Ik heb in juli iets besteld en dat kreeg ik vorige week binnen. Het wisselt nogal dusquote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Heb je boven 21 euro besteld?quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
15/12/2016 07:53
Held by Customs at Destination
SPEEDPOST SERVICE CENTRE
14/12/2016 14:29
Held by Customs at Destination
SPEEDPOST SERVICE CENTRE
Weinig kans dat ik het pakje dit weekend ontvang zeker?
jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 08:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je boven 21 euro besteld?
Dan duurt het nog wel even ivm formulieren invullen etc.
Hi, ik weet niet hoe duur ze waren op het moment dat je je bericht postte, maar ze zijn nu in de aanbieding.quote:Op vrijdag 16 december 2016 07:54 schreef Miniem het volgende:
Weet even niet meer waar je een coupon of aanbieding kan aanvragen.
Zou graag deze 2 maal willen bestellen. Misschien valt er een leuke actie ter regelen?
Fijne lampjes in deze donkere tijden namelijk
http://m.banggood.com/Mec(...)A-1_2V-p-907006.html
Hoi, sorry voor de late reactie; vanaf nu zijn we weer dagelijks aanwezig. Is je probleem inmiddels verholpen of kan ik alsnog iets voor je doen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:47 schreef Freakerz het volgende:
helaas bij order nummer: 19703488 veel moeite gedaaan om een refund voor elkaar te krijgen.
Bij de 4 in 1 esc worden er maar 3 gezien in Blheli en CF, vandaar de aanvraag voor refund.
Op de algemene refund krijg ik geen reactie, op de mail wordt niet gereageerd en vragen via de chat verwijzen weer door naar de mail..
ik kom niet verder.
Kan iemand me helpen
Thnx besteldquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik weet niet hoe duur ze waren op het moment dat je je bericht postte, maar ze zijn nu in de aanbieding.
Hi, dat hoort niet inderdaad.. We sturen je daarom graag een nieuwe oplader + batterij op. Ik wacht je reactie afquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef Aaargh! het volgende:
Net mijn bestelling (WLToys Q282G) ontvangen (order nummer 21887619).
Meteen even de accu's aan de oplader... ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat oplader enorm naar verbrand plastic ruikt en dat ie smelt![]()
[ afbeelding ]
Dat zou top zijn!quote:Op maandag 26 december 2016 03:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat hoort niet inderdaad.. We sturen je daarom graag een nieuwe oplader + batterij op. Ik wacht je reactie af
Mijn collega denkt ook dat het een defecte batterij betreft, dus we sturen je meteen een nieuwe + lader op.quote:Op maandag 26 december 2016 08:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat zou top zijn!
Zo te zien lijkt het probleem veroorzaakt te worden door een defecte batterij die te veel stroom trekt als je 'm probeert op te laden(waarschijnlijk interne kortsluiting).
Hoi, vervelend dat ie niet naar behoren werkt; zou je een filmpje kunnen maken waarop het probleem duidelijk zichtbaar is (ook dat de resetknop wordt ingedrukt maar er niets gebeurt) en deze kunnen uploaden via bijv. Youtube? Als je het linkje dan hier of via een PM/DM deelt, dan zorg ik dat m'n collega's ermee aan de slag gaan en met een oplossing komen!quote:Op maandag 26 december 2016 10:33 schreef DoctorV64 het volgende:
Afgelopen vrijdag eindelijk mijn Digoo BB-M2 ip camera mogen ontvangen (ordernummer 20262176). Dacht afgelopen zaterdag lekker er mee te kunnen spelen/experimenteren.
Ben niet verder gekomen dan dat hij na een paar minuten opstartte en in het engels "welcome en nog iets" zei. Je kon de infrarood lampjes nog zien branden en dat was het dan.
Daarna niks meer. Netjes op forum gekeken hoe je e.e.a moet instellen (via een app, zowel met iPhone als android geprobeerd) maar hij doet helemaal niets. Reset button doet niks.
Heb nu contact met Digoo over een hard reset maar die komen tot nu niet verder dan dat ik het reset knopje 5 seconden moet ingedrukt houden. En of ik het wel goed doe en dat je een klik moet horen, dat hoor ik dus wel maar 10/20 seconden of zelfs een minuut inhouden, de camera doet helemaal niets.
Ben benieuwd hoe Banggood dit gaat oplossen.
Hoi, vervelend dat je bestelling niet is aangekomen! M'n collega's van onze logistiekafdeling kijken graag nog even wat er mogelijk fout is gegaan, en als het pakketje daadwerkelijk verloren is beschouwd doen we meteen een refund, want het product dat je bestelde is helaas niet op voorraad momenteel, en er is nog geen restock-datum bekend. We handelen de refund sowieso nog voor het weekend af en ik laat het je weten als dat gebeurd is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef ducksauce2017 het volgende:
Mijn order (21242405) heeft sinds 28 november dezelfde tracking status op 17track (en de tracker van Asendia):
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, The consignment has left the origin border point
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, Arrival at origin border point
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, Mailed
Verder staat daarboven: Destination country - Netherlands (PostNL) - Unable to track
De 7-20 werkdagen zijn inmiddels al weer even voorbij en het lijkt er niet op dat er veel beweging in zit. De Engelstalige medewerkster bij Banggood vertelt me alleen maar dingen die ik al weet. Wat kunnen jullie er aan doen?
Hoi, m'n collega heeft het aankoopbedrag teruggestort.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:11 schreef Paul59 het volgende:
Ik hoop dat het niet te laat is om te vragen of je iets kan doen aan m'n order 15982684 - speciaal besteld vóór onze vakantie, maar nooit binnengekomen. Na de vakantie had het eigenlijk geen haast meer. En toen ik eindelijk bedacht dat ik er hier in dit topic naar kon vragen, was je net zelf op vakantie ;-)
Alvast bedankt en de beste wensen voor 2017!
Bedankt! Ik zie dat er vanochtend op 17track zowaar wat verandert is. Het pakketje zou nu in Amsterdam zijn aangekomen. Ik wacht rustig afquote:Op woensdag 28 december 2016 03:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, vervelend dat je bestelling niet is aangekomen! M'n collega's van onze logistiekafdeling kijken graag nog even wat er mogelijk fout is gegaan, en als het pakketje daadwerkelijk verloren is beschouwd doen we meteen een refund, want het product dat je bestelde is helaas niet op voorraad momenteel, en er is nog geen restock-datum bekend. We handelen de refund sowieso nog voor het weekend af en ik laat het je weten als dat gebeurd is.
Ontvangen - en weer uitgegevenquote:Op woensdag 28 december 2016 03:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, m'n collega heeft het aankoopbedrag teruggestort.
Top!quote:Op donderdag 29 december 2016 01:02 schreef Paul59 het volgende:
[..]
Ontvangen - en weer uitgegeven![]()
Bedankt!
Hi, ik zie het inderdaad ja! Dan stel ik inderdaad voor dat we nog even afwachten wat ie doet, want het lijkt erop dat ie nu alsnog gewoon bezorgd gaat worden. Mocht er over een paar dagen nog niets zijn veranderd dan hoor ik het graag van jequote:Op woensdag 28 december 2016 12:34 schreef ducksauce2017 het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zie dat er vanochtend op 17track zowaar wat verandert is. Het pakketje zou nu in Amsterdam zijn aangekomen. Ik wacht rustig af
Inmiddels heb ik het pakketje ontvangen. Bedankt voor je hulp!quote:Op donderdag 29 december 2016 02:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het inderdaad ja! Dan stel ik inderdaad voor dat we nog even afwachten wat ie doet, want het lijkt erop dat ie nu alsnog gewoon bezorgd gaat worden. Mocht er over een paar dagen nog niets zijn veranderd dan hoor ik het graag van je
Hi, das een goede vraag! Het is nog niet zeker of we deze lamp gaan verkopen, omdat we geen toestemming hebben voor het verkopen van Philips producten, en deze lamp een Mijia/Philips-combinatie is. Het kan dus zijn dat ie uiteindelijk wel op onze website verschijnt, maar op dit moment is daar helaas nog niets over te zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:37 schreef lolletjes het volgende:
he krijt jullie dit ook in de webshop ?? https://www.techwalls.com(...)smart-lamp-2-review/
Die kans is zeker aanwezigquote:Op maandag 2 januari 2017 22:11 schreef BadderHaring het volgende:
Komt er misschien een mooie introductie aanbieding voor de Zuk Edge?
We hebben het voor je aangepastquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:27 schreef koendel het volgende:
Zou mijn pakket met ordernummer 22889890 ook met priority direct mail kunnen worden verstuurd? Ik vergat het te selecteren...
Over 7-10 dagen zou ie weer voorradig moeten zijn!quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:13 schreef OllieNL het volgende:
http://m.banggood.com/AR1(...)ength-p-1076624.html
Enig idee wanneer deze weer op voorraad is?
Hi, die is al een tijdje geleden verstuurd inderdaad. Ik kan je een resend of refund aanbieden, alleen moet ik daarbij melden dat we geen zwarte meer hebben, dus mocht je voor een resend gaan dan wordt het een van de andere kleuren.. Ik wacht je antwoord af!quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:02 schreef Sjeeser het volgende:
Mijn pakket is sinds 8 december niet meer traceerbaar. Weten jullie misschien meer? Het gaat om ordernummer 21368967. Een andere bestelling, 21400687, is 26 november verstuurd maar ook die is nog niet binnen. Ik weet het, decemberdrukte, maar ik begin me nu toch wat zorgen te maken.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 03:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Over 7-10 dagen zou ie weer voorradig moeten zijn!
Sorry, het was een ietsiepietsie druk vanmorgen dus per ongeluk over je eerste ordernummer heen gelezen.. Die hebben we nog wel in het zwart, maar het hoesje dus niet. Ik hoor graag van allebei de producten wat je voorkeur is.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:06 schreef Sjeeser het volgende:
Dan graag een refund. De andere kleuren vind ik namelijk afschuwelijk
De andere zending kan ik nog wel verwachten, al is het bijna een maand stil qua tracking?
O zei ik dagen? Ik bedoelde natuurlijk uren!quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:28 schreef OllieNL het volgende:
[..]dagen? Uur bedoel je... Hij is weer op voorraad, dus direct besteld.
![]()
De eerste in zwart is perfect, voor het hoesje dan graag een refund. Bedankt voor je snelle reacties!quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Sorry, het was een ietsiepietsie druk vanmorgen dus per ongeluk over je eerste ordernummer heen gelezen.. Die hebben we nog wel in het zwart, maar het hoesje dus niet. Ik hoor graag van allebei de producten wat je voorkeur is.
Nog bedankt voor het omzetten. Hij is na 2 weken aangekomen, zonder extra kosten, en werkt prima ☺quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef kitano het volgende:
Ik heb zojuist de Cube Iwork10 besteld, maar de shipping method staat nu toch op "Air Parcel Register" ipv "Priority Direct Mail". Kun je dat aanpassen, want ik wil uiteraard geen invoertax. Mijn order nr is 20993401. Alvast bedankt.
Goed om te horen en geen dank!quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:06 schreef kitano het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het omzetten. Hij is na 2 weken aangekomen, zonder extra kosten, en werkt prima ☺
Gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:33 schreef Sjeeser het volgende:
[..]
De eerste in zwart is perfect, voor het hoesje dan graag een refund. Bedankt voor je snelle reacties!
Hi, helaas wordt dit hoesje niet meer geleverd, dus zodra de laatste rosé-rode is verkocht, verdwijnt de productpagina. Als alternatief hebben we wel o.a.:quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:19 schreef hiddit het volgende:
Heb je misschien idee wanneer deze weer op voorraad komen?
https://banggood.app.link/FqRN93Alvz
Die 2e is misschien zelfs nog beterquote:Op maandag 9 januari 2017 03:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, helaas wordt dit hoesje niet meer geleverd, dus zodra de laatste rosé-rode is verkocht, verdwijnt de productpagina. Als alternatief hebben we wel o.a.:
http://www.banggood.com/3(...)xy-S7-p-1085642.html
http://www.banggood.com/S(...)ng-S7-p-1044651.html
Ik hoop dat we een goed alternatief voor je hebben
Hi, ik heb gevraagd naar de laatste ontwikkelingen omtrent ons EU warehouse, en zodra ik daar een antwoord op heb kom ik er op terug!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:06 schreef Gruj0 het volgende:
Komen er nog kortingscodes voor de EU shop?![]()
FOK10 is niet meer geldig en wil toch heel graag iets hebben uit de EU shop. Jammer dat ik mijn kans niet greep toen er 50% korting op het hele EU assortiment werd gegeven, maar toen zag ik dat ding niet in de shop staan.![]()
![]()
![]()
Hi, die zaklamp krijgen we helaas niet meer binnen, omdat de bevoorrading daarvan gestopt is. Hij verdwijnt dan ook spoedig uit de zoekresultaten.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:47 schreef lolletjes het volgende:
http://www.banggood.com/4(...)76.html?rmmds=search wanneer krijgt jullie dit weer binnen ?
en nu ik toch hier ben kan je ff kijken naar 22085111 zit ergens tussen zwitserland en Nederland .
ty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |