verdomd goed, maar toch maar weer er in gedaan voor de eventuele boete/inbeslagname.
Knap dat je hem er toch weer in hebt gedaan. Sinds het moment dat ik mijn DB-killer eruit heb gehaald is ie geen moment meer teruggeweest.quote:Op zondag 20 november 2016 02:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Was wel tof om te zien vandaag al die crossers op het strand.
Ook eens de DB-killer verwijderd om eens te horen hoe dat klinkt. Verdomd goed, maar toch maar weer er in gedaan voor de eventuele boete/inbeslagname.
dat zal meer met afstelling te maken hebbenquote:Op woensdag 23 november 2016 17:23 schreef Morivar het volgende:
Loopt met db-killer vaak ook beter, origineel.
Rij ook veel te vaak in Rotterdam om het risico te durven nemen.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Knap dat je hem er toch weer in hebt gedaan. Sinds het moment dat ik mijn DB-killer eruit heb gehaald is ie geen moment meer teruggeweest.
Kle 500 ja. Trok em in de proefrit vrij makkelijk ver voorbij de 130, dus voor een eerste motor bevalt ie wel denkquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:44 schreef Salatrel het volgende:
Kle500? Die had juicyhil ook. Niet vooruit te branden dat ding al kan dat ook aan de berijder gelegen hebben...
Met wat werk en wat kleur kun je ze best leuk maken. Blok is van gpz dacht ik, en das best leuk. Maar helaas wel te weinig power als ik reviews mocht geloven.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:46 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Kle 500 ja. Trok em in de proefrit vrij makkelijk ver voorbij de 130, dus voor een eerste motor bevalt ie wel denk
Gaaf ding. Na een rit op een V-Strom lijkt zo'n allroad me ook wel wat.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Vandaag m'n eerste motor gekocht![]()
[ afbeelding ]
Hoeft maar 1x toch? Of heb je geen kabel voor aan je accu?quote:Op maandag 28 november 2016 14:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Moet verdomme mijn halve FZ6 uit elkaar schroeven om de accu aan de druppellader te gooien. Niet handig zo met die tank die omhoog moet blijven staan. Haal denk ik heel de accu er maar uit.
Wat voor kabel bedoel je?quote:Op maandag 28 november 2016 14:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hoeft maar 1x toch? Of heb je geen kabel voor aan je accu?
Mijn lader heeft een kabel die je op de accu aansluit, aan de andere kant zit een stekker die ik aan mijn lader kan hangen. Die verstop ik onder de kappen en trek ik er onder weg als ik hem aan de alder wil hangenquote:
Dat klinkt handig! Wat voor lader is dat? Heb er zelf pas 1 bij Lidl gekocht, maar heeft alleen 2 klemmen.quote:Op maandag 28 november 2016 14:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn lader heeft een kabel die je op de accu aansluit, aan de andere kant zit een stekker die ik aan mijn lader kan hangen. Die verstop ik onder de kappen en trek ik er onder weg als ik hem aan de alder wil hangen
Dé lader.quote:Op maandag 28 november 2016 14:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat klinkt handig! Wat voor lader is dat? Heb er zelf pas 1 bij Lidl gekocht, maar heeft alleen 2 klemmen.
Tof, leuk idee.quote:Op maandag 28 november 2016 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n kast..
Leuk projectje voor de zomer wellicht.
Ziet eruit alsof het heel leuk wordt als je pak nat is. Schimmel op elke vierkante centimeter en een meur die je er in geen honderd jaar uit krijgtquote:Op maandag 28 november 2016 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n kast..
Leuk projectje voor de zomer wellicht.
Je hangt toch ook geen kletsnatte kleren in je kast?quote:Op maandag 28 november 2016 15:43 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof het heel leuk wordt als je pak nat is. Schimmel op elke vierkante centimeter en een meur die je er in geen honderd jaar uit krijgt
ff langs de automaterialenzaak voor een stekker+contrastekker en wat extra draad. Knip, stekker aan beide kanten aanzetten en klaar is kees.quote:Op maandag 28 november 2016 14:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat klinkt handig! Wat voor lader is dat? Heb er zelf pas 1 bij Lidl gekocht, maar heeft alleen 2 klemmen.
Nee, maar dat maakt de kast vrij nutteloos voor wanneer je dagelijks rijdt en je weer hebt zoals begin november, waar het iedere dag regende. Dan heb je dus ergens een dikke kast staan en daarnaast nog ruimte nodig om je pak een beetje te laten drogen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hangt toch ook geen kletsnatte kleren in je kast?
Hoe zou je het anders oplossen? Klein ventilatiesysteempje erin bouwen?
Je hebt inderdaad gelijk. Ik denk dat het totaal niet praktisch is als je dagelijks rijdt. Dat gaat voor mij niet op, veel te ver (woon-werk ga ik niet doen; 3 uur snelweg per dag). Ik rijd alleen voor de lol en dus ook vrijwel alleen met mooi weer.quote:Op maandag 28 november 2016 16:47 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt de kast vrij nutteloos voor wanneer je dagelijks rijdt en je weer hebt zoals begin november, waar het iedere dag regende. Dan heb je dus ergens een dikke kast staan en daarnaast nog ruimte nodig om je pak een beetje te laten drogen.
't Ziet er heel cool uit, het lijkt me gewoon wat minder praktisch.
Nu las ik op M-F dat je je helm in geval van escalatie beter zo snel mogelijk af moet doen.quote:Op maandag 28 november 2016 14:17 schreef Salatrel het volgende:
mensen met roadrage die fysieke agressie denken te moeten uitstralendus ik zo heel kalm van: ik heb een helm op, mijn jack heeft op diverse plaatsen protectors en mijn handschoenen hebben kevlar knokkels... hoe verstandig lijkt u deze houding? discussie voorbij dikke doei
Damn...quote:Op maandag 28 november 2016 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk. Ik denk dat het totaal niet praktisch is als je dagelijks rijdt. Dat gaat voor mij niet op, veel te ver (woon-werk ga ik niet doen; 3 uur snelweg per dag). Ik rijd alleen voor de lol en dus ook vrijwel alleen met mooi weer.![]()
Dat het ruimte in beslag neemt maakt voor me persoonlijk niet uit, ik ga een huis bouwen begin komend jaar. Uiteraard met opslag voor een motor. Dus daarvoor zou het wel sjiek zijn denk ik. Ruimte wordt 27 m² en er komt waarschijnlijk alleen een motor in + gereedschap en 2 fietsen.
Ja hoi. Groter dan mijn woonkamerquote:Op maandag 28 november 2016 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat het ruimte in beslag neemt maakt voor me persoonlijk niet uit, ik ga een huis bouwen begin komend jaar. Uiteraard met opslag voor een motor. Dus daarvoor zou het wel sjiek zijn denk ik. Ruimte wordt 27 m² en er komt waarschijnlijk alleen een motor in + gereedschap en 2 fietsen.
Ook groter dan mijn toekomstige woonkamer (ook groter dan huidige trouwens). Prioriteiten stellen.quote:
Deze man weet.quote:Op maandag 28 november 2016 16:45 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon doorrijden heb je geen lader nodig
dit is ook wel vette mod jeweettog:quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Deze man weet.
Ben nu op zoek naar een 7inch sealed led-koplam, duurrr
garage hoort toch ook groter te zijn dan de woonkamerquote:Op dinsdag 29 november 2016 06:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook groter dan mijn toekomstige woonkamer (ook groter dan huidige trouwens). Prioriteiten stellen.
De ruimte voor de motor is ook het eerste dat gebouwd gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |