Daar komt het wel zo'n beetje op neer. Branding enzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Vreemd. Als ik wil stemmen zie ik bij Grenspark Limburg een plaatje met een vakwerkhuisje, iets typisch voor zuid-Limburg.
Meinweg is midden-Limburg. Of hebben ze voor het gemak alle natuurgebieden van Limburg maar even op een grote berg geschoven?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Daar komt het wel zo'n beetje op neer. Branding enzo.
Dat is bij wel meer natuurgebieden zo. Dat Van Gogh park in Brabant beslaat ook meerdere kleinere natuurgebieden. Het idee van de ecologische hoofdstructuur is deze te verbinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bestaat ook pas sinds vorige maand. Overigens een vreemde keuze om ze toe te laten, het zijn bijna allemaal losse stukjes.
Ik ben bekend met de EHS maar om nou stroken van pakweg 200 km te bombarderen tot "park" vind ik onzin. Maar ja, je moet wat in lappendeken Nederland.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is bij wel meer natuurgebieden zo. Dat Van Gogh park in Brabant beslaat ook meerdere kleinere natuurgebieden. Het idee van de ecologische hoofdstructuur is deze te verbinden.
Ik vind het niet zo vreemd. Men wil het internationaal positioneren. Dan zijn de nederlandse natuurgebiedjes gewoon te klein. Dan is net clusteren van gebieden met geografische verwantschap geen slecht idee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]nu al een faalverkiezing.
Er ligt zoveel mooie natuur in Limburg, maar je mag en kan niet alles op een hoop schuiven. Wie bedankt zoiets
Hier waar ik woon heb je ook een "voorste" en een "achterste" deel van een natuurgebied, die los van elkaar liggen. Maar dat is wel hetzelfde geologische landschap met dezelfde natuur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de EHS maar om nou stroken van pakweg 200 km te bombarderen tot "park" vind ik onzin. Maar ja, je moet wat in lappendeken Nederland.
Zo veel mogelijk geld binnenharken dmv toerisme, dat is waar het om gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:37 schreef Igen het volgende:
Ik zocht naar de Oostvaardersplassen maar die zitten dus onder "Nieuw Land".
Kunnen die marketing-hipsters niet gewoon even thuisblijven?
Edit: Oh, het is ook van Economische Zaken hè, deze verkiezing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |