Zijn ze op verlof vanuit diergaarde Blijdorp of zo? ;squote:Op zondag 23 oktober 2016 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen in een vak vol feyenoord supporters
quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha met boy zeker wel jij viespeuk
Ja, samen met Bokito.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn ze op verlof vanuit diergaarde Blijdorp of zo? ;s
Ik moet zeggen dat ik Blijdorp wel leuk vind.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar de dierentuin, dus geen probleem.
Ik zet de klok volgende week gewoon 23 uur vooruit. Mij teveel werk om hem 1 uurtje terug te draaien hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja, tilde me een breuk aan die klok!!
Pffffff
Haha
op de schaal 1 tot niels is dit 5,8 rollerskatesquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:36 schreef Oberkullie het volgende:
Sta alweer een half uur te dansen. Misschien ff de meubels opzijtyften. Heb meer ruimte nodig.
hahah ja leuker dan een bedroefde stad xd xd xdquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Blijdorp wel leuk vind.
lolquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hahah ja leuker dan een bedroefde stad xd xd xd
Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja, tilde me een breuk aan die klok!!
Pffffff
Haha
Wat betekend online inchecken en in welke sectoren wordt dat gebruikt?quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij misschien waarom je niet van tevoren online moet inchecken?
Omdat dat fraude gevoelig isquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij misschien waarom je niet van tevoren online moet inchecken?
Moet je Niels vragen, maar die weigert te antwoorden. Die draait maar en ontwijkt maar, net alsof hij geen degelijk antwoord weet om te geven. ;squote:Op zondag 23 oktober 2016 12:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat betekend online inchecken en in welke sectoren wordt dat gebruikt?
dat is een heel ingewikkeld werkprocesquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zal eerst moeten bewijzen dat je een dergelijke database bijhoudt. Wanneer je deze verspreid en ik vind dat bestand kan ik dat en zal ik ook aangifte doen. Zo werkt dat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je Niels vragen, maar die weigert te antwoorden. Die draait maar en ontwijkt maar, net alsof hij geen degelijk antwoord weet om te geven. ;s
Betekendquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Neem aan dat het over inchecken bij de NS oid gaat?quote:
Nee op een vliegveld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Neem aan dat het over inchecken bij de NS oid gaat?
Ze blijft in die kansloze vriend van haar geloven, ontkenningsfase.quote:
Dat is een eufemisme onder linkse vrijdenkers.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
En jij in haar verzinsels.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze blijft in die kansloze vriend van haar geloven, ontkenningsfase.
ohquote:
En na 5 jaar lukt het je nog steeds niet??quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze blijft in die kansloze vriend van haar geloven, ontkenningsfase.
Schatje ben je ook he.quote:
BF1?quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsof het zomer is. Tijd om de grodijnen dicht te done en te gamen.
Hoe weet jij wat ik doequote:Op zondag 23 oktober 2016 12:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsof het zomer is. Tijd om de grodijnen dicht te done en te gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |