abonnement Unibet Coolblue
pi_7145444
En hier verder na: Hoe voel je je [-NU-]?? deel 31

Ik ben afgrijselijk moe

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7145485
Ik voel me belabberd: gedumpt (terwijl ik zelf gedumpt heb) en vies, omdat ik net de hond uit de sloot heb moeten vissen..
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_7145633
Vliegend, springend, depri en overigens ook nog ernstig verdwaald
pi_7145650
heel zielig... misschien moet ik ophouden met zielige liedjes draaien
"Practice makes perfect, I suggest you sleep with as many people as possible."
pi_7145667
klote, heb een zwelling in een pees van mijn voet , moet nu 1 a 2 dagen rust houden, kon dus net niet trainen
pi_7145798
Druk , ben aan het rennen geweest voor Sinterklaas .
Ben ook beter op mezelf aan het letten na de buikgriep .
Thuis dagelijks op computer mijn gedachtes neergezet wat wel goed is omdat ik gauw blijf malen en het geeft me ook een overzicht zelf en dat ik bewuster word van mijn gevoelens want ik ren ze vaak voorbij en dan barst de bom .
Goed nieuws gehad wat betreft Dennis , we gaan weer afspreken .
Toen hij dat zei had ik wel zoiets van paniek . Want het klinkt als daten , wat we ook aan het doen zijn , maar dat maakt het ook zo serieus .
Ik heb ook voor mezelf op een rijtje gezet dat de gevoelens die ik de laatste tijd heb gehad dingen zijn die ik jaren geblokkeerd heb en eigenlijk nu aan het beseffen ben dat ik bepaalde blokkades goed aan het aanpakken ben .
Ik belde hem straks nog maar hij moest weg en hij vroeg of ik later terug wou bellen . Wat positief is .
Nu is het ook weer zoals voorheen toen leerde ik hem kennen . Ik hoorde zondag trouwens van iemand die hem kent , dat die mij al leuk vond voordat we elkaar leerden kennen . Maakt het ook beter voor me , dat betekend dat die wel degelijk serieus was met me en niet zoals de anderen het wilden laten lijken dat die me gebruikte .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7145809
shtoned
  woensdag 4 december 2002 @ 18:22:20 #9
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7145886

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7145907
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:53 schreef DarkElf het volgende:
En hier verder na: Hoe voel je je [-NU-]?? deel 31

Ik ben afgrijselijk moe


ik ook, als het niet over gaat duik ik echt m'n bed in
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_7145917
quote:
Op woensdag 4 december 2002 18:22 schreef sundae het volgende:

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan


* SolidArt too
pi_7146550
Moe, het nieuwe slaapmiddel werkte niet. Ben netjes op tijd naar bed gegaan en heb liggen wachten tot het ging werken. Uiteindelijk heb ik tot half 3 'snachts wakker geleden
In ieder geval geen nachtmerries gehad dus dat is wel wat positiever.

Op therapie mijn angsten en paniek besproken en ik word serieus genomen. Ik hóéf niet over mijn grenzen te gaan als ik bang of schrikachtig ben of in paniek raak. Ik hoef niet alles te kunnen, ik hoef niet alles alleen te doen.

Nu nog in de praktijk proberen. Gelukkig heb ik goede begeleiding

#geen
pi_7146588
Ik voel me goed
Alleen een beetje chagerijnig over het feit dat het nog 2 dagen duurt voor het weer weekend is
pi_7146602
Mega kwaad en toch ook vrolijk
pi_7146621
Ik heb net geslapen ben nog een beetje slaperig...

maar voorderest heb ik koorts dus ik voel dat waarschijnlijk al het voedsel dat ik net gegeten heb enorm snel er weer uitgaat via dezelfde gang.....balen hoor.

In mijn hoofdje is alles goed maar mijn lichaam helpt nie mee.

Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 4 december 2002 @ 19:12:31 #16
22259 Fogerty
slapende account
pi_7146655
Sterkte ElizabethR.

Hier alles okee, behalve dat ik mij voortdurend afvraag hoe het toch kan dat iemand zichzelf doodhongert en of dat nou alsjeblieft nog op gaat houden voordat het te laat is.

Beetje rare stemming dus om sinterklaasinkopen te gaan doen, maar het moet toch echt.

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 4 december 2002 @ 19:20:25 #17
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7146820
quote:
Op woensdag 4 december 2002 18:22 schreef sundae het volgende:

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan


Ik snap niets van je! ... maar das niet erg hoor!..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 4 december 2002 @ 19:21:20 #18
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7146833
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb net geslapen ben nog een beetje slaperig...

maar voorderest heb ik koorts dus ik voel dat waarschijnlijk al het voedsel dat ik net gegeten heb enorm snel er weer uitgaat via dezelfde gang.....balen hoor.

In mijn hoofdje is alles goed maar mijn lichaam helpt nie mee.


Ga maar lekker vroeg onder de wol... , of ga je nog iets aan sinterklaas doen? in ieder geval kusje van mij!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7146848
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ga maar lekker vroeg onder de wol... , of ga je nog iets aan sinterklaas doen? in ieder geval kusje van mij!


Ligt het aan mij of ben jij de laatste tijd wel erg aardig voor de mensen op Fok! ?
  woensdag 4 december 2002 @ 19:26:17 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7146937
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:22 schreef CaptainMiller het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of ben jij de laatste tijd wel erg aardig voor de mensen op Fok! ?


Ik ben nooit echt een plurk geweest hoor... kijk maar in de geschiedenis... mensen die dat wel vinden zijn vaak zelf degenen die lopen te stoken... .... ennuh, sommige mensen mag ik graag, bij sommigen ben ik neutraal, sommigen geen band en sommigen een minder goede band, maar stel me altijd redelijk op. Met sweetsixteen16 heb ik een GOEDE band!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7146956
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ga maar lekker vroeg onder de wol... , of ga je nog iets aan sinterklaas doen? in ieder geval kusje van mij!


ik ga gelukkig niks met sinterklaas doen hoor.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_7146992
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ga maar lekker vroeg onder de wol... , of ga je nog iets aan sinterklaas doen? in ieder geval kusje van mij!


Of haal ik je nu door de war met Arma
Anyway ,back ontopic
  woensdag 4 december 2002 @ 20:04:52 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7147605
Fuckin' vermoeiende postdag gehad vandaag, in de snijdende kou, was doodmoe vanmiddag, maar leef nu weer een beetje na helende soep van m'n vriendje
Ik voel me dus wel weer energiek en heb wel weer zin in morgen
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7147862
quote:
Op woensdag 4 december 2002 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Fuckin' vermoeiende postdag gehad vandaag, in de snijdende kou, was doodmoe vanmiddag, maar leef nu weer een beetje na helende soep van m'n vriendje
Ik voel me dus wel weer energiek en heb wel weer zin in morgen
Ik werk ook buiten maar snijdende kou....?
Wacht maar

pi_7147983
maar toch ook nog wel
Woei! :)
pi_7148307
Na 2 mesteken heb ik vanavond de derde en laatste messteek gekregen en is de mooie droom van de laatste 3 maanden afgelopen. Kan nog het graf ingetrapt als ik antwoord krijg op de vraag: "Had ik uberhaupt kans ". Zo niet, dan ben ik geplayed. Zo ja, dan kan ik zwaar pissig worden op iemand die onterecht bullshit aan haar heeft lopen verkopen over mij... Hooguit tot zondag wachten op antwoord, maar waarschijnlijk morgen.
pi_7148379
quote:
Op woensdag 4 december 2002 20:46 schreef RAiDEN het volgende:
Na 2 mesteken heb ik vanavond de derde en laatste messteek gekregen en is de mooie droom van de laatste 3 maanden afgelopen. Kan nog het graf ingetrapt als ik antwoord krijg op de vraag: "Had ik uberhaupt kans ". Zo niet, dan ben ik geplayed. Zo ja, dan kan ik zwaar pissig worden op iemand die onterecht bullshit aan haar heeft lopen verkopen over mij... Hooguit tot zondag wachten op antwoord, maar waarschijnlijk morgen.
, hoewel ik je verhaal niet helemaal kan volgen

Ontopic:

Ik voel me goed ,
Nouja, beter dan gemiddeld...

Wolkje

pi_7148853
quote:
Op woensdag 4 december 2002 20:51 schreef Wolkje het volgende:

[..]

, hoewel ik je verhaal niet helemaal kan volgen

Ontopic:

Ik voel me goed ,
Nouja, beter dan gemiddeld...

Wolkje


Dank je

Beter verhaal:

Ik zat achter iemand aan. Zij ist ook dat ik helemaal weg van d'r was. Het was duidelijk dat ik zeker niet kansloos was, ahoewel.
Eerste messteek: Voor m'n neus zoenen met een ander in de discotheek.
Tweede messteek: 1,5 week geleden op zaterdag in m'n gezicht zeggen dat ze me irritant vond en niks met me te maken wou hebben.
Echter, later die dag hoorde ik dat haar vriendin negatief over mij heeft lopen babbelen met haar. Het zat namelijk zo. Ik had een paar zagen ervoor met die vriendin gepraat en zij heeft allelei uitspraken totaal verkeerd opgevat. Ze dachten vervolgens allebei dat ik serieus een crimineel was die met guns loopt en in de drugshandel zit/zat. Ze waren écht bang voor me. Ik kon er nog haast niet om lachen. Ik vervolgens naar allebei een zeer persoonlijke e-mail gestuurd waarin ik me zeer kwetsbaar opgesteld heb en alles uitgelegd heb. Allelei privezaken en hoe ik over alles dacht.

Derde messteek: Krijg van haar een e-mail. Ze vind me irritant, ze vind het allemaal heel lullig voor me hoe het is gegaan in de wereld en dat ze echt erg bang voor me was.
Het meeltje kwam in ieder geval over van: Ik snap geen fuck van je verhaal, maar hier m'n antwoord en nou optiefen.

Ik een mailtje teruggestuurd met de vraag op ik uberhaupt kans heb gemaakt. Met spanning het antwoord afwachten. Zo ja, ben geplayed. Zo nee, kan pissig worden op haar vriendin omdat ze zo gigantisch dom was en het voor mij heeft verkloot...

pi_7148902
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:21 schreef RAiDEN het volgende:

[..]

Dank je

Beter verhaal:


Wat een gevoelloze trut , sorry hoor..

Ze verdient het niet dat jij om haar verdrietig bent!

Zo! Dat was even mijn bescheiden mening

Wolkje

  woensdag 4 december 2002 @ 21:29:17 #30
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7148971
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik snap niets van je! ... maar das niet erg hoor!..


Lekker toch

Voel me een beetje brak, vanavond lekker op tijd naar bed en hopen dat ik morgen weer helemaal beter ben..
Verder nog steeds erg en

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7149314
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:25 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Wat een gevoelloze trut , sorry hoor..

Ze verdient het niet dat jij om haar verdrietig bent!

Zo! Dat was even mijn bescheiden mening

Wolkje


Je hebt helemaal gelijk hoor.

Gister riep ze me om te vragen of ik de mail al opgestuurd had. Ik had in eerste intrantie namelijk naar het verkeerde emailadress verzonden. Verkeerd gekregen. Gewoon relaxed, normaal, ze lachte. Ging dus met een goed gevoel weg. En nu dus dit.
Nog ff wachten op antwoord en dan keihard doorgaan met het leven. Hopen dat ik zo blijf denken, en niet totaal door het lint ga.

pi_7149836
Slaappilletje ingenomen, zit te wachten tot het helpt. Heb lekker mijn hart gelucht in mijn topic en voelde me erg gesteund door de reacties van de mensen die er in gepost hebben. Lijkt wel of ik mezelf wat waardevoller ga vinden. *bloos*

Welterusten lieve FOK!mensjes, ik wens jullie allen een fijne nacht.

#geen
pi_7150307
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:07 schreef DuchessX het volgende:
Slaappilletje ingenomen, zit te wachten tot het helpt. Heb lekker mijn hart gelucht in mijn topic en voelde me erg gesteund door de reacties van de mensen die er in gepost hebben. Lijkt wel of ik mezelf wat waardevoller ga vinden. *bloos*

Welterusten lieve FOK!mensjes, ik wens jullie allen een fijne nacht.


Je bent ook waardevol
truste DuchessX.
pi_7150445
Beetje moe en tja denk beetje vatbaar aant worden voor griep ofzo, pijn in me keel etc.
Maar verder wel goed, gister wezen eten met stage met de hele groep en dat was echt gezellig aangezien het een beetje voor ontspanning zorgde na een drukke dag helpdesk 124 telefoontjes aangezien de mailserver niet meer werkte
En gisteravond aan moeten horen dat me oom overleden is aan kanker
Moet binnenkort maar weer ff ontspannen, anders gaat het fout...
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_7150469
Tja
FTW!
pi_7150486
afgrijselijk eenzaam, te kort schietend, alleen en incapabel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7150533
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:36 schreef DarkElf het volgende:
afgrijselijk eenzaam, te kort schietend, alleen en incapabel
Ik wou dat ik je kon helpen
In ieder geval een dikke knuffel

Liefs,

Wolkje

pi_7150736
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:38 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik wou dat ik je kon helpen
In ieder geval een dikke knuffel

Liefs,

Wolkje


Lief van je.

Niemand kan me helpen alleen ik zelf kan dat en juist groeit me boven het hoofd

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7150781
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:47 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Lief van je.

Niemand kan me helpen alleen ik zelf kan dat en juist groeit me boven het hoofd


Inderdaad, ik kan je niet helpen,
dat moet je zelf doen,
maar dat soms zo moeilijk ,
Ik snap wat je bedoelt, hoor DE..

Liefs,

Wolkje

pi_7150935
Morgen vrij nu al blij.
En verkouden aan het worden. Is ietsje minder leuk.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7150961
Moe maar vrolijk...
pi_7152328
23:45 standaard Flevotijd voel ik mij moe maar zelf zeker... heb mijn baas te kennen gegeven dat ik een normaal uur tarief moet krijgen als ik voor hem part time moet blijven werken... als het niet botert ga ik wel iets anders doen dan wordt ik of Freelancer of ik ga even hard nadenken om terug te gaan naar schooll maar dan moet ik ook op mijzelf.

gr Filmgek

pi_7154460
sterk, heel sterk maar ook heel klein en kut.
ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7154533
goed.....

nog maar 3 nachtjes slapen en dan ben ik weer bij je lieVie

erg moe, maar gelukkig maar 2 lesuurtjes... (welliswaar 1 uur les, 2 tussenuren, 1 lesuur, vrij

ik ga ervandoor
anders kom ik telaat

dag lieve mensjes die de moeite nemen dit te lezen...

Doei.
  donderdag 5 december 2002 @ 07:57:27 #45
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_7154549
Dag lieve Faithy

Ik voel me eigenlijk bijster goed, ookal heb ik het ongeloofbaar druk, maandag+dinsdag ziek geweest, ik had toen sinterklaascadeau's moeten kopen.. Gister een deel kunnen doen, maar toen had ik ook nog een verjaardag, dus het moet vanmiddag maar, als ik hier tenminste voor 4 uur wegkom..

En vrijdag zie ik mn lieve vriendin weer
dus ondanks dat ik het erg druk heb, voel ik me prima eigenlijk

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_7154557
Goeiemorgen

wederom heerlijk geslapen, vanavond klaasviering, gisteravond m'n schoen gezet en nu richting de winter heerlijk, dat koude weer, tijd
van warme choco, glühwein.

ik voel me weer herboren

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_7154599
Are you pondering what I'm pondering?
pi_7154791
moe, slaperig, erg somber
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 5 december 2002 @ 09:02:21 #49
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7154813
Goed. Voel me uitgeslapen, al ben ik soms nog wel lichtgeraakt door bepaalde uitspraken of opmerkingen.
  donderdag 5 december 2002 @ 09:04:55 #50
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7154833
Moe en verkouden

beter kan niet

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7154835
Moe, gammel en depri...

blij dat ik nog maar 3 uurtjes hoef te werken...

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_7154848
Fokking moe! (na een avondje Nickelback concert)
pi_7154996
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:07 schreef DuchessX het volgende:
Slaappilletje ingenomen, zit te wachten tot het helpt. Heb lekker mijn hart gelucht in mijn topic en voelde me erg gesteund door de reacties van de mensen die er in gepost hebben. Lijkt wel of ik mezelf wat waardevoller ga vinden. *bloos*

Welterusten lieve FOK!mensjes, ik wens jullie allen een fijne nacht.


Die prettige nachtrust heb ik dan ook gehad Fijn dat je je weer iets beter voelt.

Met mij gaat het verder echt top. Lekker aan het afstuderen en het onderwerp wordt alleen maar leuker. Verder een korte vakantie geboekt naar Edinburgh, dus als je daar niet vrolijk van wordt

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  donderdag 5 december 2002 @ 10:13:01 #54
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7155584
Hmm.... ik ben nog niet helemaal wakker, m'n lens irriteert weer (hij voelt droog aan) en ik ben een beetje zenuwachtig voor vandaag (weer een nieuwe wijk en ik weet niet waar en ik hoop niet weer zo'n jezuseind fietsen).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7155593
quote:
Op donderdag 5 december 2002 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
ik hoop niet weer zo'n jezuseind fietsen).
Ga het op een brommertje doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7155666
zwaar kut
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_7155674
quote:
Op donderdag 5 december 2002 10:17 schreef Emel het volgende:
zwaar kut
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7155693
Koud en verkoude maar wel blij dat het alweer donderdag is
-
pi_7155708
quote:
Op donderdag 5 december 2002 10:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]


je bent altijd zo lief
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_7155739
quote:
Op donderdag 5 december 2002 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
Hmm.... ik ben nog niet helemaal wakker, m'n lens irriteert weer (hij voelt droog aan) en ik ben een beetje zenuwachtig voor vandaag (weer een nieuwe wijk en ik weet niet waar en ik hoop niet weer zo'n jezuseind fietsen).
Over drie weken piep je wel anders... dan wordt het pas écht een drukte van jewelste!
Is it washable?
  donderdag 5 december 2002 @ 11:11:51 #61
31186 0_o
See my shadow changing
pi_7156577
- Gelukkig
- Flieft
- Tevreden
Weet niet precies waarom, eigenlijk. Heb genoeg redenen om me niet zo te voelen..

[edit]Oja, ik heb het koud[/edit]

You're lying to your self again, suicidal imbecile
  donderdag 5 december 2002 @ 11:19:31 #62
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7156719
Ben een beetje ziek, moe en duf, maar ik voel me toch zeker niet slecht.
* Sundae heeft ontzettend veel zin in de winter en ik word helemaal blij bij de gedachte aan de kou en de sneeuw
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7156775
quote:
Op donderdag 5 december 2002 11:19 schreef sundae het volgende:
Ben een beetje ziek, moe en duf, maar ik voel me toch zeker niet slecht.
* Sundae heeft ontzettend veel zin in de winter en ik word helemaal blij bij de gedachte aan de kou en de sneeuw
Ja me 2 als ik het zo overal lees krijge we al snel een winter of ie lang blijft weet ik niet maar is wel leuk
-
pi_7156857
Hoofdpijn
Lambo of Rekt
pi_7156862
quote:
Op donderdag 5 december 2002 11:28 schreef EggsTC het volgende:
Hoofdpijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7156869
quote:
Op donderdag 5 december 2002 11:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]


Lambo of Rekt
pi_7156878
Ik ben afgrijselijk moe, ga zo lekker met mijn nieuwe boek in bed liggen en hopelijk héél snel in slaap vallen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7157027
Lambo of Rekt
  donderdag 5 december 2002 @ 12:25:19 #69
10916 Tokjah
Ciao Leute!©
pi_7157860
goed maar raak behoorlijk gedeprimeerd als ik denk aan alles wat ik nog moet doen voor school...ik snap het niet, ze denken daar echt dat je geen leven hebt ofzo en het normaal is om 4 uur per dag aan school te werken en sommige dingen doe je in een groep en is het ook je sociale plicht om er wat aan te doen nouja even volhouden nog....
See you in Vegas 8-) We'll meet again :) See you in Vegas :D If you still love me then...
pi_7158159
bijna vrij. op naar het VERPLICHT GEZELLIGDOEN Sinterklaas feest.

maar vooruit.

ben met een gedicht voor mijn ma bezig, wij hebben gezamelijk besloten geen sinterklaas te houden. toch heeft ze voor iedereen een paar dingen gekocht en gaan we toch "gezellig" sinterklaas vieren.

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7160876
Ben ziek aant worden
Lambo of Rekt
pi_7160905
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:16 schreef EggsTC het volgende:
Ben ziek aant worden
Is niet goed

Ikke? Ik heb prima geslapen en hoop nu alles beter te kunnen relativeren..................

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7161267
Voel me leeg, down, depressief, alleen, denk aan de dood en heb zelfdestructieve neigingen waar ik erg bang van ben.

En waarom? Omdat mijn moeder het helemaal niet erg vind als ik dood zou zijn

En bedankt mams

#geen
pi_7161283
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Is niet goed

Ikke? Ik heb prima geslapen en hoop nu alles beter te kunnen relativeren..................


Lieve schat, ik zit zelf even zo in de knoei dat ik er niet voor jou kan zijn.

Het spijt me heel erg

#geen
pi_7161286
genegeerd door mij ex
Het leven is niet altijd hoe jij het verwacht :(
  donderdag 5 december 2002 @ 15:42:54 #76
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7161376
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:37 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Lieve schat, ik zit zelf even zo in de knoei dat ik er niet voor jou kan zijn.

Het spijt me heel erg


DuchessX ik wil je gewoon even vertellen dat ik echt vaak aan jou en DarkElf denk. Het zal niet helpen maar ik hoop echt dat je beseft dat hier heel veel mensen zijn die om je geven (ookal ben je een 'user') en die echt niet zouden willen dat je wegging..

Eens komt het goed.. Heel veel sterkte lieve DuchessX

pi_7161794
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:37 schreef DuchessX het volgende:
Voel me leeg, down, depressief, alleen, denk aan de dood en heb zelfdestructieve neigingen waar ik erg bang van ben.

En waarom? Omdat mijn moeder het helemaal niet erg vind als ik dood zou zijn

En bedankt mams



Moppie toch
Er zijn zat andere mensen die het wel erg vinden als je er niet meer zou zijn..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_7161927
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:37 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Lieve schat, ik zit zelf even zo in de knoei dat ik er niet voor jou kan zijn.

Het spijt me heel erg


♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7163385
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:37 schreef DuchessX het volgende:
Voel me leeg, down, depressief, alleen, denk aan de dood en heb zelfdestructieve neigingen waar ik erg bang van ben.

En waarom? Omdat mijn moeder het helemaal niet erg vind als ik dood zou zijn

En bedankt mams


En wie is zij, om jou zo depressief te maken?
Eigenlijk iemand, waar je gewoon hard tegen zou moeten zijn,
in dat geval.. maar laat het jou niet breken, lief meisje
Ik ken het gevoel zo goed hoor..

(Sorry, weet even niet wat nog meer te schrijven)

Liefs,

Wolkje

pi_7164710
Kut..alleen...en verdomme, ik kan nog steeds niet huilen. En ik had me nog zo voorgenomen dit als een gewone dag te zien....
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  donderdag 5 december 2002 @ 19:30:53 #81
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_7165140
Goed Heel goed
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_7165168
Ken je dat? Loop je een beetje achteloos achter de stofzuiger door het huis mee te huilen met een lekker stukje muziek, alles inorde, krijgt je kleine teen een frontale botsing met een tafelpoot.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7166498
Mijn week kan niet meer kapot
Ben net terug van een hele leuke studiereis, heb een rondleiding gegeven in Gent die zeer goed ging, de tentamens die ik gemaakt heb zijn allemaal voldoende en last but not least: Ik ben aangenomen bij mijn favoriete stagebedrijf: een Amerikaanse touroperator!!!!

* La Chatte Noir springt een gat in de lucht

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_7166539
A, , f, , g, , e, , p, , e, , i, , g, , e, , r, , d!
Is it washable?
  donderdag 5 december 2002 @ 21:05:29 #85
41317 SteaLinx
zeg ik weleens
pi_7166568
ik voel mij op dit moment erg wanhopig
gister een goede vriendin langsgekomen

maar ik denk dat ze me flink zit te naaien
kan je nagaan hoe ik me voel

erg kut
ik weet het niet meer
HELP!

ik vind deze tijd van de tijd toch wel chillend :)
pi_7166586
Ik voel me klote..

huilbuien zijn niet leuk...

Ik voel me zo dubbel....

Ik voel me niet op mn gemak met een 3e persoon in een relatie...
Iemand die er was voor mij, en voor mijn gevoel nog steeds is....

Niet zozeer het feit van de ideeën, want dat kan ik ergens wel begrijpen, maar het geheim willen houden van dingen, heel amicaal met iemand omgaan, misschien wel vanwege wel aardig vinden, maar als er een gevoel is van een soort jaloezie, of schaamte of privacy of hoe ik het ook moet noemen, zeg het dan gewoon, recht in mn gezicht..

Ze is er nog, heeft invloed op MIJN doen en laten... hoe ik tegenover iemand praat, en doe...

En dat is niet prettig...

Ik voel me onzeker, kan niet mezelf zijn, voel me bedreigd.......

Doei.
pi_7166603
quote:
Op donderdag 5 december 2002 21:05 schreef SteaLinx het volgende:
ik voel mij op dit moment erg wanhopig
gister een goede vriendin langsgekomen

maar ik denk dat ze me flink zit te naaien
kan je nagaan hoe ik me voel


Gebruik je wel condooms, ?
Is it washable?
  donderdag 5 december 2002 @ 21:09:44 #88
41317 SteaLinx
zeg ik weleens
pi_7166644
DOH!
ik vind deze tijd van de tijd toch wel chillend :)
  donderdag 5 december 2002 @ 21:13:30 #89
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_7166701
Ik haat 5 december voortaan, want vandaag is 1 van de klootste dagen van m'n leven tot nu toe: Na 8 maanden kaartje van ex (op anniversary)
Asumption is the mother of all fuck-ups
  donderdag 5 december 2002 @ 21:22:51 #90
34590 SkullKnULL
Wat flik je me nou man!
pi_7166870
Voel me keigoed
Voel me keigoed
Jullie kunnen mij niks maken
Voel me keigoed
Voel me keigoed
Ik schreeuw het van de daken
Mini me, you complete me
  donderdag 5 december 2002 @ 21:25:49 #91
22259 Fogerty
slapende account
pi_7166926
Ik ben beginnend verliefd geloof ik
Hieperdepiep hoera!
pi_7166991
quote:
Op donderdag 5 december 2002 21:25 schreef Fogerty het volgende:
Ik ben beginnend verliefd geloof ik
oeh!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 5 december 2002 @ 22:32:24 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7168094
Zoals Kelly BB het zegt: "Ik ben gewoon mezelf, ik ben lekker relaxed"
En ik ben trots op wie ik nu ben
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 5 december 2002 @ 22:32:49 #94
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7168102
Hmm, jah.
Ik voel me vaaaaaaaaag
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  donderdag 5 december 2002 @ 22:42:28 #95
10916 Tokjah
Ciao Leute!©
pi_7168280
voel me beter en t ging al goed maar door wat teamwork is de schoolstress wat verlicht
( pfieuw )
tis niet leuk om de rest van je groepje te laten stikken met zoiets belangrijks maar komt dus helemaal goed ga alleen mijn lief veelste lang niet zien daar kijk ik echt tegenop
See you in Vegas 8-) We'll meet again :) See you in Vegas :D If you still love me then...
pi_7168331
lekkah sjokolade letters etuh
pi_7168427
Ontzettend boos en geirriteerd
En ik voel me machteloos..

Wolkje

pi_7168433
aangeschoten, alweer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7168596
Hyper van te veel Red Bull, in een duistere bui... Zin om tegen iedereen te zeggen, FUCK YOU. Om morgen erachter te komen dat het slechts een moment van irritatie, inzinking, verlangen naar vroeger was.
Om mezelf keihard te vermannen, mezelf niet meer in drank, ellende en chaos te storten. Maar om weer sterk in het leven te staan, en al die twijfels over niets morgen niet meer te voelen.
pi_7168630
En godverdomme nooit meer zo veel knoflook in mijn eten te gebruiken, mijn handen stinken na 4 dagen nogsteeds!
  donderdag 5 december 2002 @ 23:03:41 #101
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7168786
quote:
Op donderdag 5 december 2002 22:44 schreef SolidArt het volgende:
lekkah sjokolade letters etuh

Ik heb echt zin in een heleboel dingen, lekker muziekje op, relaxed Jammer dat er nog iets (=iemand) mist

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7168800
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:03 schreef sundae het volgende:

[..]

Ik heb echt zin in een heleboel dingen, lekker muziekje op, relaxed Jammer dat er nog iets (=iemand) mist


pak dat scheurijzer en kom naar me toe he, you know where to find me
pi_7168963
Ik voel me hardstikke verdrietig, down, boos, in de war
G*dver, ik ben zo ontzettend boos!!

Wolkje

  donderdag 5 december 2002 @ 23:12:14 #104
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7169032
Bagger .

Ik voel me verveeld en echt allerlei gedachten die door mijn hoofd gaan, nieuwschierigheid, eenzaam, moe, verliefd, koppijn, bang, boos, verdrietig, vanalles.

pi_7169090
Leeg.

Het voelt als een grote leegte, vooral erg als ik me verveel zoals nu Kom er niet echt vanaf

  donderdag 5 december 2002 @ 23:17:58 #106
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_7169186
Zo'n mega stemmingswisseling is niet goed voor je Net nog super vrolijk en melig en nu voel ik me kut en dat allemaal door school en t missen van iemand
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_7169531
Erg moe maar ook heel fijn omdat ik weer wat energie had om een dierbaar iemand te steunen

Én ik heb gezondigd: chocola en chocoladepepernoten gegeten Maar dat mag toch wel op sinterklaasavond hé?

Nu naar bed, morgen heb ik om elf uur een belangrijke afspraak

Weltrusten allemaal

#geen
  donderdag 5 december 2002 @ 23:30:59 #108
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7169554
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:30 schreef DuchessX het volgende:
Erg moe maar ook heel fijn omdat ik weer wat energie had om een dierbaar iemand te steunen

Én ik heb gezondigd: chocola en chocoladepepernoten gegeten Maar dat mag toch wel op sinterklaasavond hé?

Nu naar bed, morgen heb ik om elf uur een belangrijke afspraak

Weltrusten allemaal


Welterusten
pi_7169559
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:30 schreef DuchessX het volgende:
Erg moe maar ook heel fijn omdat ik weer wat energie had om een dierbaar iemand te steunen

Én ik heb gezondigd: chocola en chocoladepepernoten gegeten Maar dat mag toch wel op sinterklaasavond hé?

Nu naar bed, morgen heb ik om elf uur een belangrijke afspraak

Weltrusten allemaal


Succes met je belangrijke afspraak morgen ..

Liefs,

Wolkje

pi_7169561
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:55 schreef thoth het volgende:
Morgen vrij nu al blij.
En verkouden aan het worden. Is ietsje minder leuk.
Heb je een leuke vrije dag gehad?
#geen
pi_7169573
quote:
Op donderdag 5 december 2002 08:16 schreef Mini_rulez het volgende:

#geen
pi_7169606
quote:
Op donderdag 5 december 2002 09:25 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Die prettige nachtrust heb ik dan ook gehad Fijn dat je je weer iets beter voelt.

Met mij gaat het verder echt top. Lekker aan het afstuderen en het onderwerp wordt alleen maar leuker. Verder een korte vakantie geboekt naar Edinburgh, dus als je daar niet vrolijk van wordt


Wat een goede vooruitzichten! Mag ik vragen wat je afstudeerproject (scriptie?) inhoudt?

Edinburgh lijkt me geweldig! Ben er helaas nog nooit geweest maar het lijkt me er zo mooi...

Wanneer ga je?

#geen
pi_7169633
quote:
Op donderdag 5 december 2002 11:29 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben afgrijselijk moe, ga zo lekker met mijn nieuwe boek in bed liggen en hopelijk héél snel in slaap vallen
Hoe is je nieuwe boek meis, kan het je een beetje afleiden?

#geen
pi_7169671
quote:
Op donderdag 5 december 2002 15:42 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

DuchessX ik wil je gewoon even vertellen dat ik echt vaak aan jou en DarkElf denk. Het zal niet helpen maar ik hoop echt dat je beseft dat hier heel veel mensen zijn die om je geven (ookal ben je een 'user') en die echt niet zouden willen dat je wegging..

Eens komt het goed.. Heel veel sterkte lieve DuchessX


Ach wat vind ik dit lief om te horen...ik ga er helemaal van blozen!

Bedankt BlaatschaaP

#geen
pi_7169686
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:05 schreef Tally het volgende:

[..]


Moppie toch
Er zijn zat andere mensen die het wel erg vinden als je er niet meer zou zijn..


* DuchessX vindt Tally liev...
#geen
  donderdag 5 december 2002 @ 23:36:08 #116
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_7169694
Hoe voel ik mij?
You dont wanna know..
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_7169698
Ge-ignoreerd
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7169738
quote:
Op donderdag 5 december 2002 21:25 schreef Fogerty het volgende:
Ik ben beginnend verliefd geloof ik
Verliefd zijn is altijd leuk, lekker kriebels in je buik

Geniet er maar lekker van

#geen
pi_7169754
quote:
Op donderdag 5 december 2002 22:57 schreef Aneurism het volgende:
En godverdomme nooit meer zo veel knoflook in mijn eten te gebruiken, mijn handen stinken na 4 dagen nogsteeds!
*proest*

Maarre knoflook roeleert wel hoor!

#geen
pi_7169767
Zo, nu ben ik echt naar bed, naar mijn hubbie die grieperig ligt te zijn in zijn eentje

Dag allemaal trusten

#geen
pi_7169792
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:36 schreef jacko het volgende:
Ge-ignoreerd
kusje geeft
#geen
pi_7169798
Lichamelijk stukken beter.. word ik ook wat vrolijker van,merk ik.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_7170107
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:36 schreef jacko het volgende:
Ge-ignoreerd
Hé jacko!

Ik ben te wakker om te gaan slapen en moet er morgen weer vroeg uit. Morgen wordt weer zo´n dag waarop ik als een zombie de ene bak automatenkoffie na de andere moet wegdrinken om mijn ogen open te houden. En mijn kleine teen voelt nu net zo groot als mijn grote teen. (en mijn grote teen is een beetje jaloers aan het worden geloof ik).

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7170183
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:39 schreef DuchessX het volgende:
Zo, nu ben ik echt naar bed, naar mijn hubbie die grieperig ligt te zijn in zijn eentje

Dag allemaal trusten


daaaamn onvoorstelbaar wat triest!!! FOKKING 10 POSTS ACHTER ELKAAR!!! chronisch aandacht tekort of zo??!
  donderdag 5 december 2002 @ 23:59:01 #125
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7170217
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:56 schreef SolidArt het volgende:

[..]

daaaamn onvoorstelbaar wat triest!!! FOKKING 10 POSTS ACHTER ELKAAR!!! chronisch aandacht tekort of zo??!


Reageren op andere mensen ofzo? Doe eens even normaal man, de schat heeft het hardstikke moeilijk en is zo lief om op de mensen die hier wat posten te reageren voordat ze gaat slapen, dan heeft ze niet nog iemand zoals jij nodig die haar uit gaat schelden .

Zo, mijn portie agressie voor vandaag .

pi_7170223
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:59 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Reageren op andere mensen ofzo? Doe eens even normaal man, de schat heeft het hardstikke moeilijk en is zo lief om op de mensen die hier wat posten te reageren voordat ze gaat slapen, dan heeft ze niet nog iemand zoals jij nodig die haar uit gaat schelden .

Zo, mijn portie agressie voor vandaag .


blaat0r
  vrijdag 6 december 2002 @ 00:00:07 #127
22259 Fogerty
slapende account
pi_7170234
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:56 schreef SolidArt het volgende:
daaaamn onvoorstelbaar wat triest!!! FOKKING 10 POSTS ACHTER ELKAAR!!!
Komt door het quoten denk ik, ik had vroeger ook niet door dat je dat allemaal in 1 post kan zetten met een beetje knip- en plakwerk. Dus toen deed ik ook voor elke quote een aparte post.

Maar alles in 1x is wel prettiger en handiger idd

Hieperdepiep hoera!
  vrijdag 6 december 2002 @ 00:00:08 #128
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7170235
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:59 schreef SolidArt het volgende:

[..]

blaat0r


BlaatschaaP is nog steeds de naam, als het al te moeilijk voor je is die normaal te typen zie ik niet in waarom ik nog met je praat.
pi_7170243
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 00:00 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

BlaatschaaP is nog steeds de naam, als het al te moeilijk voor je is die normaal te typen zie ik niet in waarom ik nog met je praat.


waarom doe je het dan dagoe
pi_7170262
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:52 schreef thoth het volgende:

[..]

Hé jacko!

Ik ben te wakker om te gaan slapen en moet er morgen weer vroeg uit. Morgen wordt weer zo´n dag waarop ik als een zombie de ene bak automatenkoffie na de andere moet wegdrinken om mijn ogen open te houden. En mijn kleine teen voelt nu net zo groot als mijn grote teen. (en mijn grote teen is een beetje jaloers aan het worden geloof ik).


Mwh, ik zit hier ook wel een beetje zielig te doen en aandacht te trekken. Sorry, is voor mij voor het eerst dat ik met sinterklaas alleen thuis zit.

Succes met je tenen ;-)

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  vrijdag 6 december 2002 @ 00:02:02 #131
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7170263
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 00:00 schreef SolidArt het volgende:

[..]

waarom doe je het dan dagoe


*zucht*

/ignore mode on

pi_7170283
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 00:02 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

*zucht*

/ignore mode on


lol, je begint zelf meid

[Dit bericht is gewijzigd door SolidArt op 06-12-2002 00:04]

pi_7170305
Kappen met dat bekvechten, jongens.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 6 december 2002 @ 00:04:30 #134
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7170315
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 00:04 schreef MUUS het volgende:
Kappen met dat bekvechten, jongens.
Waarom denk je dat ik stopte.

[edit] ontopic : klote, tegenstrijdig, in een dip

pi_7170330
Ook maar weer ontopic dan...

bijna weekend gelukkig, en ik voel me lekker

  vrijdag 6 december 2002 @ 00:50:39 #136
22259 Fogerty
slapende account
pi_7170941
Ik vraag mij af of ik nu wel echt verliefd ben, of gewoon weer mijzelf dat wijsmaak en me er helemaal in stort om niet aan andere dingen te hoeven denken. Die truc heb ik de afgelopen jaren al iets te vaak uitgehaald
Hieperdepiep hoera!
pi_7172304
kaaater van gisteravond
ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
  vrijdag 6 december 2002 @ 06:55:26 #138
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7172314
Ver weg.
kut
  vrijdag 6 december 2002 @ 07:10:18 #139
1542 Ludo
Still YF&S
pi_7172337
Goeiemorgen

.....HET WORDT WINTER

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_7172339
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 00:50 schreef Fogerty het volgende:
Ik vraag mij af of ik nu wel echt verliefd ben, of gewoon weer mijzelf dat wijsmaak en me er helemaal in stort om niet aan andere dingen te hoeven denken. Die truc heb ik de afgelopen jaren al iets te vaak uitgehaald
geniet van het gevoel !
ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7172826
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:33 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Wat een goede vooruitzichten! Mag ik vragen wat je afstudeerproject (scriptie?) inhoudt?

Edinburgh lijkt me geweldig! Ben er helaas nog nooit geweest maar het lijkt me er zo mooi...

Wanneer ga je?


Mijn afstudeerscriptie gaat over "Het bepalen van de invloed van Ruimtelijke Inrichting op Verkeer en Vervoer in de regio Twente door het onderzoeken van de moboliteitspatronen van een aantal vastgestelde functies, waarbij een toetsing plaats vindt van de waardevastheid van de aan de functies gekoppelde tijdsgedifferentieerde verkeerstypeprofielen"

hmmm...ik moet er wel bij zeggen dat het leuker en interessanter is dan het klinkt Ik ben wel een beetje zenuwachtig, want zometeen mijn eerste inhoudelijke bespreking met mijn afstudeerbegeleider. Krijg ik te horen of hij het eens is met mijn opdrachtomschrijving.

Edingburgh duurt nog even. Daar ga ik eind maart, begin april heen, op bezoek bij wat vrienden van me die daar zitten. Ik kon nu nog lekker goedkoop boeken voor maar 48 euro. Ik heb er wel veel zin in. Het lijkt me echt prachtig daar en lekker veel whisky

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_7172926
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:35 schreef DuchessX het volgende:

[..]

* DuchessX vindt Tally liev...


Ik vind jou ook liev
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_7172931
Kut ik voel me klote
pi_7173046
Ik voel me rustig en relaxed...

zit hier met een CD van Norah Jones beetje te relaxen voor ik naar school ga....

Als je dit leest lieVie:

Ik zal nooit meer aan je twijfelen, ik vertrouw je en ik wil je voor geen goud meer kwijt.

Ik mocht niet twijfelen, en deed dat ergens ook niet echt, maar het gevoel was er wel... maar ik heb me erover heen gezet, mezelf sterker gemaakt.

Thinking of you makes me feel normal, loved and special...

Gaby

Doei.
pi_7173058
Braak
  vrijdag 6 december 2002 @ 09:41:41 #146
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7173074
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 09:38 schreef Faithy het volgende:
Thinking of you makes me feel normal, loved and special...
Je bent er eindelijk achter wie je bent

*knuffel*


Ik voel me goed Alle liefdesverdriet lijkt uitgehuild
Wat me ineens opvalt is dat ik veel meer wil voelen voordat ik iets met iemand aanga. Een jaar terug begon ik sneller ergens aan in de hoop dat er een goed gevoel bij zou komen. Nu ik echte liefde heb meegemaakt, ga ik niet meer voor minder

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 6 december 2002 @ 09:42:28 #147
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7173080
Hoe voel ik mij? Wel, ongewoon wakker voor de vroege ochtend! Het valt me weer mee. Mannetjelief ligt nog te slapen, hij werd zelfs niet wakker van m'n wekker
Ik doe vandaag dezelfde wijk als gisteren, die goed ging, maar die wel erg lang fietsen is en met die kou
Maar goed, ik hoop dat ik niet weer doodmoe zal zijn vanmiddag en dat het een beetje vol te houden is.
De spirit is er iig. Lat0r!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 6 december 2002 @ 09:57:07 #148
31186 0_o
See my shadow changing
pi_7173254
Blegh. Moet echt even iemand spreken
You're lying to your self again, suicidal imbecile
  vrijdag 6 december 2002 @ 10:58:54 #149
23614 greesy
always fun
pi_7174167
Nou ik voel me nu GEWELDIG omdat

- mijn vriendje vandaag al 3 en half maand de beste is die ik ooit heb gekent
- ik bij lycos al 2150 punten heb gehaald in de quiz show
- het bijna weekend is
- ik vanavond sinterklaas ga vieren
- het over 2 weken vakantie is

Daarom
en nog wel een paar redenen....

xxxxxxx nien

just be who you want to be
pi_7174200
Ben benieuwd hoe gesprek van mijn vriendinnetje gaat

ikke? tsjah....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:43:52 #151
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7176069
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:04 schreef SolidArt het volgende:

[..]

pak dat scheurijzer en kom naar me toe he, you know where to find me


Geldt dat aanbod nog steeds?

Ik voel me heel erg raar, omdat ik "half" ziek ben. Niet zo ziek dat ik nix kan, maar ook niet zo gezond dat ik veel kan. Hmmz.
Maar verder voel ik me wel lekker, relaxed muziekje erbij en ik ben in een knuffelbui

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7176110
hatsjoe-hatsjoe-hatsjoe-hatsjoe-hatsjoe-hatsjoe-snotterdesnotter

voor de rest gaat het wel.

pi_7176371
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:43 schreef sundae het volgende:

[..]

Geldt dat aanbod nog steeds?

Ik voel me heel erg raar, omdat ik "half" ziek ben. Niet zo ziek dat ik nix kan, maar ook niet zo gezond dat ik veel kan. Hmmz.
Maar verder voel ik me wel lekker, relaxed muziekje erbij en ik ben in een knuffelbui


Ja dat geldt nog steeds maar ik pak mijn "vliegtuig" wel dan ben ik sneller bij je
pi_7178173
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 09:12 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Mijn afstudeerscriptie gaat over "Het bepalen van de invloed van Ruimtelijke Inrichting op Verkeer en Vervoer in de regio Twente door het onderzoeken van de moboliteitspatronen van een aantal vastgestelde functies, waarbij een toetsing plaats vindt van de waardevastheid van de aan de functies gekoppelde tijdsgedifferentieerde verkeerstypeprofielen"

hmmm...ik moet er wel bij zeggen dat het leuker en interessanter is dan het klinkt Ik ben wel een beetje zenuwachtig, want zometeen mijn eerste inhoudelijke bespreking met mijn afstudeerbegeleider. Krijg ik te horen of hij het eens is met mijn opdrachtomschrijving.

Edingburgh duurt nog even. Daar ga ik eind maart, begin april heen, op bezoek bij wat vrienden van me die daar zitten. Ik kon nu nog lekker goedkoop boeken voor maar 48 euro. Ik heb er wel veel zin in. Het lijkt me echt prachtig daar en lekker veel whisky


Klinkt erg interessant! Hoe is de bespreking gegaan??

Voor 48 euro naar Edinburgh? Hoe doe je dat??

#geen
pi_7178243
Een consult gehad bij stg. WOA-belangen, weer wat wijzer geworden, boodschapjes gedaan en een eitje gebakken.

Ben moe, maar de slaaptabletten helpen steeds beter en daar ben ik erg blij om.

#geen
pi_7178745
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 09:41 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Je bent er eindelijk achter wie je bent

*knuffel*


Doei.
pi_7178762
opstandig, bozig, moe en teleurgesteld.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7178805
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:33 schreef DarkElf het volgende:
opstandig, bozig, moe en teleurgesteld.
Als je moe bent moet je gaan slapen, dat helpt

Ben net wakker en voel me minder ziek als gister

Lambo of Rekt
pi_7178823
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je moe bent moet je gaan slapen, dat helpt

Ben net wakker en voel me minder ziek als gister


ben net een half uur, misschien iets langer, uit mijn bed gekomen.

fijn dat je je beter voelt.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7178854
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ben net een half uur, misschien iets langer, uit mijn bed gekomen.

fijn dat je je beter voelt.


Lambo of Rekt
pi_7180281
Ik voel me goed
  vrijdag 6 december 2002 @ 16:06:04 #162
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7180684
Op en top goed. Lekker rustig dagje gehad, maar me geen moment verveeld. En heb zin in het weekend!!
pi_7180745
Ik voel me rot
pi_7181311

Ik heb het even helemaal gehad met alles en iedereen..denk je dat je lekker weekend hebt..begint iedereen weer te zeiken

*&$(%)($&^

pi_7181386
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 16:06 schreef micha het volgende:
Op en top goed. Lekker rustig dagje gehad, maar me geen moment verveeld. En heb zin in het weekend!!
Doei.
pi_7181423
Zin in vanavond.. lekker bij Cloudchaser slapen..
Voor de rest gaat het wel redelijk.

Wolkje

pi_7183685
moe, humeurig, op het agressieve af, teleur gesteld, moedeloos. Maar verder gaat het wel goed hoor
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_7183696
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 19:38 schreef zwaaibaai het volgende:
moe, humeurig, op het agressieve af, teleur gesteld, moedeloos. Maar verder gaat het wel goed hoor
Welkom op Fok

Wolkje

pi_7183745
helemaal, helemaal helemaal K*T!!!!!
Ben je verdomme eens een keer jarig, wie denk je dat er aan je denkt? de collega waarmee je hebt samengewerkt en een collega waar je een soort van bevriend mee bent geraakt en je moeder.
Vrienden? -ho maar. Waren het vergeten en moeten nodig naar antwerpen voor de nieuwste james bondfilm. Dat ze er maar mogen blijven hoor! Hier hoeven ze even niet meer te komen!
pummels.

(leuk hoor, je verjaardag met alleen je moeder zitten!)

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_7183809
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 19:44 schreef Nyame het volgende:
helemaal, helemaal helemaal K*T!!!!!
Ben je verdomme eens een keer jarig, wie denk je dat er aan je denkt? de collega waarmee je hebt samengewerkt en een collega waar je een soort van bevriend mee bent geraakt en je moeder.
Vrienden? -ho maar. Waren het vergeten en moeten nodig naar antwerpen voor de nieuwste james bondfilm. Dat ze er maar mogen blijven hoor! Hier hoeven ze even niet meer te komen!
pummels.

(leuk hoor, je verjaardag met alleen je moeder zitten!)


Oh, Nyame..

Gefeliciteerd, meiske.

Wolkje

  vrijdag 6 december 2002 @ 19:55:15 #171
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_7183849
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!

  vrijdag 6 december 2002 @ 20:04:13 #172
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7183956
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 19:55 schreef DeWaarheid het volgende:
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!BIER!!!!!!!!!!


Een beetje bikkel drinkt ook doordeweeks bier...
pi_7184056
wolkje
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 6 december 2002 @ 20:28:16 #174
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_7184286
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 20:04 schreef Christine het volgende:

[..]

Een beetje bikkel drinkt ook doordeweeks bier...


ik voel hier enige vijandigheid...

( waarbij ik maar niet op het woordenboek versie van 'bikkel' in ga )

pi_7184324
( waarbij ik maar niet op het woordenboek versie van 'bikkel' in ga )


Bikkel: (m) mv:~s: man met een bal

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_7184436
alleen en kut eigenlijk wel....

(nogmaals gefeliciteerd dan maar Nyame )

Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
pi_7184898
Knetter!

.

Is it washable?
pi_7186536
Vrij.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7186547
ik voel tia maria
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7186701
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:57 schreef DarkElf het volgende:
ik voel tia maria
Alwéér?

Oppassen hé meis?

#geen
pi_7186793
Ik?

Ik voel me op ontploffen staan, verdriet/emoties die eruit willen maar geen uitweg kunnen vinden. Ben daardoor erg rusteloos maar ook vlak, hoe vreemd dat misschien ook klinkt?

Morgen lekker naar zee met de doggies uitwaaien

#geen
pi_7186809
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:04 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Alwéér?

Oppassen hé meis?


ja mama

nee serieus, ik kijk uit.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7186826
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:08 schreef DuchessX het volgende:
Ik?

Ik voel me op ontploffen staan, verdriet/emoties die eruit willen maar geen uitweg kunnen vinden. Ben daardoor erg rusteloos maar ook vlak, hoe vreemd dat misschien ook klinkt?

Morgen lekker naar zee met de doggies uitwaaien


Ik snap hoe je je voelt...

Hoop dat je morgen lekker kan uitwaaien en de wind in je hoofd kan voelen

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7186849
Op de wip.
  vrijdag 6 december 2002 @ 23:25:49 #185
22259 Fogerty
slapende account
pi_7187134
Ik voel me alsof iedereen iemand heeft die hem steunt behalve ik.
Bweh
Maargoed, als de cliches van "je krijgt niet meer over je uitgestort dan je aankunt" waar zijn is het zo misschien ook het eerlijkst, want ik red me tenminste wel zonder steun en een ander misschien niet.

Maar leuk is anders

Hieperdepiep hoera!
pi_7187302
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:25 schreef Fogerty het volgende:
Ik voel me alsof iedereen iemand heeft die hem steunt behalve ik.
Bweh
Maargoed, als de cliches van "je krijgt niet meer over je uitgestort dan je aankunt" waar zijn is het zo misschien ook het eerlijkst, want ik red me tenminste wel zonder steun en een ander misschien niet.

Maar leuk is anders


Je mag meewippen. .
  vrijdag 6 december 2002 @ 23:36:34 #187
22259 Fogerty
slapende account
pi_7187344
Hieperdepiep hoera!
pi_7187352
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:36 schreef Fogerty het volgende:
[afbeelding]
dat waren nog eens tijden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7187607
Flinke huilbui gehad, alleen luchtte het niet op, zoals het eigenlijk wel zou moeten
#geen
pi_7187622
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:52 schreef DuchessX het volgende:
Flinke huilbui gehad, alleen luchtte het niet op, zoals het eigenlijk wel zou moeten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7187677
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:37 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat waren nog eens tijden


Bedankt voor je lieve kaartje

Ik voel me afschuwelijk, zit te janken, ben weer weg, naar mijn man en mijn haondjes. Ik weet ook niet wat het is. Ben écht levensmoe, ik zie het niet meer zitten. Sorry.

#geen
pi_7187680
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:57 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Bedankt voor je lieve kaartje

Ik voel me afschuwelijk, zit te janken, ben weer weg, naar mijn man en mijn haondjes. Ik weet ook niet wat het is. Ben écht levensmoe, ik zie het niet meer zitten. Sorry.


hoef je toch geen sorry voor te zeggen

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 7 december 2002 @ 00:25:38 #193
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7188017
Moe

Drukke avond gehad

En ga nu lekker slapen
(En hopelijk een beetje leuk dromen...)

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zaterdag 7 december 2002 @ 00:38:31 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7188194
Ik ben moe, maar voldaan na een dagje Leuven
Vreselijk lief stadje!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7188456
naar de kroeg.. alleen heen gegaan.
mezelf gedwongen heen te gaan.

alleen heen, alleen terug.

een boel oude bekenden gesproken, dat klinkt positief.
wel weet ik nu wat "het 3e wiel aan de wagen inhoud" en ook hoe het voelt...

niemand heeft iets lulligs/rottigs gezegd of gedaan. toch voel je het...

verder beetje dizzy.. drank ga mijn nest in.

morgen weer vol positieve energie.
Voor de mensen die bijzondere momenten sparen.. hier heb je er een. ik ben een beetje negatief vanavond!

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
  zaterdag 7 december 2002 @ 03:12:48 #196
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_7189502
- edit - Ik had niet niks op zie ik alweer


[dit is meer een voet noot voor mezelf, zodat ik weet wat me morgen op een heldere zaterdag me te doen staat]

[Dit bericht is gewijzigd door DeWaarheid op 07-12-2002 12:39]

  zaterdag 7 december 2002 @ 03:31:58 #197
22259 Fogerty
slapende account
pi_7189594
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 03:12 schreef DeWaarheid het volgende:
[dit is meer een voet noot voor mezelf, zodat ik weet wat me morgen op een heldere zaterdag me te doen staat]


Ik voel me maar raar, ik heb deze week een dolgelukkig bevriend stel gefeliciteerd met de geboorte van hun eerste kindje, en een vriendin zien instorten omdat haar zusje zichzelf steeds dichter naar de dood toe hongert.

Bizar

Hieperdepiep hoera!
pi_7190544
Voel me best wel ok
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:08:51 #199
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7190663
Super!
Zojuist heb ik mijn kerstboom opgetuigd. Lekker muziekje op. Dadelijk met een vriendin de stad in. Shoppen, warme chocomel met slagroom, ergens een hapje eten.
Leukleukleuk! Ik kom mijn dag wel door .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 7 december 2002 @ 12:46:16 #200
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_7191603
Raar, eh.. I dunno..

Soort van alleen, en toch niet.. maar oh well...

[KNE]-Mod
pi_7191650
begin me goed te voelen ondanks mijn liefdesverdriet
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zaterdag 7 december 2002 @ 14:09:28 #202
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_7192560
huilerig
[KNE]-Mod
  zaterdag 7 december 2002 @ 14:18:59 #203
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7192690
Sjo... Boompje opgetuigd, moet nog opruimen maar nu heb ik geen zin meer. Kledingkast moet echt opgeruimd worden, stofzuiger moet nog door m'n kamer, moet nog douchen etc maar die boom staat.

En m'n salaris is er, dus vanavond gaat er gezopen worden.

pi_7192809
ziek
pi_7192820
Ach
FTW!
  zaterdag 7 december 2002 @ 14:45:10 #206
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7193016
Schoon! Heb net heerlijk gedoucht en mezwlf verwend met allerlei fijne cremepjes en shampootjes die ik had besteld. En we hebben een gave kerst-cd opgezet
Life is good!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 7 december 2002 @ 15:09:43 #207
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7193298
Niet slecht
Gaat lekker de laatste dagen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zaterdag 7 december 2002 @ 15:16:47 #208
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7193386
Stofzuiger door het huis gehaald, heb lekker lang onder de douche gestaan, er liggen nog wat rommeltjes, maar ach, who cares. Tis een gezellig zooitje. Voel me fris, en ga zo ff die kou in. Lekker weekend.
  zaterdag 7 december 2002 @ 15:54:29 #209
22259 Fogerty
slapende account
pi_7193772
Ik schommel heen en weer tussen zelfmedelijden en relativeren
Hieperdepiep hoera!
pi_7193818
Ik haat december ik haat december. Ik reken niet meer in dagen maar in deadlines. Blèhblèhblèh. Geef mij maar januari. En ik heb nog hoofdpijn ook. Het is gemeen.
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
pi_7194024
BITCHING!
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 7 december 2002 @ 16:25:01 #212
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7194033
Ik voel me super

Het huis is weer netjes opgeruimd, en ik heb de hele dag in de keuken gestaan. Heerlijk

pi_7194098
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:25 schreef Christine het volgende:
Ik voel me super

Het huis is weer netjes opgeruimd, en ik heb de hele dag in de keuken gestaan. Heerlijk


1 hint :

BhFH

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 7 december 2002 @ 16:47:33 #214
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7194275
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:31 schreef milagro het volgende:

[..]

1 hint :

BhFH


1 antwoord:

Jammer, ben al bezet

pi_7194834
Op het moment niet echt goed .
Ik ben aan het doorkrijgen dat ik iemand jaren probeer te zijn die ik niet ben en daardoor deel van me heel erg blokkeer .
Jaren probeer ik me aan te passen aan een beeld wat anderen van me hebben , en moet proberen te settelen , terwijl ik dat nooit wou .
Nooit gedroomd van een huwelijk en als ik dan zou gaan trouwen dat het niet het traditionele huwelijk zou zijn .
Mijn omgeving snapt dat niet en hun beeld van relaties klopt niet met de mijne , maar het verschil is ik laat hun idee in de waarde , hun het mijne niet .
Het verklaard ook waarom ik beter met jongens omga dan met meiden en sinds ik sinds therapie wel een aantal vriendinnen heb , proberen die dat idee ook bij mij op te dringen uit goedbedoelde bezorgheid .
Dennis voelde ook al aan dat er iets was en ging vragen of het wel goed ging met me , en daar reageerde ik op de manier van waarom vraag je dat steeds , ik kon het op dat moment van mezelf niet onder woorden brengen .
Hij reageerde dat ik meer afstand van hem moest nemen (waarin die gelijk had) en nu ben ik voor de tigste keer weer dingen op een rijtje aan het zetten .
Als ik hem deze week bel leg ik hem wel uit wat er nou eigenlijk was en hoop ik dat die het begrijpt .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7195054
ik voel me echt fantastisch!!

vandaag met voetbal 2x gescoord en gewonnen
in de liefde gaat t heel goed

en voor de rest ook

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_7195122
ik voel me lekker!!
Lekker gegeten net, mn lieffie bij me waar ik het echt super mee heb,
vanavond lekker stappen.. nieuwe jas gekocht voor niet al te veel geld..
super!!!
pi_7195818
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:32 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Op het moment niet echt goed .
Ik ben aan het doorkrijgen dat ik iemand jaren probeer te zijn die ik niet ben en daardoor deel van me heel erg blokkeer .
Jaren probeer ik me aan te passen aan een beeld wat anderen van me hebben , en moet proberen te settelen , terwijl ik dat nooit wou .
Nooit gedroomd van een huwelijk en als ik dan zou gaan trouwen dat het niet het traditionele huwelijk zou zijn .
Mijn omgeving snapt dat niet en hun beeld van relaties klopt niet met de mijne , maar het verschil is ik laat hun idee in de waarde , hun het mijne niet .
Het verklaard ook waarom ik beter met jongens omga dan met meiden en sinds ik sinds therapie wel een aantal vriendinnen heb , proberen die dat idee ook bij mij op te dringen uit goedbedoelde bezorgheid .
Dennis voelde ook al aan dat er iets was en ging vragen of het wel goed ging met me , en daar reageerde ik op de manier van waarom vraag je dat steeds , ik kon het op dat moment van mezelf niet onder woorden brengen .
Hij reageerde dat ik meer afstand van hem moest nemen (waarin die gelijk had) en nu ben ik voor de tigste keer weer dingen op een rijtje aan het zetten .
Als ik hem deze week bel leg ik hem wel uit wat er nou eigenlijk was en hoop ik dat die het begrijpt .
Jij komt er wel, meiske

Ikzelf: moe, wel goed, net spagetti gekookt met mijn liefje

Wolkje

pi_7196546
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:32 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
-knip-
Misschien ken je 'm al, ik kreeg 'm een tijdje terug onder ogen en misschien spreekt je dit nu wel aan:
Een kapot vijfhoekje

In de wereld van de vierkantjes, werd eens een vijfhoekje geboren. Maar vijfhoekjes waren niet gewenst bij de puntige vierkantjes. De vierkantjes zegden: 'We breken er wel een hoekje af, dan is het ook een vierkantje.'

Dat ging niet zo makkelijk als ze dachten. Het vergde heel wat keihard timmeren en wringen. Het vijfhoekje was nu geen vijfhoekje meer, maar het werd ook geen vierkantje. Het was helemaal beschadigd. Het kapotte vijfhoekje vond een groot vierkantig stuk hout, maakte er een paar kijkgaatjes in en hield dat voortaan altijd voor zich uit, om zich in de wereld van de vierkantjes te bewegen. Dat vonden de vierkantjes best aanvaarbaar.

Het kapotte vijfhoekje werd doodmoe van altijd met die grote plank te zeulen. Het bleef maar zoeken en zoeken naar een oplossing om ooit een echt vierkantje te worden. Na een erg lange tijd kwam het uitgeputte kapotte vijfhoekje een paar wijze afgeronde vierkantjes tegen. Die zagen er veel vriendelijker uit dan de puntige vierkantjes.

'Hoe kan ik ooit nog een echt vierkantje worden?' vroeg het kapotte vijfhoekje. 'Jij? Een vierkantje? Maar... je bent een vijfhoekje!' zegde een van de wijze afgeronde vierkantjes. 'Leg die plank eens even neer...' De andere afgeronde vierkantjes zagen het nu ook. 'Ja! Jij bent gewoon een vijfhoekje! Jij hoeft toch niet te doen alsof je een vierkantje bent!'

Bij de afgeronde vierkantjes mocht het kapotte vijfhoekje dat zware stuk hout eindelijk voorgoed naast zich neerleggen. Langzaam maar zeker begon het vijfhoekje weer op een vijfhoekje te gelijken. De afgeronde vierkantjes vonden dat uitstekend.

De puntige vierkantjes zegden: 'Ojee, nu gaat het heel erg slecht met het vijfhoekje, het ging lange tijd zo goed met die plank!'

Maar het vijfhoekje wist wel beter.

pi_7196654
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 19:36 schreef fokje het volgende:

[..]

Misschien ken je 'm al, ik kreeg 'm een tijdje terug onder ogen en misschien spreekt je dit nu wel aan:
Een kapot vijfhoekje

In de wereld van de vierkantjes, werd eens een vijfhoekje geboren. Maar vijfhoekjes waren niet gewenst bij de puntige vierkantjes. De vierkantjes zegden: 'We breken er wel een hoekje af, dan is het ook een vierkantje.'

Dat ging niet zo makkelijk als ze dachten. Het vergde heel wat keihard timmeren en wringen. Het vijfhoekje was nu geen vijfhoekje meer, maar het werd ook geen vierkantje. Het was helemaal beschadigd. Het kapotte vijfhoekje vond een groot vierkantig stuk hout, maakte er een paar kijkgaatjes in en hield dat voortaan altijd voor zich uit, om zich in de wereld van de vierkantjes te bewegen. Dat vonden de vierkantjes best aanvaarbaar.

Het kapotte vijfhoekje werd doodmoe van altijd met die grote plank te zeulen. Het bleef maar zoeken en zoeken naar een oplossing om ooit een echt vierkantje te worden. Na een erg lange tijd kwam het uitgeputte kapotte vijfhoekje een paar wijze afgeronde vierkantjes tegen. Die zagen er veel vriendelijker uit dan de puntige vierkantjes.

'Hoe kan ik ooit nog een echt vierkantje worden?' vroeg het kapotte vijfhoekje. 'Jij? Een vierkantje? Maar... je bent een vijfhoekje!' zegde een van de wijze afgeronde vierkantjes. 'Leg die plank eens even neer...' De andere afgeronde vierkantjes zagen het nu ook. 'Ja! Jij bent gewoon een vijfhoekje! Jij hoeft toch niet te doen alsof je een vierkantje bent!'

Bij de afgeronde vierkantjes mocht het kapotte vijfhoekje dat zware stuk hout eindelijk voorgoed naast zich neerleggen. Langzaam maar zeker begon het vijfhoekje weer op een vijfhoekje te gelijken. De afgeronde vierkantjes vonden dat uitstekend.

De puntige vierkantjes zegden: 'Ojee, nu gaat het heel erg slecht met het vijfhoekje, het ging lange tijd zo goed met die plank!'

Maar het vijfhoekje wist wel beter.


Ja , sprak me erg aan , heb hem uitgeprint als reminder als ik het ff moeilijk heb .
Bedankt
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7197138
Ik voel me geweldig,kan de hele wereld wel aan. .
pi_7197335
Van buiten koud, van binnen warm van de strandwandeling die we gemaakt hebben (nou toch zo'n kleine 3 uur op het strand geweest - we moeten wat over hebben voor onze beessies hé). We zijn net thuis en hebben besloten dat we vanavond eens even niet montignaccen maar heerlijk pepernotentaart, nootjes, bier, wijn en andere sterke drank gaan nuttigen

Als het leven niet leuk is voor mij, kan ik het zelf nog wel leuk proberen te maken hé?

#geen
  zaterdag 7 december 2002 @ 20:23:50 #223
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7197342
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 20:23 schreef DuchessX het volgende:
Van buiten koud, van binnen warm van de strandwandeling die we gemaakt hebben (nou toch zo'n kleine 3 uur op het strand geweest - we moeten wat over hebben voor onze beessies hé). We zijn net thuis en hebben besloten dat we vanavond eens even niet montignaccen maar heerlijk pepernotentaart, nootjes, bier, wijn en andere sterke drank gaan nuttigen

Als het leven niet leuk is voor mij, kan ik het zelf nog wel leuk proberen te maken hé?


Goedzo lieverd . Ben erg blij dat het wat beter gaat .
pi_7197524
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 19:36 schreef fokje het volgende:

[..]

Misschien ken je 'm al, ik kreeg 'm een tijdje terug onder ogen en misschien spreekt je dit nu wel aan:
Een kapot vijfhoekje

In de wereld van de vierkantjes, werd eens een vijfhoekje geboren. Maar vijfhoekjes waren niet gewenst bij de puntige vierkantjes. De vierkantjes zegden: 'We breken er wel een hoekje af, dan is het ook een vierkantje.'

Dat ging niet zo makkelijk als ze dachten. Het vergde heel wat keihard timmeren en wringen. Het vijfhoekje was nu geen vijfhoekje meer, maar het werd ook geen vierkantje. Het was helemaal beschadigd. Het kapotte vijfhoekje vond een groot vierkantig stuk hout, maakte er een paar kijkgaatjes in en hield dat voortaan altijd voor zich uit, om zich in de wereld van de vierkantjes te bewegen. Dat vonden de vierkantjes best aanvaarbaar.

Het kapotte vijfhoekje werd doodmoe van altijd met die grote plank te zeulen. Het bleef maar zoeken en zoeken naar een oplossing om ooit een echt vierkantje te worden. Na een erg lange tijd kwam het uitgeputte kapotte vijfhoekje een paar wijze afgeronde vierkantjes tegen. Die zagen er veel vriendelijker uit dan de puntige vierkantjes.

'Hoe kan ik ooit nog een echt vierkantje worden?' vroeg het kapotte vijfhoekje. 'Jij? Een vierkantje? Maar... je bent een vijfhoekje!' zegde een van de wijze afgeronde vierkantjes. 'Leg die plank eens even neer...' De andere afgeronde vierkantjes zagen het nu ook. 'Ja! Jij bent gewoon een vijfhoekje! Jij hoeft toch niet te doen alsof je een vierkantje bent!'

Bij de afgeronde vierkantjes mocht het kapotte vijfhoekje dat zware stuk hout eindelijk voorgoed naast zich neerleggen. Langzaam maar zeker begon het vijfhoekje weer op een vijfhoekje te gelijken. De afgeronde vierkantjes vonden dat uitstekend.

De puntige vierkantjes zegden: 'Ojee, nu gaat het heel erg slecht met het vijfhoekje, het ging lange tijd zo goed met die plank!'

Maar het vijfhoekje wist wel beter.


Mooi.. heel mooi
En zo waar, als je het projecteert op mensen.

DuchessX: Wat fijn dat het wat beter gaat, meiske

Wolkje

pi_7197875
Een echte pleegmoeder die straks naar Paradiso gaat om een cd presentatie te checken en een eye opener vandaag: Hitler had het talent al naar het hem uitkwam het ene naar voren te schuiven of het andere op de achtergrond te laten en bracht verdeeldheid in het kamp van zijn vijanden zonder zichzelf te verloochenenen verwekte nog de verwachting omtrent een toekomstig bondgenootschap met de een tegen de ander, een geniaal concept.Maar wel gevaarlijk!

De hele geschiedenis van het natinaal-socialisme is weinig meer dan de geschiedenis van de ontwikkeling van deze conflicten, het thema van het anti communisme en met dat van levensruimte, het thema van het anti-semitisme van het minderheidsrecht of de 'verdediging van Europa', het 'alldeutsche' thema met dat van de rechtsgeliikheid van de staat.
Ik ben benieuwd wanneer hier de dienstplicht weer ingeschakeld wordt.De acties en reacties in de gehele wereld zijn van belang, niet de gemoedstoestand waarin je nu verkeert , ik pleit hierbij voor een wat andere aanpak van dit topic, hoe voel je je in relevantie tot de wereld, het geheel zeg maar, wedden dat de stemming dan niet meer zo slap is als de huidige gang van zake want dat boeit alleen de desbetreffende zielepoot.

pi_7198863
Een minuut geleden voelde ik me mooi, en blij..
Nu is dat alweer een stuk minder

Wolkje

pi_7199296
tijd een stukje terugdraaien dan maar?
Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
  zaterdag 7 december 2002 @ 22:14:06 #228
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7199347

Ziek, en heel erg moe met nog veel te veel te doen...
Maar aan de andere kant ook wel weer leuke dingen in m'n hoofd
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7199440
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 22:09 schreef sigidi het volgende:
tijd een stukje terugdraaien dan maar?
Ja.. als dat eens kon

Wolkje

pi_7199494
Kutkutkut

Een van mijn 2 katten is weggelopen en ik heb het gevoel dat ze niet terug komt...

peter

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  zaterdag 7 december 2002 @ 23:28:36 #231
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7200725
Rielekst, gelukkig, compleet, etc... the usual story
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7200749
huisman....door omstandigheden...
pi_7201019
Down, klote, moe..eenzaam, terwijl mijn partner net
twee minuten geleden pas weg is gegaan..

Wolkje

pi_7201158
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 23:41 schreef Wolkje het volgende:
Down, klote, moe..eenzaam, terwijl mijn partner net
twee minuten geleden pas weg is gegaan..

Wolkje


Jezelf even opvrolijken met een boek, een film, of een uitgebreid bad?

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7201271
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 23:47 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Jezelf even opvrolijken met een boek, een film, of een uitgebreid bad?


Shmoopy..
Welkom weer even op R&P

Ja, ik denk dat ik zo ook maar ga slapen,
want ik heb ook ontzettende hoofdpijn,
gezien ik net een half uur heb liggen huilen..

Maar, thanx voor je advies
Ik ga zo wel even lezen in mijn, van sinterklaas gekregen ,
'De silmarillion' van Tolkien..

Wolkje

  zondag 8 december 2002 @ 00:06:10 #236
18772 pos
@@sweet@@
pi_7201569
koud brrr, ik ga zo lekker lang in bad met een haar en gezichtsmasker en de donald duck
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_7202036
wederom alleen en verdrietig op deze laatste dag dat ik samenwoon met een heel bijzonder iemand
Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
pi_7202720
Moe en verdrietig. Snel naar bed maar.
#geen
pi_7203925
Morgen ga ik ect belachelijk vinden, maar ik heb veel te veel drank op en sinds autustus mijn ex weer gezien met vriendin waar hij al een paar maanden mee samen wonot. Ik voel me kut, moet ontzetten d huilen, helemaal omdat hij alleen maar dag kon zeggen omdat ik toevallgi mijn portomonne was vergeten en ik hem weer zag toen ik wegfietste. Ik kan nie tanders dan janken na 4 jaar. Hij kon niet een s naar mij komen om algemeen te vragen hoe t is (t is goed, met jou, ja prima, ok, no u moet weer gaan dag, ja dag, zelsf dat kon er niet vandaf), tewij l hij het uit heeft gemaakt na 4 jaar, anderhlav jaar geleden. Ik ga me schamen en me nog meer kut voelen morgeeen , maar dat makt me n u niks uit. Hij heft iemand om vast te houden en ik niet, ik voel me zo verdomd allen, ik voel me zoo laleen.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zondag 8 december 2002 @ 03:17:20 #240
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7204181
Ha, nou nogal opgefokt omdat ik van mijn ene disciplinaire Zelfje moet gaan douchen nu en omdat mijn andere Zelfje zegt dat gezelligheid geen tijd kent (en ik luister dus het liefst naar die laatste.... )

Ik moet van die disciplinaire doos bijvoorbeeld ook naar bed nu.
Van die ander juist niet, die zegt: "mens, leef je uit, doe waar je zin in hebt!"

  zondag 8 december 2002 @ 03:23:51 #241
24675 Black-Eyed
- - cut here - - cut there - -
pi_7204226
alleen en met het idee dat ik alles verkeerd doe...
I was never grateful[br]That's why I spend my days alone[br]I'm forever black-eyed[br]A product of a broken home
  zondag 8 december 2002 @ 03:29:33 #242
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7204272
Verdomme kut,
Meisjes van 16 zijn gewoon kuthoeren en ze weten niet wat ze willen.
En wat doen ze dus? Mij kwetsen, dat ze toch allemaal lekker een eind opflikkeren! Als ik alleen ben heb ik dat gedonder tenminste niet en heb ik tenminste ook niet de hoop dat alles goed komt. Dat iedereen effe lekker kapot valt
  zondag 8 december 2002 @ 03:42:47 #243
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7204350
quote:
Op zondag 8 december 2002 03:23 schreef Black-Eyed het volgende:
alleen en met het idee dat ik alles verkeerd doe...
Verkeerd...ten opzichte van wát dan??
  zondag 8 december 2002 @ 03:45:44 #244
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7204359
quote:
Op zondag 8 december 2002 03:29 schreef Fliepke het volgende:
Verdomme kut,
Meisjes van 16 zijn gewoon kuthoeren en ze weten niet wat ze willen.
En wat doen ze dus? Mij kwetsen, dat ze toch allemaal lekker een eind opflikkeren! Als ik alleen ben heb ik dat gedonder tenminste niet en heb ik tenminste ook niet de hoop dat alles goed komt. Dat iedereen effe lekker kapot valt
Dat zeggen alle homosexuelen in de fase dat zij nog niet bewust homosexueel zijn.

Ik hoop dat je snel heel gelukkig wordt met een leuke vriend en niet zo'n 16-jarige kuthoer die niet weet wat ze wil en alleen maar jou kan kwetsen.
Ook die valse hoop dat alles goed komt hoef je dan niet langer te koesteren.

Succes met je coming out!!

pi_7204989
Schuldig!!
Mijn beste vriendin belde gisteravond op, om te vertellen dat het (zeer waarschijnlijk) uit is met dr vriend, hij had er geen zin meer in en wist het niet meer. Ze was helemaal overstuur, al sinds vrijdagavond, want toen had hij het verteld maar toen was het nog te laat om mij te bellen.
Die jongen is het enige leuke wat ze nog heeft behalve haar vrienden, op school en thuis gaat het niet zo goed (niet haar schuld), en ze voelt zich vaak heel erg verdrietig. Nu is het dus helemaal erg geworden, ik ben zo bang dat ze het niet meer aankan....
En ik wilde er gewoon zo graag voor haar zijn, maar ik had een surpriseavond van mijn werk. Nou kan ik met de meeste collega's toch niet zo goed opschieten, dus ik had beloofd om dan om half 10 langs te komen.
Ik zei tegen mijn collega's wat er aan de hand was, en toen kreeg ik reacties naar mn hoofd toe geslingerd: "Jaa, wat vind je nou belangrijker, je collega's of dat?" Ik werd er helemaal triest van, echt waar, dat ze zo'n opmerking durven te maken terwijl ze de helft niet eens weten!!
Ik kon halverwege de avond nog wegsneaken om haar even op te bellen, ik hoefde toch niet op begrip te rekenen van mijn collega's, mijn surprise was nog niet uitgepakt dus ik kon nog niet weg.
Ze had me dus al 2 keer geprobeerd te bellen en ze klonk helemaal teleurgesteld, ik vond het zooo kut!! Ze was er ook voor mij toen het uitging met mijn vriendje, en bij haar is het nog 10 keer zo lang aangeweest...
Toen ik thuiskwam zat er gewoon een brok in mn keel, en mijn ouders snapten het ook niet eens!! Ze kennen niet het hele verhaal maar ik had niet eens meer de energie om het allemaal uit te leggen.
Ik ben toen maar naar bed gegaan en heb mezelf in slaap gehuild. Ik weet het, ik kan vandaag ook langsgaan, maar ze heeft ook nog eens tentamenweek deze week, dus ze moest vandaag leren... En aangezien het kut gaat op school... AARG!
Sow sorry hoor... maar ik moest het echt even kwijt, ik voel me er nog steeds rot over.
pi_7204993
Heel erg moe

Ben al weer vanaf 08:00 uur wakker (hondjes uitlaten) maar ga zometeen weer heerlijk bij mijn vrouw in bed liggen

Verder gaat het goed.

  zondag 8 december 2002 @ 11:27:23 #247
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7205415
quote:
Op zondag 8 december 2002 03:45 schreef Anemoon het volgende:

[..]

Dat zeggen alle homosexuelen in de fase dat zij nog niet bewust homosexueel zijn.

Ik hoop dat je snel heel gelukkig wordt met een leuke vriend en niet zo'n 16-jarige kuthoer die niet weet wat ze wil en alleen maar jou kan kwetsen.
Ook die valse hoop dat alles goed komt hoef je dan niet langer te koesteren.

Succes met je coming out!!



Whatever
pi_7206860
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 20:54 schreef fatima het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer hier de dienstplicht weer ingeschakeld wordt.De acties en reacties in de gehele wereld zijn van belang, niet de gemoedstoestand waarin je nu verkeert , ik pleit hierbij voor een wat andere aanpak van dit topic, hoe voel je je in relevantie tot de wereld, het geheel zeg maar, wedden dat de stemming dan niet meer zo slap is als de huidige gang van zake want dat boeit alleen de desbetreffende zielepoot.
Een waar woord fatima .
In relevantie tot de wereld voel ik me wat zorgelijk, zeker gezien het feit dat Bush de heer Hussein net zo lang tergt tot het moment daar is dat hij eindelijk zijn oorlogje kan beginnen en in vergelijking met het dan te beginnen oorlogsleed worden de stemmingen van de desbetreffende zielepoten of gelukzaligen alhier natuurlijk geheel en al slapjes. Maar in relevantie tot het verleden, waarover ik me met terugwerkende kracht ook vaak zorgen heb gemaakt, heb ik me bedacht dat het uiteindelijk toch beter is ten alle tijden optimistisch te blijven en de wereld strijdbaar doch liefdevol tegemoet te treden. Al met al voel ik me dus prima! .
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_7206913
quote:
Op zondag 8 december 2002 03:45 schreef Anemoon het volgende:

[..]

Dat zeggen alle homosexuelen in de fase dat zij nog niet bewust homosexueel zijn.

Ik hoop dat je snel heel gelukkig wordt met een leuke vriend en niet zo'n 16-jarige kuthoer die niet weet wat ze wil en alleen maar jou kan kwetsen.
Ook die valse hoop dat alles goed komt hoef je dan niet langer te koesteren.

Succes met je coming out!!


Wat is dit acht voor achterlijke reactie
Nouja, whatever..

Ontopic:

Ik voel me uitgeslapen, lekker om 11 uur wakker geworden,
en zie alles een stuk minder somber in dan gisteravond..
Hopen dat dat de hele dag zo blijft..

Wolkje

pi_7207014
Heel goed.

Ik heb gisteravond heerlijk ontspannen op de bank gehangen en films gekeken. Even niets doen en alleen maar aan mezelf denken.

Heeft me goed gedaan.

Ben wel ongesteld en dat is minder.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7207049
ziek en moet zo naar mn werk
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 8 december 2002 @ 14:27:04 #252
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7207748
quote:
Op zondag 8 december 2002 11:27 schreef Fliepke het volgende:

[..]


Whatever


Je lijkt niet echt blij met mijn verhelderende analyse.... nou hoor!
  zondag 8 december 2002 @ 14:29:20 #253
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7207775
Momenteel zit ik aan de koffie, de zon schijnt, de lucht is helder blauw, er staat een stevige wind uit het oosten, mijn kat zit genoeglijk voor de kachel, de radio staat zacht, computertje zoemt tevreden. Sja, wat heb ik te klagen?

Niets!!

pi_7207922
14 uur geslapen en nog steeds moe. Dat kan nooit goed zijn.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7207934
Wakker om half 2, en nog steeds doodmoe. Nachtmerries gehad, ben er nou niet bepaald vrolijk van.
#geen
pi_7207938
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:41 schreef thoth het volgende:
14 uur geslapen en nog steeds moe. Dat kan nooit goed zijn.
Slaap je onregelmatig?
Dus bijv. de ene nacht 5 uur, en de andere 14 uur?

Wolkje

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')