Ik hoop wel op een andere kampioen dan City, United en Chelsea. Al worden die laatste twee het sowieso niet dit jaar.quote:
City zal wel consistent zijn tegen de zwakkere broeders.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een andere kampioen dan City, United en Chelsea. Al worden die laatste twee het sowieso niet dit jaar.
Ik durf hier best een bet op te zette voor 2020.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
United gaat sowieso nog wel kampioen worden komende jaren ja
El Hamdaoui deed het voetbaltechnisch nog het beste, maar die had een rotte persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach als Ajax het niet doet, dan wel een ander. Alleen ajax is binnen eredivisie toch wel de club die er meer pakt van AZ. Dan zie je ze weer terug in de competitie.
Maar ik kan me niet heel veel spelers bedenken die het daadwerkelijk fantastisch hebben gedaan bij ajax na AZ.
Dat gaat soms automatisch. Het is ieder eredivisie weekend 'wat hebben de neuzen/psv'ers gedaan'quote:
Dat zijn komende 3 seizoenen. Dat zeg ik niet, maar in 5 jaar vast wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf hier best een bet op te zette voor 2020.
Mijn pa zegt gewoon standaard de joden, al dan niet met een krachtterm ervoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gaat soms automatisch. Het is ieder eredivisie weekend 'wat hebben de neuzen/psv'ers gedaan'
Klinkt sneu maar zo bedoelt mijn pa het niet.
Welke odds zou je daar op pakkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn komende 3 seizoenen. Dat zeg ik niet, maar in 5 jaar vast wel.
Mijn vader is ook fan van Kuyt. Altijd toen hij in Oranje speelde werd ik mad omdat hij er echt niks van kon en mijn pa dan "Hou je mond nu, hij werkt toch hard"quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader is fan van Southampton en Feyenoord.
En denkt dat Everton kampioen wordt en dat Kuyt een goede voetballer is.
Dat heb ik dus nu met mn pa.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader is ook fan van Kuyt. Altijd toen hij in Oranje speelde werd ik mad omdat hij er echt niks van kon en mijn pa dan "Hou je mond nu, hij werkt toch hard"
Toen ging ik met stoelen gooien.
Al speelde ze wel gelijk tegen Celtic, dus wat dat betreft kunnen die ook tegen elke zwakke broeder punten laten liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
City zal wel consistent zijn tegen de zwakkere broeders.
Nou ik zou er niet serieus op betten nee.quote:
Omdat ze hun kansen niet afmaakten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al speelde ze wel gelijk tegen Celtic, dus wat dat betreft kunnen die ook tegen elke zwakke broeder punten laten liggen.
Ik vind dat soort termen vaak maar kinderachtig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gaat soms automatisch. Het is ieder eredivisie weekend 'wat hebben de neuzen/psv'ers gedaan'
Klinkt sneu maar zo bedoelt mijn pa het niet.
Lief toch.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Inso: "Die Kuyt heeft er weer niets van gebakken he pap"
Vader Inso: "you are entitled to your own opinion"
Ik kan met mijn pa ook niet veel over andere dingen praten dan voetbal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nu met mn pa.
Dat is ook de enige gesprek die ik met mn vader hebt.
Mijn vader heeft een tattoo van feyenoord, en dat is dus het enige waar ik het met hem over heb.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan met mijn pa ook niet veel over andere dingen praten dan voetbal.
Leuk die gesprekken in verschillende talen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Inso: "Die Kuyt heeft er weer niets van gebakken he pap"
Vader Inso: "you are entitled to your own opinion"
Dat kan een probleem zijn, kijk maar naar PSV.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze hun kansen niet afmaakten.
Hij kijkt geen Spaans voetbal?quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een tattoo van feyenoord, en dat is dus het enige waar ik het met hem over heb.
En over premier league voetbal, daar is ie ook gek van.
Alleen zie bij PSV wanhoop in het spel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan een probleem zijn, kijk maar naar PSV.
Terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn vader houdt nooit van verdedigende elftallen.
Nee, hij kijkt zaterdag naar het Engelse voetbal en zondag naar Feyenoord.quote:
Dat is niet zo gek als de doelpunten uitblijven, dan moet je het toch op een bepaalde manier proberen hè.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen zie bij PSV wanhoop in het spel.
Ik zou dit wel een keer willen zien. Je vader die allemaal ideeën spuit en jij die jezelf zit op te vreten daarnaastquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen verzint hij altijd debiele regels waardoor een ploeg wel zou moeten aanvallen.
Ik vind een zondagavond Spaanse wedstrijd vaak een prima afsluiter van het weekend.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt zaterdag naar het Engelse voetbal en zondag naar Feyenoord.
Hij is nogal chauvinistisch als het om Engeland gaat, dat is het enige wat ik met hem gelijk heb.quote:
Het is ook niet best maar nog vrij onschuldig vergeleken met andere zaken. Kan er dan niet zo mee zitten tbh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort termen vaak maar kinderachtig.
Nee dat ook niet, maar als je dan een discussie wil voeren met iemand over die clubs en de ander heeft het over snavels/neuzen/joden ipv gewoon de clubnaam kan ik diegene niet echt serieus nemen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is ook niet best maar nog vrij onschuldig vergeleken met andere zaken. Kan er dan niet zo mee zitten tbh.
Ik gebruik het niet in discussie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar als je dan een discussie wil voeren met iemand over die clubs en de ander heeft het over snavels/neuzen/joden ipv gewoon de clubnaam kan ik diegene niet echt serieus nemen.
Daar heb je zeker een punt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar als je dan een discussie wil voeren met iemand over die clubs en de ander heeft het over snavels/neuzen/joden ipv gewoon de clubnaam kan ik diegene niet echt serieus nemen.
Ik heb totaal niet dat chauvinisme echtquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben vreselijk objectief om Feyenoord maar om Engeland krijg ik een rare tic.
Ik ben dan ook smerig nationalistisch.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet dat chauvinisme echt
Ik geloof dat allemaal wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook smerig nationalistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |