Ja dan maar aan een 10 jarige vergrijpen.quote:
Is je werk om de hoek?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, dan moet ik beginnen
Ik moet om 6.45 in de auto zitten dus moet altijd al btje haasten s ochtendsquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en doe altijd nog zo'n laatste om 6:30
drie keer raden hoe laat ik er altijd uitga
WEEEEEOOOOOOquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja laat me dagelijks in de reet nemen voor een tientje
Oja, ik zoek toenadering tot ober en dan wil je ineens welquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kom maar, ik masseer je hand wel even.
Echt hequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, ik zoek toenadering tot ober en dan wil je ineens wel
Jij stelt mij de hele avond al teleur.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, ik zoek toenadering tot ober en dan wil je ineens wel
wow doe normaal hoezo ;squote:Op zondag 23 oktober 2016 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij stelt mij de hele avond al teleur.
Hou eens op met mij hele tijd dik noemen, ben ook een mens, heb ook gevoelquote:
Rustig maar, maak je niet dikquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op met mij hele tijd dik noemen, ben ook een mens, heb ook gevoel
oke ja afwijzing nummer #158 kan er ook wel bij zuchtquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien moeten we er maar gewoon een einde aan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |