een appelquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef zeer het volgende:
[..]
alsof jij ooit iets veganistisch gegeten hebt, flapdrol
vaak blowen die zich sufquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
ik ben nu een week niets aan het doen en voel me nu al nutteloos, heb nog een hele week verlof..
hoe doen mensen het met uitkering en wajong enzo
jij bent wss de laatste persoon op aarde die iets over kleding moet zeggenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Precies. En vegans mogen ook geen leren kleding dragen. Zal ik nog even beginnen over olieprodukten? Gaan ze gewoon dood. Beterrrrr!
geen idee ik voel me ook echt kutquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
ik ben nu een week niets aan het doen en voel me nu al nutteloos, heb nog een hele week verlof..
Blowen of de hele dag rondjes rijden in hun auto.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
ik wil ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef zeer het volgende:
[..]
nee kan niet vinden
gaan binnenkort naar Essen voor de veganz, kan dan ook wel voor jou meenemen als je wilt
Idd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Precies. En vegans mogen ook geen leren kleding dragen. Zal ik nog even beginnen over olieprodukten? Gaan ze gewoon dood. Beterrrrr!
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Blowen of de hele dag rondjes rijden in hun auto.
Waarom ga je niet met je klas mee op reisquote:
hoezo denk jij dat veganisme een soort van zelfkastijding isquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
omdat ze al thuis zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met je klas mee op reis
Waarom was je niet meequote:
tuurlijk welquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:03 schreef zeer het volgende:
[..]
kan toch niet shippen naar suriname man
echt hè, terwijl het verlichting isquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:03 schreef zeer het volgende:
[..]
hoezo denk jij dat veganisme een soort van zelfkastijding is
Zijn pepernoten wel veganquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tuurlijk wel
huisgenoot heeft ook pepernoten laten versturen vanuit Nederland!
Zo blijf je een buitenbeentjequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met mijn klas, te duur en toch nog een beetje angst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |