samequote:Op maandag 24 oktober 2016 02:34 schreef girlygirl8 het volgende:
voel de drang om nog een aflevering van the walking dead te kijken, maar moet slapen
Aan één stuk geslapen tot 7uquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niels er worden geen dutjes meer gedaan he?
Gisteravond compleet gemaakt. Volgende stap is wat JavaScript ertegenaangooien om uit te filteren anders krijg ik een webpagina van 10 MB en dat is niet de bedoeling.quote:
Waarvoor is het eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2016 08:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gisteravond compleet gemaakt. Volgende stap is wat JavaScript ertegenaangooien om uit te filteren anders krijg ik een webpagina van 10 MB en dat is niet de bedoeling.
Is dat je haatbaak?quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gisteravond compleet gemaakt. Volgende stap is wat JavaScript ertegenaangooien om uit te filteren anders krijg ik een webpagina van 10 MB en dat is niet de bedoeling.
Collection management. Ik heb ook zo'n systeem voor m'n 2 euro munten verzameling. Het zijn er enkele honderden verschillende. Ik heb er iets meer dan 50. Die draag ik niet mee, dus met een bestandje is het gelijk te zien of ik 'm al of niet heb mocht ik er eentje tegenkomen.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:29 schreef Rozevla het volgende:
In de winter in de koude ochtenden smaakt koffie toch altijd net ff lekkerder
Nou en, SC is saai.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja k weet niet hoor maar de sc is gvd verderop. beetje in andere topics gaan posten
fokken savonds heb je geen leven?quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tfoe. truedrm ben ik er ook minder. sws iets meer s avonds.
Helaas nu nog niksquote:Op maandag 24 oktober 2016 09:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je nog tips voor leuke topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |