gewoon de sudocrem van je kindquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben niet bijgelezen maar ik zoek advies... in 3 minuten een kind naar buiten moeten persen laat cadeautjes achter... ik heb nooit eerder aambeien gehad, dus ben op zoek naar DE tip!
serieus?quote:
jup. Paar dagen, was het weg. Zit zinkoxide in en dat is samentrekkend. Zit ook in veel zalfjes voor aambeien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
serieus?
Ik laat morgen wel even iemand naar de stad gaan.
Jammer dat het voor Lucas toch weer lastig was chanty.
Ik heb 3 van die grote potten verspreid in huis staan, had alleen niet gedacht dat het zo simpel kon zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 02:48 schreef Unihipili het volgende:
Jep Sudocrem. Heb je niet van die gratusgekreguh potjes? Ik kwam die echt overal en nergens tegen.
Hij vindt het niet heel fijn nee, maar ook weer niet zo vreselijk dat hij het absoluut niet wil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 06:20 schreef Unihipili het volgende:
Ohhh omdat je zei morgen even naar de stad, gewoonmezelf.
Anyhow.
Vindt je vriend het vervelend Mies_poes?
En zou het misschien helpen haar eerst te verschonen zodat ze wat meer wakker wordt en dan voeden? Hier doen we dat iig zo.
Ja idd dat is óók een eerste levensbehoefte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:44 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't ook heel fijn (en superhandig) dat mini naast me ligt. Ik voel heel sterk dat nabijheid en fysiek contact voor mini ook een van de primaire behoeftes is (en voor mij trouwens ook) dus voor ons werkt dit heel prettig. Ze accepteerde het trouwens ook niet de eerste weken, ergens anders slapen dan op/heel dichtbij mij. Nu gaat dat makkelijker, maar vinden we 't nog fijn om elkaar dichtbij te kunnen vinden 's nachts.
quote:Die eerste paar weken werd ik ook overal wakker van, maar dat werd vanzelf minder en nu liggen we elke nacht zeesterstijl samen te snurken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Phehehe, dat is zeker waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:14 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Nou zeggelukkig heb je wel een heel leuk kind, toch nog een hoogtepuntje
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:16 schreef Mies_poes het volgende:
Wij hebben het eerste lachje vast weten te leggenik smelt echt zo van mijn kind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hier eigenlijk precies hetzelfde, we slapen met z'n allen, ik doe 's nachts de voedingen en de eerste weken deed lief de luiers en als het nodig was dan ging hij eruit met haar/hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:44 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't ook heel fijn (en superhandig) dat mini naast me ligt. Ik voel heel sterk dat nabijheid en fysiek contact voor mini ook een van de primaire behoeftes is (en voor mij trouwens ook) dus voor ons werkt dit heel prettig. Ze accepteerde het trouwens ook niet de eerste weken, ergens anders slapen dan op/heel dichtbij mij. Nu gaat dat makkelijker, maar vinden we 't nog fijn om elkaar dichtbij te kunnen vinden 's nachts.
Die eerste paar weken werd ik ook overal wakker van, maar dat werd vanzelf minder en nu liggen we elke nacht zeesterstijl samen te snurken![]()
Soms word ik 's ochtends wakker van een steekje in mijn borst en blijkt dat ze zichzelf even heeft aangelegd
En waar mijn vriend eerst ook moeite had met doorslapen, snurkt hij nu 't hardst van allemaal
Wij hadden al heel snel een soort 'dealtje': ik doe 's nachts de voedingen, als ze daarna wakker blijft, gaat hij met haar lopen. Hij kon na die eerste paar weken al heel snel weer gewoon de hele nacht doorslapen en af en toe moet hij eruit. Ik hoef er nooit uit, yesss!
Ik merk dat ik 't echt steeds 'gekker' vind om hier mee te posten. Mini is in een paar weken echt een dreumes geworden met een heleboel tanden en een dunner gezicht. Ze stapt en kletst en speelt. Ze kan al zoveel zelf (ik plukte haar laatst van de trap) en 't is zo gaaf dat ze echt met ons kan communiceren
Als ik jullie verhalen lees denk ik "oh ja, zo was dat!" Dus sorry als ik de laatste tijd een beetje vaag reageer. Nog anderhalve maand en dan is ze gewoon één
Bizar hoe snel dat gaat..
Herkenbaar! Althans, mijn baby is nog lang geen dreumes hoor (en dat dunnere gezicht valt ook wel meequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:44 schreef Bloesem. het volgende:
Ik merk dat ik 't echt steeds 'gekker' vind om hier mee te posten. Mini is in een paar weken echt een dreumes geworden met een heleboel tanden en een dunner gezicht. Ze stapt en kletst en speelt. Ze kan al zoveel zelf (ik plukte haar laatst van de trap) en 't is zo gaaf dat ze echt met ons kan communiceren
Als ik jullie verhalen lees denk ik "oh ja, zo was dat!" Dus sorry als ik de laatste tijd een beetje vaag reageer. Nog anderhalve maand en dan is ze gewoon één
Bizar hoe snel dat gaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oh ja, mag ik nog even de loftrompet uitsteken voor de sokbroekjes van biokatoen van de H&M? Lekker zacht, lang en smal, zitten perfect, en nooit meer koude voetjes! (ik had de sokbroekjes eigenlijk opgegeven na die van de HEMA te hebben geprobeerd, maar dat bleek dus aan de pasvorm te liggen)
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:16 schreef Mies_poes het volgende:
Wij hebben het eerste lachje vast weten te leggenik smelt echt zo van mijn kind!
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inlijsten die hap!
:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |