Ja het zag er prachtig uit.quote:
En dan nog iemand die cocktails komt brengen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan zo'n zwartjoekel met een waaier naast je hangmat
Mooi vachtquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma heeft een tatrahond
echt een godenbeest
[ afbeelding ]
zeilen klinkt wel vermoeiendquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja het zag er prachtig uit.
[..]
En dan nog iemand die cocktails komt brengen.
En zeilen is ook tof.
[..]
Mooi vacht
nee lastige honden.quote:
ik ben ook 60 kiloquote:
als je een hond was welquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook 60 kilo
ben ik nu een goede waakhond
Kek. Mijn hond is 30 kg en die vind ik al sterkquote:
Dat is best pittig. En ook sneu voor de hond trouwens als dat mis gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma is misschien 45-50 kg ofzo
dus moet je goed trainen anders gaat hond jou de baas zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
daarom moet je goed opvoeden hequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Dat is best pittig. En ook sneu voor de hond trouwens als dat mis gaat.
heel vermoei0ndquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu opeens vanwege Verstappen is iedereen fan
Kan je beter een leuk boek lezenquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind f1 optimale ontspanning in de kop
waar danquote:
pff dacht echt dat ik ging winnenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
paxcon had bijna gewonnen
jammer paxcon
Feyenoord nu KAMPIOENquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je voorspelling uit zou komen
ik een jaar en twee wekenquote:
mijn schoenen zijn echt grauw gewordenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven schoenen aan het poetsen
wel zelfde studie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja, twijfel om naar een andere univ te gaan.
vertel?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:54 schreef Paxcon het volgende:
den
[..]
denk dat je dan van een koude kermis thuiskomt
Daar heb ik nog nooit de behoefte voor gevoeld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven schoenen aan het poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |