quote:
Spannendquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan denkt: 0-3
JR denkt: 2-2
Inso denkt: 0-0
Fok-it denkt: 1-1
Paxcon denkt: 0-1
Stijn denkt: 1-1
Taylor - Huybrechts, WK 2015.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
stijn is de enige die ooit een weddenstrijd op FOK! van mij won
en toen kwam ik mijn belofte na
Schijnbaar niet want anders had je nu een Pquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had die week tentamens dus ik was er immuun voor
Hoe kan je dat weten, vieze stoker.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want anders had je nu een P
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan denkt: 0-3
JR denkt: 2-2
Inso denkt: 0-0
Fok-it denkt: 1-1
Paxcon denkt: 0-1
Stijn denkt: 1-1
Mortaxx denkt: 1-0
FOX benoemt Feyenoord al officieel als kampioen als ze winnen morgenquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het uitmondt in een fiasco, ga ik alles ontwijken want ik irriteer me de pesttyfus aan voetbalmedia de laatste tijd.
Misschien al coolsingeltjequote:Op zondag 23 oktober 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOX benoemt Feyenoord al officieel als kampioen als ze winnen morgen
Jij durfde een paar maanden terug nog niet eens in rotterdam zuid te komen joh halfiequote:
Jan-Joost gaat alvast een tentje reserveren. Die man is zo'n ongelofelijke vreselijke bloed onder de nagels vandaan halende blije lulquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOX benoemt Feyenoord al officieel als kampioen als ze winnen morgen
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost gaat alvast een tentje reserveren. Die man is zo'n ongelofelijke vreselijke bloed onder de nagels vandaan halende blije lul
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.quote:
Mijn broertje stond geloof ik vorig jaar op de foto met Jan-Joost in de kuip.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.
Ik weet nog AZ - Feyenoord begin dit jaar. Toen kwam de spelersbus van Feyenoord net aan en liep iedereen achter hem langs in beeld naar binnen. Ging hij geforceerd zijn verhaal houden en tussendoor ook ''GOEIEMORGEN DIRK, GOEIEMORGEN EL AHMADI'' handjes geven.
Echt, toen kon je me echt boven een WC zien kotsen. Zijn goednieuwsshow is ellende, zelfmoordwaardig en alles wat daarbij komt kijken
De grootste kutjournalist van Nederland.
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.
Ik weet nog AZ - Feyenoord begin dit jaar. Toen kwam de spelersbus van Feyenoord net aan en liep iedereen achter hem langs in beeld naar binnen. Ging hij geforceerd zijn verhaal houden en tussendoor ook ''GOEIEMORGEN DIRK, GOEIEMORGEN EL AHMADI'' handjes geven.
Echt, toen kon je me echt boven een WC zien kotsen. Zijn goednieuwsshow is ellende, zelfmoordwaardig en alles wat daarbij komt kijken
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
Ik kom fox door het schoteltje wel eens tegen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik vooral bijzonder vindt aan die zender is dat ze voor elke scheet een hele documentaire maken
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
quote:
Ik ben ooit nog op Feyenoord TV geweest als kleine jongen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]Mooi is dat ja
Laatst ook een hele documentaire over Utrecht die Europees een seizoentje meedeed
Nou ja Feyenoord Tv is net zo erg.
Die ging de hele wedstrijd van Zorya toen 2 jaar terug analyseren met Bilal vorige week![]()
Southampton beter dan Bournemouth.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Southampton heeft samen met Bournemouth het beste beleid van de premier league.
Southampton het beste beleid van de PL.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Southampton beter dan Bournemouth.
Ik doe ook een 1-1. Er wordt vast gescoord maar met veel pech wordt het een tergend saaie wedstrijd.quote:
Volgens mij is alleen Juanmi een flop geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton het beste beleid van de PL.
Nu weer PRIMA resultaten.
Ja halloquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe ook een 1-1. Er wordt vast gescoord maar met veel pech wordt het een tergend saaie wedstrijd.
Om dit soort posts zit ik op FOK!quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
0.05/3 is niet veelquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo
nu moet Inso z`n prijs door drieen delen
Ik alleen die over de Arena. Ze zeiden eigenlijk niks nieuws.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alleen een docu over Foppe de Haan gekeken.
Nee, niet echt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens naar Southampton?
Weet ik.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Woon er niet meer he
Mn broertje gaat nog wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |