abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:22:33 #26
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166122219
O Max ligt ook op 20 cm afstand in zijn wiegje te slapen hoor :Y
Alleen voor iedereen werkt dat weer anders. Het was meer een reactie op Mies' gevoel om M. teleur te stellen als ze niet meer met de cosleeper aangesloten aan het bed sliep - en in plaats daarvan in de gesloten (niet meer co-)sleeper op een afstandje op de slaapkamer. Lijkt me een logische stap als je overal wakker van wordt. Maar iedereen ervaart dat anders ;)

Lekker gesport! Ik mag alleen nog maar 'powerwalken' en geen springachtige dingen. De trainster ging aan het eind van de training even voelen bij iedereen hoe het ervoor staat met de buikspieren. Naar aanleiding van het weer sluiten van de (geweken) buikspieren wordt de trainingsintensiteit opgevoerd. Bij iedereen zijn die spieren geweken en zwak. Ging ze bij mij voelen: zitten ze alweer bij elkaar en zijn op sterkte! Wtf :@ Kom ik met mijn 7weken na de bevalling aankakken voor de 2e week. Ik zou al een niveau door mogen stromen, maar no way dat ik dat doe. Het voelt allemaal nog te crappy daarvoor en ik wil rustig en duurzaam opbouwen.

Straks een bijeenkomst van een opleiding die ik volg. Een hele me-dag dus. Net wel even snel Max gebadderd en in slaap gewiegd. Dan kan ik nu zelf douchen en weer door :P
pi_166123200
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 09:44 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't ook heel fijn (en superhandig) dat mini naast me ligt. Ik voel heel sterk dat nabijheid en fysiek contact voor mini ook een van de primaire behoeftes is (en voor mij trouwens ook) dus voor ons werkt dit heel prettig. Ze accepteerde het trouwens ook niet de eerste weken, ergens anders slapen dan op/heel dichtbij mij. Nu gaat dat makkelijker, maar vinden we 't nog fijn om elkaar dichtbij te kunnen vinden 's nachts.
Ja idd dat is óók een eerste levensbehoefte.
Hier slaapt ze ook bij mij/papa, iets anders is echt niet oké volgens haar. O+
Wel vermoeiend telkens wakker worden maar elke keer eruit voor flesje lijkt me vervelender.

quote:
Die eerste paar weken werd ik ook overal wakker van, maar dat werd vanzelf minder en nu liggen we elke nacht zeesterstijl samen te snurken :@ O+
:D zeesterstijlboks. Ik slaap beter met meer ruimte, nu is dus het bed te klein aangezien ze niet in de co-sleeper wil en ik nu sinds een week weer op m'n buik kan slapen. Er is nog 20cm over van de 160 voor vriendlief dus dan maar in logeerkamer :7. Al wil ik daar nog wel een oplossing voor, met z'n drieën is gezelliger.

En ik heb een ochtendje kolfapparaten uitgetest. Huurkolf retour en eigenlijk werkte alles wel (maar vond niet alles fijn), lk was impressed over mijn tsr _O-. Ik haal zoogcompres weg en de Super Soaker 2000 is er niks bij :7 :'). Met handkolf en lekschalen naar huis gegaan. *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Unihipili op 22-10-2016 12:36:32 ]
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:36:12 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166123295
Oh dat zou mijn vent echt niet willen, die wil juist ook heel graagvlak bij haar slapen O+
Ze ligt bij ons op de kamer, in haar eigen bedje. Als ze heel soms onrustig blijft slaapt ze tussen ons in, op 1.60, niet ruim, maar lukt bed O+

Weekend werd er niet beter op hier, beide buikgriep en ik ook nog ongesteld, vervolgens flikkerde mijn man van de trap, gaat lekker hier :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_166123327
Mja lukte hier in het begin ook maar dan moet ik op mijn zij slapen en ik slaap liever op mijn buik. Of heb iig graag de mogelijkheid.
En soms doen we een halve nacht en de avond begint vaak met dat ze op hem slaapt O+.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:39:59 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166123371
Cute O+
pi_166123849
Ik vind het ook heel fijn om M. zo dicht bij me te hebben, maar 3x per half uur wakker worden werkt natuurlijk niet. Vannacht ligt vriend weer naast de cosleeper. Wiegje stellen we nog even uit.

Jeetje Molo wat een pech. Beterschap voor jullie! Hoe gaat het trouwens met je haaruitval?
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:25:57 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166124144
Ook kut :')
pi_166125144
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 13:25 schreef Molo het volgende:
Ook kut :')
Nou zeg :') gelukkig heb je wel een heel leuk kind, toch nog een hoogtepuntje :P
pi_166125178
Wij hebben het eerste lachje vast weten te leggen O+ ik smelt echt zo van mijn kind! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:20:00 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166125232
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 14:14 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Nou zeg :') gelukkig heb je wel een heel leuk kind, toch nog een hoogtepuntje :P
Phehehe, dat is zeker waar O+
Mijn kleine lachende spekkaboutertje O+
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:20:20 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166125239
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 14:16 schreef Mies_poes het volgende:
Wij hebben het eerste lachje vast weten te leggen O+ ik smelt echt zo van mijn kind! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ O+ _O_
pi_166125433
Oh mies O+
pi_166125905
Mies, die foto's O+ wat een lach ook :)

Molo, wet van Murphy? Dat dit weekend maar snel voorbij mag zijn voor jullie..

Ik heb denk ik wel de liefste vriend. We gingen fietsen (groot succes) en toen moest ik nog een slot voor het voorzitje. En toen we bij de fietsenmaker stonden vroeg ik naar fietstassen, omdat de mijne gestolen zijn. Tegen de 70 euro :o Vond ik nogal aan de prijs, maar vriend vond dat ik ze echt nodig had, want dat is veel fijner en ook goede degelijke meteen. Dus die zitten er nu ook op *)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_166126015
Mies wat lief O+ O+

Fijn dat het fietsen een groot succes was LeSage! Fijn van de fietstassen ook :Y

Hopelijk voelt iedereen zich snel beter Molo :*
pi_166126032
Zo, meld! Met baby O. van inmiddels 2 weken oud. In Z&G kon ik toch niet zo meepraten merkte ik, omdat de baby niet in mijn buik groeide, (maar in die van mijn vriendin). Maar over baby's kan ik wel meepraten, ha! We hebben een hele fijne kraamweek gehad, met een superfijne kraam (ze is zzp'er en we hadden haar ingehuurd omdat een vriendin heel tevreden over haar was). O. doet het al vanaf het begin erg goed. Was op dag 6 alweer op zijn geboortegewicht, bv loopt goed en hij is ontzettend tevreden en rustig. Ik had me voorbereid op ernstig gebroken nachten, niet slapen etc. Maar tot nu toe komt hij 's nachts steeds maar voor één nachtvoeding rond een uur of 3/4. Verder ben ik de afgelopen 2 weken vrij geweest en ook de 2 komende weken nog vrij. Zo fijn! Elke ochtend heerlijk wakker worden met z'n drietjes, knuffelen in het grote bed. De hele dag een beetje kneuteren, wasjes doen, lekker koken, af en toe wandelen, zo om de dag bezoek. Gisteren een broodje gegeten bij de HEMA met z'n drietjes, zo enorm van genoten! Vriendin herstelt, ondanks de zware bevalling, ook goed.

Verder brengen we allerlei instanties in verwarring omdat we met twee mama's zijn. Gisteren bij het inloopuurtje bij het consultatiebureau had ik O. in mijn armen, die vrouw begon meteen tegen mij te praten. Op een gegeven moment vroeg ze of hij borstvoeding krijgt. "Ja," zei mijn vriendin. "Oh, ik dacht dat jij zijn moeder was." Wij in koor: "We zijn allebei zijn moeder". Ze was helemaal van haar apropos :')

Nou ja, best wel een roze wolk dus hier! O+

Zal zo nog even een paar foto's posten.
pi_166126033
quote:
Ik vind 't ook heel fijn (en superhandig) dat mini naast me ligt. Ik voel heel sterk dat nabijheid en fysiek contact voor mini ook een van de primaire behoeftes is (en voor mij trouwens ook) dus voor ons werkt dit heel prettig. Ze accepteerde het trouwens ook niet de eerste weken, ergens anders slapen dan op/heel dichtbij mij. Nu gaat dat makkelijker, maar vinden we 't nog fijn om elkaar dichtbij te kunnen vinden 's nachts.

Die eerste paar weken werd ik ook overal wakker van, maar dat werd vanzelf minder en nu liggen we elke nacht zeesterstijl samen te snurken :@ O+ Soms word ik 's ochtends wakker van een steekje in mijn borst en blijkt dat ze zichzelf even heeft aangelegd _O- En waar mijn vriend eerst ook moeite had met doorslapen, snurkt hij nu 't hardst van allemaal :D

Wij hadden al heel snel een soort 'dealtje': ik doe 's nachts de voedingen, als ze daarna wakker blijft, gaat hij met haar lopen. Hij kon na die eerste paar weken al heel snel weer gewoon de hele nacht doorslapen en af en toe moet hij eruit. Ik hoef er nooit uit, yesss!

Ik merk dat ik 't echt steeds 'gekker' vind om hier mee te posten. Mini is in een paar weken echt een dreumes geworden met een heleboel tanden en een dunner gezicht. Ze stapt en kletst en speelt. Ze kan al zoveel zelf (ik plukte haar laatst van de trap :X ) en 't is zo gaaf dat ze echt met ons kan communiceren O+ Als ik jullie verhalen lees denk ik "oh ja, zo was dat!" Dus sorry als ik de laatste tijd een beetje vaag reageer. Nog anderhalve maand en dan is ze gewoon één :X Bizar hoe snel dat gaat..
Hier eigenlijk precies hetzelfde, we slapen met z'n allen, ik doe 's nachts de voedingen en de eerste weken deed lief de luiers en als het nodig was dan ging hij eruit met haar/hem.
Maar vooral baby #2 slaapt eigenlijk sinds het begin gewoon door, met af en toe een borst in z'n snoet. Dus iedereen kan lekker doorslapen.

De eerste week was wat hectisch, met luiers 's nachts en dan moest baby soms een klein huiltje doen, peuter moest er nog aan wennen en werd er dan ook even wakker van. Ik voelde me toen schuldig daarover. Maar binnen een week sliep peuter door alle huiltjes heen. En eigenlijk heel vlot erna waren er ook geen huiltjes meer 's nachts, ik ging liggend voeden in het donker dus er hoefde geen lampje aan oid.
pi_166126122
Qua slapen, O. ligt hier in de co-sleeper en dat gaat prima. Meestal pakken we hem zodra hij begint te pruttelen, L_A geeft borstvoeding, ik verschoon zijn luier tussen de borsten door. Na de tweede borst pruttelt hij soms nog wat na, maar we vallen vrij snel weer met z'n allen in slaap. Het is een of twee keer voorgenomen dat hij echt onrustig was, toen nam L_A hem bij zich en werd hij daarna ook weer rustig.

Het scheelt dat L_A veel melk heeft en O. snel drinkt. De hele voeding incl. verschonen is binnen een 20-30 min gepiept.

Moeten nog wel even het peertje in de lamp vervangen door een heel zachte want van die schijnwerper die er nu in zit ben ik meteen heel erg wakker. Niet zo relaxed als ik straks weer ga werken.
pi_166126334
*O* Welkom PiperMaru! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:13:27 #44
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_166127179
Oh wat een schatje mies O+ En al die haartjes O+

Pipermaru welkom *O*

Mijn baby is vandaag 4 maanden! :o En dat meewerken aan die milestonecardfoto's is wel een dingetje zeg :+

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_166127277
Mies_poes en Chanty, wat een knapperds zijn jullie baby's O+

quote:
Ik merk dat ik 't echt steeds 'gekker' vind om hier mee te posten. Mini is in een paar weken echt een dreumes geworden met een heleboel tanden en een dunner gezicht. Ze stapt en kletst en speelt. Ze kan al zoveel zelf (ik plukte haar laatst van de trap :X ) en 't is zo gaaf dat ze echt met ons kan communiceren O+ Als ik jullie verhalen lees denk ik "oh ja, zo was dat!" Dus sorry als ik de laatste tijd een beetje vaag reageer. Nog anderhalve maand en dan is ze gewoon één :X Bizar hoe snel dat gaat..
Herkenbaar! Althans, mijn baby is nog lang geen dreumes hoor (en dat dunnere gezicht valt ook wel mee :Y) ), maar voelt wel zoveel groter vergeleken de mini's hier.. Om me heen roept iedereen die haar ziet continu dat het zo snel gaat en dat gevoel deel ik eigenlijk wel :X, mijn baby!
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:23:44 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166127334
Knappe dames, Mies en Chanty!

Mijn vriend heeft nu dan toch ook een lastig dagje met de kleine vent. Stiekem even fijn, want dan weet hij ook hoe dat is >:) Tot nu toe gedroeg hij zich voorbeeldig als zijn vader er was.

Maar: onderweg naar mijn mannen! Lekker om even weg te zijn, maar toch veeeeel zin om naar huis te gaan.
pi_166127356
Ohhhh Chanty, wat een schatje! Die ogen! O+

Zoals beloofd nog wat foto's

SPOILER
En oh ja, mag ik nog even de loftrompet uitsteken voor de sokbroekjes van biokatoen van de H&M? Lekker zacht, lang en smal, zitten perfect, en nooit meer koude voetjes! (ik had de sokbroekjes eigenlijk opgegeven na die van de HEMA te hebben geprobeerd, maar dat bleek dus aan de pasvorm te liggen)
pi_166127408
Mies :D dat haar :D O+

Welkom Piper en (nogmaals?) gefeliciteerd!

oh en meer babypics van Chanty en Piper/LA O+
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:49:45 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166127718
Welkom Piper ja. Prachtig ventje! Mooi die verwarring over twee moeders. Je zou verwachten dat dat aardig ingeburgerd is intussen.
pi_166129437
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 14:16 schreef Mies_poes het volgende:
SPOILER
Wow :D Inlijsten die hap!
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')