Je kunt instellen dat je haar berichten niet meer op je tijdlijn ziet. Hoef je haar ook niet te ontvrienden. Anders krijg je daar misschien weer gezeik mee.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Leuk, een collega op facebook toevoegen. Blijkt ze zo'n "plaatjes met cheesy tekst / stuur dit door naar minstens 5 mensen" plaatjes persoon te zijn![]()
Kan ik me zo om irriteren!
Morgen weer een nieuwe dag, voel je je vast beterquote:Op woensdag 2 november 2016 22:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik voel me niet zo bijzonder ineens. Goffer de goffer.
Ze stuurde het in een prive berichtquote:Op donderdag 3 november 2016 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt instellen dat je haar berichten niet meer op je tijdlijn ziet. Hoef je haar ook niet te ontvrienden. Anders krijg je daar misschien weer gezeik mee.
OT: Beetje suf.
Kom komquote:Op donderdag 3 november 2016 19:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Kut. Gewoon kut. Kan wel huilen.
quote:
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inmiddels gaat alles dus weer wat beter![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Thanks
Zo zou het wel moeten gaan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inmiddels gaat alles dus weer wat beter
👍🏻
En jij?quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten gaan ja.
👍🏻
Het is niet veel vandaag... huilerig en opnieuw de grip op het doorgaan, kwijt. Er komt geen einde aan alle tegenslagen.quote:
Per dagdeel weer opnieuw kijken dan maar, als je nu niets uit je handen krijgt maar even een serie kijken en over een uur iets doen wat je voorgenomen hebt. Succesquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is niet veel vandaag... huilerig en opnieuw de grip op het doorgaan, kwijt. Er komt geen einde aan alle tegenslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |