quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:05 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je me nu aub vertellen waarom je niet van te voren online moet inchecken?
Hoe bedoel je? MOGEN HIER ALLEEN BEPAALDE MENSEN KOMEN OFZO? IS DIT EEN VIES KLIEKJESTOPIC OFZOquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doe jij nou hier, Paultje..
Rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggggggquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? MOGEN HIER ALLEEN BEPAALDE MENSEN KOMEN OFZO? IS DIT EEN VIES KLIEKJESTOPIC OFZO????????????
Niet blij met wat morele steun?quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doe jij nou hier, Paultje..
ja kliekjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? MOGEN HIER ALLEEN BEPAALDE MENSEN KOMEN OFZO? IS DIT EEN VIES KLIEKJESTOPIC OFZO????????????
Pleur dicht dat topiiiiiiiic!!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
is dit een versierpoging?quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ey Drug. Ben aan het genieten van Barry White.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:24 schreef Pharkus het volgende:
Ik kwam hier voor de vermoorde klassieker maar dat is nog niet.
quote:
Jeetje.quote:
Nou zit ik te dubben, antwoord ik direct en kom ik dan wanhopig over of wacht ik drie minuten en loop ik dan het risico dat je in een ander topic zit. #wijvenstruggles.quote:
Gewoon posten, kan jou het schelen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou zit ik te dubben, antwoord ik direct en kom ik dan wanhopig over of wacht ik drie minuten en loop ik dan het risico dat je in een ander topic zit. #wijvenstruggles.
Ik verdrink het steeds dan, maar toch succes.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi fan, ik ben al heel lang blauw hoor
Senk you! Het weblog is het meest bruisende gedeelte op FOK!quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik verdrink het steeds dan, maar toch succes.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Utrecht heeft de weg omhoog gevonden.
Nou ik zal je zeggen he, Stillem 2 (quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het niet gekeken. Zie vanavond de samenvatting wel.
Genot is dat altijd jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen he, Stillem 2 () kreeg een rode kaart he, en die trainer zo, werd heel boos zo, en de suporters van Stillem 2 ook d ehele tijd. En toen in de 91e minuut maakte Haller 0-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |