Geldt ook voor Suarez en Perez van Valenciaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
Busquets nog even interviewen... die had allang gedoucht moeten zijn
Het leek ook of er een hoop Barcelona shirts daar in het publiek zaten... Maar ja dat TV-cameras...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
LA CONCHA DE TU MADRE HIJOS DE PUTA
Roept Messi blijkbaar daarna
grote woorden voor een klein mannetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
LA CONCHA DE TU MADRE HIJOS DE PUTA
Roept Messi blijkbaar daarna
Waar iedereen altijd zn hand voor de mond houdt krijg je nu dit uit Messi mond te horen .. Zal hem mogelijk nog op een berisping kunnen komen te staanquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
grote woorden voor een klein mannetje
Was dat een plastic fles water of was die fles van staal gemaakt? ik kijk het nu terug en het lijkt alsof Neymar door een kogel is geraakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar iedereen altijd zn hand voor de mond houdt krijg je nu dit uit Messi mond te horen .. Zal hem mogelijk nog op een berisping kunnen komen te staan
Meestal zijn dat van die kleine waterflesje van plastic, maar het bewijs materiaal heb ik niet goed in beeld gezien..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was dat een plastic fles water of was die fles van staal gemaakt? ik kijk het nu terug en het lijkt alsof Neymar door een kogel is geraakt.
Nou als je een volle fles op je knar geknikkerd krijgt van boven, kan dat wel even hard aankomen lijkt me. Suarez is wel weer genant. Werd niet eens geraakt en doet of ie een roundhouse kick op zijn mik gehad heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was dat een plastic fles water of was die fles van staal gemaakt? ik kijk het nu terug en het lijkt alsof Neymar door een kogel is geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |