Ik denk ook dat het simpelweg bugs zijn die nauwelijks te reproduceren zijn. Techniek en allesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:00 schreef Seven. het volgende:
Ik heb trouwens nooit dat soort problemen met tinder!
Ik wist niet dat jij weer vrijgezel bentquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:00 schreef Seven. het volgende:
Ik heb trouwens nooit dat soort problemen met tinder!
Pretendeert niet elk persoon op een datingsite dat te zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:04 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Klinkt voor mij toch wat wanhopig, maar misschien komt dat omdat ik in Amsterdam woon, waar toch veel meer 'slim-ambitieus-en-easy-going- vis.' zwemt.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pretendeert niet elk persoon op een datingsite dat te zijn?
Tactiek. Zijn ze in het echt knapperquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Op Badoo en nu de Jaumo app die ik heb geïnstalleerd lijkt iedereen zoveel mogelijk duckfaces te willen maken en er zo lelijk mogelijk uit te willen zien....
Echt niet normaal daar hequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Op Badoo en nu de Jaumo app die ik heb geïnstalleerd lijkt iedereen zoveel mogelijk duckfaces te willen maken en er zo lelijk mogelijk uit te willen zien....
Goed punt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:04 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Klinkt voor mij toch wat wanhopig, maar misschien komt dat omdat ik in Amsterdam woon, waar toch veel meer 'slim-ambitieus-en-easy-going- vis.' zwemt.
Yes!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij weer vrijgezel bent
In mijn geval geen bs. Ik ben 33, geen 24.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pretendeert niet elk persoon op een datingsite dat te zijn?
Huh, kan iemand van 24 niet ambitieus zijn? Of bedoel je juist dat de klapperende eierstokken op de loer liggen en iedere andere ambitie snel over kan zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
In mijn geval geen bs. Ik ben 33, geen 24.
Oh nee, mijn onvervulde kinderwensquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:13 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Huh, kan iemand van 24 niet ambitieus zijn? Of bedoel je juist dat de klapperende eierstokken op de loer liggen en iedere andere ambitie snel over kan zijn?
Een hooghartige drieëndertigjarige zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh nee, mijn onvervulde kinderwens!!!!
.
Juist als succesvolle leuke man vind ik het raar dat je dat voor een Tinder match, die je nog nooit hebt gezien, over hebt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, vind ik. Hij weet precies wat hij wil en gaat daar 100% voor, dit is niet het type zolderkamer autist maar een succesvolle man die lekker parttime kan werken omdat hij genoeg binnen harkt. Zal hem de reet roesten of hij op en neer moet vliegen naar Engeland voor een kennismaking. Zou mij ook niet uitmaken trouwens, bovendien ga ik geen twee maanden whatsappen zonder met anderen af te spreken. Hij wil mij leren kennen omdat ik helemaal voldoe aan zijn ideaalbeeld (slim, ambitieus, easy going). En hij is die dingen ook, dus op papier goeie match. Nu kijken of er in het echt ook chemie is.
OK knulliequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Een hooghartige drieëndertigjarige zijn.
Maar een manier om erachter te komen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:12 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Juist als succesvolle leuke man vind ik het raar dat je dat voor een Tinder match, die je nog nooit hebt gezien, over hebt.
Ach, als het goede seks was?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:17 schreef meIIyou het volgende:
Die rijke gast die speciaal voor mij naar mijn stad kwam en daar een penthouse had gekocht bleek vooral wat rond te willen neuken als hij toch van stad naar stad ging.....
Misschien ook zo met de vliegmeneer?
Oh nee toch?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:17 schreef meIIyou het volgende:
Die rijke gast die speciaal voor mij naar mijn stad kwam en daar een penthouse had gekocht bleek vooral wat rond te willen neuken als hij toch van stad naar stad ging.....
Misschien ook zo met de vliegmeneer?
Hoeveel matches krijg jij per dag? Ik heb er nog steeds 0 na een week Tinderen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Date binnenkort. Met een andere meid die ik al vaker gematched heb. Zij kwam met een voorstel. Leuk
Het penthouse was mooi.....quote:
Per dag misschien twee of drie. Het is een stuk rustiger geworden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:42 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Hoeveel matches krijg jij per dag? Ik heb er nog steeds 0 na een week Tinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |