Je haat me hè.quote:
Hoezo? Ben er niet echt rouwig omquote:
Welk voornemen heb je nu?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:45 schreef girlygirl8 het volgende:
Het voornemen bij de start van ieder topic
En wat ben jij?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bent ook een bitch, het zou je niet moeten verbazen
Omgquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met elk vezel van mijn lichaam
Wilde samen een keer haring eten, heb ik nog nooit op.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Ben er niet echt rouwig om
Ahw dank jequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bent ook een bitch, het zou je niet moeten verbazen
Snel genoeg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je krijgt het allemaal niet zo snel mee.
Iew bah nee yuk brrr bleghquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wilde samen een keer haring eten, heb ik nog nooit op.
haring vind ik ook wel kkgoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wilde samen een keer haring eten, heb ik nog nooit op.
Belgenquote:In België is zondag een recordpoging tot het maken van de langste eclair ter wereld gedaan. Het gebak had een lengte van 680 meter, maar om technische redenen werd het geen wereldrecord.
Het Guinness World Records, de organisatie die op recordpogingen toeziet en wereldrecords toekent, was namelijk niet ingelicht over de recordpoging
Haha nee bedankt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Kut, ik had moeten zeggen: heb nog wel lekkere haring voor je![]()
![]()
Oh, ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haring vind ik ook wel kkgoor
Oh.quote:
Zo random ditquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we keer high tea doen in snoezig restaurant?
Ik gok dat je viezere dingen in je mond hebt gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het lekker vind dus ja vind het nogal een gewaagde zet.
Zonder twijfel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik gok dat je viezere dingen in je mond hebt gehad.
Nee lekker man, met zo'n chemische bananenchocoladelaag eroverheen hmmquote:
zullen we elkaar voerenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:51 schreef Zosk het volgende:
Gewone soesjes wil ik wel gelijk een heel pak leeg eten.
Ja dat maakt het echt veel beter ineens.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee lekker man, met zo'n chemische bananenchocoladelaag eroverheen hmm
ja mijn eeuwige slachtofferrol maakt menig vrouw nat jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Wel van hzaw en prof natuurlijk.
Denk het wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja mijn eeuwige slachtofferrol maakt menig vrouw nat ja
Ja, fijn zoals dat uit elkaar spat in je mondquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:51 schreef Zosk het volgende:
Gewone soesjes wil ik wel gelijk een heel pak leeg eten.
omg jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, fijn zoals dat uit elkaar spat in je mond
Bijvoorbeeld. Ik vind de smaak eigenlijk gewoon voldoende maar leuke toevoeging.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jaquote:
zelfs mijn anus is nu kurkdroogquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja mijn eeuwige slachtofferrol maakt menig vrouw nat ja
net zoals bij een negerzoen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eh, ik sowieso niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat jullie allemaal echt superknap zijn
Omg wil ditquote:
Nee, dat doet het hemquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik vind de smaak eigenlijk gewoon voldoende maar leuke toevoeging.
Dat eet ik nooitquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net zoals bij een negerzoen?
Oké Willoow, dat is geweldig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dat doet het hem
Echt hele mond gevuld jeuj
ben al de hele week dingen aan het maken. morgen ga ik toffee pecan apple crumble maken met vanille ijs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/PRSQEIgDTI6-mmuphINxEiS-U-A=/fit-in/1024x0/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)8116.jpeg]afbeelding[/url] ]
dit namaken
Vind dat lekker met cherrytomaatjes ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dat doet het hem
Echt hele mond gevuld jeuj
Wat voor shit kijk jijquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Docu verder kijken. Damn volgende verhaal begint ook heftig. Vrouw die is veroordeeld voor de moord op haar dochtertje door getuigenis van haar zoontje van 7.
zie de foto vanzelf wel verschijnenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ben al de hele week dingen aan het maken. morgen ga ik toffee pecan apple crumble maken met vanille ijs.
Zo van, je vindt me vies?quote:
dat schijnt toch fucking lastig te zijn, lekker ijs makenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Crip het volgende:
misschien ga ik wel een ijsmachine kopen en zelf ijs maken want geen leven
Ohja, daarbij ook. Kloptquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat lekker met cherrytomaatjes ook
misschien, apple crumble ziet er nooit zo super geil uit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie de foto vanzelf wel verschijnen
ik kan allesquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat schijnt toch fucking lastig te zijn, lekker ijs maken
Ik ga bij je mama op bezoekquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn mama maakt best zelf dit soort dingentjes
sukkellquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef Chloroform het volgende:
Ik koop altijd bak vanille-ijs en meng daar koekjes door en dan heel trots vertellen zo van ja zelfgemaakt
Hjbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |