Genoeg snoesjes hier voor jouquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snooze liever met een snoesje
Bedoelde gewoon hard van buiten en zacht van binnenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op met mij hele tijd dik noemen, ben ook een mens, heb ook gevoel
Wil je me dood hebben ofzo :s zeker wachten tot ik half slaap en dan soesjes in m'n mond duwen tot ik niet meer kan ademen hèquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je soesjes voeren tot je in slaap valt
Soesjes zijn niet hard van buiten, weenie waar jij je soesjes kooptquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon hard van buiten en zacht van binnen
Heb niet zoveel met Badr maar denk dat hij wel kan winnen helaas.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:37 schreef Rozevla het volgende:
Dat gelul de hele tijd over badr hari en rico verhoeven.
Hopelijk word die badr een keer goed invalide gemept of dood mag ook maar dan is dat hypen van die mongool een keer voorbij
Slachtofferrol heeft geen zin, je doet het zelf.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke ja afwijzing nummer #158 kan er ook wel bij zucht
Net uit de vriezerquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soesjes zijn niet hard van buiten, weenie waar jij je soesjes koopt
helemaal niet ;squote:Op zondag 23 oktober 2016 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben ofzo :s zeker wachten tot ik half slaap en dan soesjes in m'n mond duwen tot ik niet meer kan ademen hè
Zoals ie er nu uitziet zit ie vol met 100 liter steroïdenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met Badr maar denk dat hij wel kan winnen helaas.
Moet je dan ff voor zorgen jongen :squote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dus alsof die achter mij aan zitten ;s
WEL HARDER DAN BINNENKANTquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soesjes zijn niet hard van buiten, weenie waar jij je soesjes koopt
En zoiezo gaat ie weer natrappenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met Badr maar denk dat hij wel kan winnen helaas.
hso ik probeer gwn lief te doen en iedereen blij te maken en dan zeg je ineens allemaal van dit soort dingen ;squote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slachtofferrol heeft geen zin, je doet het zelf.
Zolang hij nog kan slaanquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zoals ie er nu uitziet zit ie vol met 100 liter steroïden
Het is wel een smerige vechter ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En zoiezo gaat ie weer natrappen
Vieze vechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |