in het groen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:23 schreef chufi het volgende:
Mooi dat hebben we weer gehad..
Ondertussen wordt er alweer geskied
Das een witte golfbal voor op het groenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zo, dan is dat ook weer rond.
Nu maar hopen dat het goed gaatquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:12 schreef sacha het volgende:
een fokker krijgt eindelijk een nieuwe nier!![]()
hier!
LIF / [CZT #50] Chronisch Ziek Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gisteren speklappen gekocht, vanmiddag bakken en vanavond eten, wat over is morgen of in de dv.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:48 schreef chufi het volgende:
smakelijk... Ik moet nog even bedenken wat ik wil gaan eten vandaag...
Niet mijn stukje vleesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb gisteren speklappen gekocht, vanmiddag bakken en vanavond eten, wat over is morgen of in de dv.
Ik heb ze best graag, met jus, maar gewoon op een broodje met mayo en curry vind ik ze ook goed te doen.quote:
mopje voor Aapquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:03 schreef sacha het volgende:
het is groen en skiet de heuvel af, ra ra wat is dat?
i/o Aap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |