Daar ging het me niet om. Ajax is gewoon niet zo geweldig goed als jullie allemaal beweren hier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, als Feyenoord wel goede spelers had, hadden ze wel gescoord. Maar nu niet omdat die spelers niet goed genoeg zijn.
De KNJB zit overal. Trap er niet in mensen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?
Is toch zo? Overtreding van Klaassen was dik rood. Snap wel dat Kuipers hem niet geeft, want dan fluit ie nooit meer een Klassieker.
Klaassen zei ook dat ie goed weg kwam met geel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?
Is toch zo? Overtreding van Klaassen was dik rood. Snap wel dat Kuipers hem niet geeft, want dan fluit ie nooit meer een Klassieker.
Wel hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om. Ajax is gewoon niet zo geweldig goed als jullie allemaal beweren hier.
Wat een onzin zeg, als hij het rood vond geeft hij die kaart gewoon. Maar hij heeft het gewoon anders beoordeeld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?
Dat klopt wel redelijk. Denk ook niet dat Ajax echt een bedreiging gaan vormen voor Feyenoord in de titelstrijd, maar je had het vandaag al wel aardig kunnen beslissen, en dat is verschrikkelijk zonde.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om. Ajax is gewoon niet zo geweldig goed als jullie allemaal beweren hier.
Ah, het gebruikelijke KNJB dus. Daarom wint Feyenoord ook bijna nooit wat, altijd een ander de schuld geven ipv naar zichzelf te kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?
Ajax speelde vandaag ook gewoon onder hun kunnen als je de spelers individueel allemaal af gaat. Al zal Feyenoord daar gerust ook debet aan geweest zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, het gebruikelijke KNJB dus. Daarom wint Feyenoord ook bijna nooit wat, altijd een ander de schuld geven ipv naar zichzelf te kijken.
Niet voor Feyenoord in de titelstrijd nee, want die zullen vanzelf wel afhaken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat klopt wel redelijk. Denk ook niet dat Ajax echt een bedreiging gaan vormen voor Feyenoord in de titelstrijd, maar je had het vandaag al wel aardig kunnen beslissen, en dat is verschrikkelijk zonde.
Jij impliceert dat Kuipers hem niet geeft omdat hij anders billenkoek krijgt van de KNVB.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?
Het was toch gewoon rood, lijkt me moeilijk te ontkennen? Snap niet echt wat dat met KNJB heeft te maken?
Mwhah, Feyenoord heeft nu Ajax en PSV al gehad, terwijl die nog tegen elkaar moeten. Feyenoord is uiterst solide en verwacht niet dat ze heel veel punten gaan weggeven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet voor Feyenoord in de titelstrijd nee, want die zullen vanzelf wel afhaken.
Mwah, de backs en buitenspelers (met als hoogtepunt speeltuinvoetballertje Younes) kunnen er gewoon geen kut van. Dan ga je het altijd lastig krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelde vandaag ook gewoon onder hun kunnen als je de spelers individueel allemaal af gaat. Al zal Feyenoord daar gerust ook debet aan geweest zijn.
Niet alleen de KNVB, ook de media, met de Telegraaf voorop, zou hem fileren als hij (terecht) rood zou geven aan aanvoerder Klaassen, dat weet je zelf ook. Snap ook wel dat Kuipers daar geen zin in heeft, maar wel zonde voor het eerlijke verloop van de wedstrijd natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij impliceert dat Kuipers hem niet geeft omdat hij anders billenkoek krijgt van de KNVB.
Terwijl elk jaar de 3 punten voor het oprapen liggen, vanmiddag ook weer. Volgens mij denkt Ajax al dat ze kampioen zijn. Maar zover is het nog niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Het gebruikelijke punten ophalen in De Kuip is er de laatste jaren wel een beetje vanaf. Vaak ook voteballend onder de maar, zonde.
Feyenoord krijgt echt nog wel een dipje in het seizoen, dat had Ajax aan het begin van het jaar en PSV nu. En ook nog zat lastige uitwedstrijden, zo komen jullie nog naar de Arena.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, Feyenoord heeft nu Ajax en PSV al gehad, terwijl die nog tegen elkaar moeten. Feyenoord is uiterst solide en verwacht niet dat ze heel veel punten gaan weggeven.
Op basis van 1 wedstrijd? Mehquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Opzich ben ik het daar wel mee eens. Maar een Ziyech en Klaassen hadden beter kunnen spelen. Sinkgraven kon nog wel, maar Veltman/Younes/Traoré is niks.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, de backs en buitenspelers (met als hoogtepunt speeltuinvoetballertje Younes) kunnen er gewoon geen kut van. Dan ga je het altijd lastig krijgen.
Dat bedoel ik, altijd maar een ander de schuld geven. Zo gaat het nooit meer wat worden met Feyenoord. Zonde voor zo'n grote club.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet alleen de KNVB, ook de media, met de Telegraaf voorop, zou hem fileren als hij (terecht) rood zou geven aan aanvoerder Klaassen, dat weet je zelf ook. Snap ook wel dat Kuipers daar geen zin in heeft, maar wel zonde voor het eerlijke verloop van de wedstrijd natuurlijk.
Ik geloof inderdaad dat jij dat echt gelooft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet alleen de KNVB, ook de media, met de Telegraaf voorop, zou hem fileren als hij (terecht) rood zou geven aan aanvoerder Klaassen, dat weet je zelf ook. Snap ook wel dat Kuipers daar geen zin in heeft, maar wel zonde voor het eerlijke verloop van de wedstrijd natuurlijk.
Ajax uit ga je verliezen idd, of je moet echt 10 keer beter zijn dan Ajax. Maar zelfs dat is niet genoeg vrees ikquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt echt nog wel een dipje in het seizoen, dat had Ajax aan het begin van het jaar en PSV nu. En ook nog zat lastige uitwedstrijden, zo komen jullie nog naar de Arena.
Feyenoord is wel iets sterker geworden natuurlijk, dan in de jaren dat ze Lucius als aanvoerder hadden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Het gebruikelijke punten ophalen in De Kuip is er de laatste jaren wel een beetje vanaf. Vaak ook voteballend onder de maar, zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |