abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166117173
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Game on! *O*
..
:)
pi_166117851
Ik ben niet bijgelezen maar ik zoek advies... in 3 minuten een kind naar buiten moeten persen laat cadeautjes achter... ik heb nooit eerder aambeien gehad, dus ben op zoek naar DE tip!
S. 2014
J. 2016
pi_166118009
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben niet bijgelezen maar ik zoek advies... in 3 minuten een kind naar buiten moeten persen laat cadeautjes achter... ik heb nooit eerder aambeien gehad, dus ben op zoek naar DE tip!
gewoon de sudocrem van je kind :Y)
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:11:05 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_166118043
Terugduwen :7

Ehmmm ik heb goede dingen gelezen over curanol crème en pillen. Maar ben zelf toen ik een keer een aambei had naar de huisarts gegaan en daar een zalfje gehad. Vraag anders je kraam ff, denk dat die genoeg dingen weet.

Wij zijn weer thuis. Drie uurtjes weg geweest en heerlijk sushi gegeten. Amélie slaapt dus als sinds zes uur, daar had de oppas geen kind aan. Lucas was weer compleet hysterisch ;( kalmeerde wel toen we weg waren maar wilde toen naar bed (en geen schone luier). Hij sliep heel snel en werd wakker toen we thuis kwamen. Luier verschoond en nu maar hopen dat hij weer gaat slapen. Blijft moeilijk dat oppasgedoe met hem ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:15:05 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166118152
He Chanty, lastig. Wel erg fijn van de sushi! Beetje van genoten?

GM: curanol zalf in combi met de tabletten.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:27:34 #6
52229 Chanty
pi_166118452
Volop genoten :Y het is niet tof om weg te gaan maar ik weet dat hij in goede handen is en dat scheelt enorm. Zou mijn moeder er zijn dan zou ik meer moeite hebben met ontspannen.
pi_166118532
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 23:09 schreef Nazil het volgende:

[..]

gewoon de sudocrem van je kind :Y)
serieus?
Ik laat morgen wel even iemand naar de stad gaan.

Jammer dat het voor Lucas toch weer lastig was chanty.
S. 2014
J. 2016
pi_166119509
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 23:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

serieus?
Ik laat morgen wel even iemand naar de stad gaan.

Jammer dat het voor Lucas toch weer lastig was chanty.
jup. Paar dagen, was het weg. Zit zinkoxide in en dat is samentrekkend. Zit ook in veel zalfjes voor aambeien.
pi_166120079
Jep Sudocrem :Y. Heb je niet van die gratusgekreguh potjes? Ik kwam die echt overal en nergens tegen.
pi_166120231
Van 22.00 tot nu geslapen. Say whuuut?
Als hij nu na de voeding ook nog een tukje wil doen geef ik deze nacht een dikke 10.
To be continued.
pi_166120289
Wat heerlijk zeg Soof!

Vervelend dat Lucas zo'n moeite heeft met oppassen Chanty. Dat maakt het weggaan niet makkelijker.

Ik sliep vannacht weer naast M., maar dat is voorlopig weer de laatste keer helaas. Ik word wakker van elk geluidje en denk dan vaak dat ze wil drinken. Vervolgens zit ik steeds met een slapend kind op schoot dat ook niet wakker te krijgen is 8)7 zijn pittige nachtjes op deze manier dus vriend mag nu weer naast haar slapen, helaas.
Ik bof wel met hem hoor, want hij wil M. het liefst op haar eigen kamer hebben. Hij wordt ook veel wakker van haar dus ik heb geluk dat hij wel weer naast haar wil slapen, scheelt dat hij niet hoeft te voeden. Waarschijnlijk zou het beter voor onze nachtrust zijn (uiteindelijk, de eerste nachten doe ik denk ik geen oog dicht), maar ik ben daar echt nog niet aan toe dat ze zo 'ver' ligt. Voel me alleen wel een beetje schuldig tegenover mijn vriend.

[ Bericht 14% gewijzigd door Mies_poes op 22-10-2016 05:19:11 ]
pi_166120309
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 02:48 schreef Unihipili het volgende:
Jep Sudocrem :Y. Heb je niet van die gratusgekreguh potjes? Ik kwam die echt overal en nergens tegen.
Ik heb 3 van die grote potten verspreid in huis staan, had alleen niet gedacht dat het zo simpel kon zijn :P
S. 2014
J. 2016
pi_166120327
Ohhh omdat je zei morgen even naar de stad, gewoonmezelf.

Anyhow.

Vindt je vriend het vervelend Mies_poes?
En zou het misschien helpen haar eerst te verschonen zodat ze wat meer wakker wordt en dan voeden? Hier doen we dat iig zo.
pi_166120336
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 06:20 schreef Unihipili het volgende:
Ohhh omdat je zei morgen even naar de stad, gewoonmezelf.

Anyhow.

Vindt je vriend het vervelend Mies_poes?
En zou het misschien helpen haar eerst te verschonen zodat ze wat meer wakker wordt en dan voeden? Hier doen we dat iig zo.
Hij vindt het niet heel fijn nee, maar ook weer niet zo vreselijk dat hij het absoluut niet wil.

Verschonen helpt wel, maar doen we hier bij de borstwissel. Ze drinkt zichzelf bij de eerste borst in slaap, dan doen we haar luier en gaat ze voor de tweede ronde. Ik heb nu meermaals geprobeerd of ze na 1 borst wil slapen en dat gaat alleen goed als ze bij mij ligt. Als ik haar nu na 1 borst wegleg wordt ze na vijf minuten wakker. Dus 's nachts moet ze wel echt beide borsten krijgen.
Heb nu wel bedacht om dan maar van de cosleeper een wiegje te maken en die dan wat verder van ons bed af te zetten, maar daar voel ik me schuldig over :@
Ik heb gekozen voor haar, ze heeft negen maanden lekker veilig en geborgen in mij gezeten, nu is ze op de wereld en moet ze ademen, poepen, huilen, luiers aan, kleertjes aan, prikjes, spugen, krampjes ondergaan en dan moet ze ook nog in een eigen bedje liggen verder weg van papa en mama? Meh ;(

Hormonen much? :')
pi_166120386
Lastig is dat, ik snap je wel :*.
Maar hoe vindt ze het zelf? Als ze niet protesteert helemaal prima toch? (Niet dat dat veel verschil maakt voor je schuldgevoel..)
En misschien kun je na een paar nachten beter slapen haar ineens wel bij je hebben?
Of je wisselt het af ofzo?
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 07:26:33 #16
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166120436
Ik geloof niet dat jouw kind dat op zo'n manier bewust meemaakt. Dat zijn meer jouw (begrijpelijke!) emoties. Ze zijn gewoon nog heel primair blij met eten, slapen, een schone luier en knuffelen. Zo sta ik erin iig.

Maarja, wie ben ik? Een moeder die net op basis van tijdstip & gemorrel haar bed uitsprintte om te voeden, toen mijn vriend zei: ik heb hem net teruggelegd :')
pi_166120461
En hij sliep tot nu.... Fijn :D

Mies, ik zie de voordelen er zeker van in om je kleintje op de slaapkamer te houden. Wij hebben het de eerste nacht alleen gedaan en de rest van de nachten bewust niet. Inderdaad wat je zei over van ieder geluidje wakker worden en vaker even checken of alles oke is.. ik word daar gek van en dan kom ik ook niet aan mijn eigen nachtrust toe.

En mijn nachtrust is zo ontzettend belangrijk, óók voor die kleine, want die heeft niks aan een zombiemama. Misschien egoïstisch gedacht, maar ik zorg er echt voor dat ik goed in m'n vel zit, grote kans dat de kleine mij dan volgt ;)
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 08:00:15 #18
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166120495
Mooi gezegd Soof en fijn van je nacht!
pi_166120758
Grappig hoe iedereen daarin verschilt. Ik vind het juist fijn om M op onze kamer te hebben zodat ik haar snel kan aanleggen in de nacht.
Gisteren wilde M niet gaan slapen. Uiteindelijk is het ons met veel moeite gelukt. Ondanks dat de nacht best redelijk was ben ik wel nog erg moe daardoor :O
pi_166120907
Hier ligt ze ook bij mij op de kamer, maar dat is ook omdat een eigen kamertje op een andere verdieping zou zijn en dat vind ik niks.

Ik merk dat als ik haar nu niet meteen bij de eerste pruttel pak, dat ze nu toch gewoon doorpruttelt en steeds wat duidelijker/ harder totdat ik haar wèl pak, dus... nou ja, kan ik haar net zo goed meteen pakken. :')

En het is echt mamahonger, want ze drinkt rond enen 180 ml, dus echt honger kan ze niet hebben om 2.45 uur, 4.45 uur en 5.45 uur -O- ...

Ik lag er om 20.00uur in en slaappil deed redelijk goed zijn werk *O* (al was die tweede helft van de nacht zo gebroken dat inslapen toch wel moeilijk was natuurlijk).

Vandaag schaatsen met vrienden en hun drie kinders. Ik ben benieuwd wat en hoe ik dat met C-tje ga doen. Misschien dat ik maar gewoon centraal terugkompunt ga zitten wezen met alle drank en lekkers. :P :+
pi_166120910
dubbel
pi_166121089
Ik vind 't ook heel fijn (en superhandig) dat mini naast me ligt. Ik voel heel sterk dat nabijheid en fysiek contact voor mini ook een van de primaire behoeftes is (en voor mij trouwens ook) dus voor ons werkt dit heel prettig. Ze accepteerde het trouwens ook niet de eerste weken, ergens anders slapen dan op/heel dichtbij mij. Nu gaat dat makkelijker, maar vinden we 't nog fijn om elkaar dichtbij te kunnen vinden 's nachts.

Die eerste paar weken werd ik ook overal wakker van, maar dat werd vanzelf minder en nu liggen we elke nacht zeesterstijl samen te snurken :@ O+ Soms word ik 's ochtends wakker van een steekje in mijn borst en blijkt dat ze zichzelf even heeft aangelegd _O- En waar mijn vriend eerst ook moeite had met doorslapen, snurkt hij nu 't hardst van allemaal :D

Wij hadden al heel snel een soort 'dealtje': ik doe 's nachts de voedingen, als ze daarna wakker blijft, gaat hij met haar lopen. Hij kon na die eerste paar weken al heel snel weer gewoon de hele nacht doorslapen en af en toe moet hij eruit. Ik hoef er nooit uit, yesss!

Ik merk dat ik 't echt steeds 'gekker' vind om hier mee te posten. Mini is in een paar weken echt een dreumes geworden met een heleboel tanden en een dunner gezicht. Ze stapt en kletst en speelt. Ze kan al zoveel zelf (ik plukte haar laatst van de trap :X ) en 't is zo gaaf dat ze echt met ons kan communiceren O+ Als ik jullie verhalen lees denk ik "oh ja, zo was dat!" Dus sorry als ik de laatste tijd een beetje vaag reageer. Nog anderhalve maand en dan is ze gewoon één :X Bizar hoe snel dat gaat..
pi_166121168
Herkenbaar hoor Bloesem, zo rond de 1e verjaardag is t contrast gewoon heel groot.

Mijn mini wil ook alleen maar op mama liggen,ook s'nachts. Hij heeft ook last van krampjes ( :( :( kind 3 dagen oud!! Rot op)
dus hij ligt geheel naar behoefte op mama.
S. 2014
J. 2016
pi_166121565
Fijne nacht zo, Soof!

En Groofs, pittig hoor. Zeker omdat er al 2 anderen rondlopen overdag.

Bloesem, ik herken dat heel erg. S. is dan bijna 9 maanden, maar de verhalen over newborns staan inmiddels ver van ons af. Wel herkenbaar van toen, maar voelt alweer zo lang geleden!

Nu al krampjes :'(

Wij gaan zo naar het dorp fietsen (is 5 minuutjes, vrijwel rechte weg daarheen). Ben zo benieuwd wat hij er van vindt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_166121974
Ik vond het ook fijn om L naast mij te hebben maar man sliep gewoon niet meer daarvan. Dus snel al op z'n eigen kamer gelegd. Vindt hij normaal prima. Vannacht was echter een groot drama. Om kwart over 10 begon ik met verschonen, voeden en naar bed en om 2 uur sliepen we nog niet :( en om kwart over 6 werd hij weer wakker en tussendoor moest ik nog een keer naar de wc. Je kan je voorstellen Hoe ik mij nu voel.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:22:33 #26
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166122219
O Max ligt ook op 20 cm afstand in zijn wiegje te slapen hoor :Y
Alleen voor iedereen werkt dat weer anders. Het was meer een reactie op Mies' gevoel om M. teleur te stellen als ze niet meer met de cosleeper aangesloten aan het bed sliep - en in plaats daarvan in de gesloten (niet meer co-)sleeper op een afstandje op de slaapkamer. Lijkt me een logische stap als je overal wakker van wordt. Maar iedereen ervaart dat anders ;)

Lekker gesport! Ik mag alleen nog maar 'powerwalken' en geen springachtige dingen. De trainster ging aan het eind van de training even voelen bij iedereen hoe het ervoor staat met de buikspieren. Naar aanleiding van het weer sluiten van de (geweken) buikspieren wordt de trainingsintensiteit opgevoerd. Bij iedereen zijn die spieren geweken en zwak. Ging ze bij mij voelen: zitten ze alweer bij elkaar en zijn op sterkte! Wtf :@ Kom ik met mijn 7weken na de bevalling aankakken voor de 2e week. Ik zou al een niveau door mogen stromen, maar no way dat ik dat doe. Het voelt allemaal nog te crappy daarvoor en ik wil rustig en duurzaam opbouwen.

Straks een bijeenkomst van een opleiding die ik volg. Een hele me-dag dus. Net wel even snel Max gebadderd en in slaap gewiegd. Dan kan ik nu zelf douchen en weer door :P
pi_166123200
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 09:44 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't ook heel fijn (en superhandig) dat mini naast me ligt. Ik voel heel sterk dat nabijheid en fysiek contact voor mini ook een van de primaire behoeftes is (en voor mij trouwens ook) dus voor ons werkt dit heel prettig. Ze accepteerde het trouwens ook niet de eerste weken, ergens anders slapen dan op/heel dichtbij mij. Nu gaat dat makkelijker, maar vinden we 't nog fijn om elkaar dichtbij te kunnen vinden 's nachts.
Ja idd dat is óók een eerste levensbehoefte.
Hier slaapt ze ook bij mij/papa, iets anders is echt niet oké volgens haar. O+
Wel vermoeiend telkens wakker worden maar elke keer eruit voor flesje lijkt me vervelender.

quote:
Die eerste paar weken werd ik ook overal wakker van, maar dat werd vanzelf minder en nu liggen we elke nacht zeesterstijl samen te snurken :@ O+
:D zeesterstijlboks. Ik slaap beter met meer ruimte, nu is dus het bed te klein aangezien ze niet in de co-sleeper wil en ik nu sinds een week weer op m'n buik kan slapen. Er is nog 20cm over van de 160 voor vriendlief dus dan maar in logeerkamer :7. Al wil ik daar nog wel een oplossing voor, met z'n drieën is gezelliger.

En ik heb een ochtendje kolfapparaten uitgetest. Huurkolf retour en eigenlijk werkte alles wel (maar vond niet alles fijn), lk was impressed over mijn tsr _O-. Ik haal zoogcompres weg en de Super Soaker 2000 is er niks bij :7 :'). Met handkolf en lekschalen naar huis gegaan. *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Unihipili op 22-10-2016 12:36:32 ]
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:36:12 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166123295
Oh dat zou mijn vent echt niet willen, die wil juist ook heel graagvlak bij haar slapen O+
Ze ligt bij ons op de kamer, in haar eigen bedje. Als ze heel soms onrustig blijft slaapt ze tussen ons in, op 1.60, niet ruim, maar lukt bed O+

Weekend werd er niet beter op hier, beide buikgriep en ik ook nog ongesteld, vervolgens flikkerde mijn man van de trap, gaat lekker hier :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_166123327
Mja lukte hier in het begin ook maar dan moet ik op mijn zij slapen en ik slaap liever op mijn buik. Of heb iig graag de mogelijkheid.
En soms doen we een halve nacht en de avond begint vaak met dat ze op hem slaapt O+.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:39:59 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166123371
Cute O+
pi_166123849
Ik vind het ook heel fijn om M. zo dicht bij me te hebben, maar 3x per half uur wakker worden werkt natuurlijk niet. Vannacht ligt vriend weer naast de cosleeper. Wiegje stellen we nog even uit.

Jeetje Molo wat een pech. Beterschap voor jullie! Hoe gaat het trouwens met je haaruitval?
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:25:57 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166124144
Ook kut :')
pi_166125144
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 13:25 schreef Molo het volgende:
Ook kut :')
Nou zeg :') gelukkig heb je wel een heel leuk kind, toch nog een hoogtepuntje :P
pi_166125178
Wij hebben het eerste lachje vast weten te leggen O+ ik smelt echt zo van mijn kind! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:20:00 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166125232
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 14:14 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Nou zeg :') gelukkig heb je wel een heel leuk kind, toch nog een hoogtepuntje :P
Phehehe, dat is zeker waar O+
Mijn kleine lachende spekkaboutertje O+
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:20:20 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166125239
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 14:16 schreef Mies_poes het volgende:
Wij hebben het eerste lachje vast weten te leggen O+ ik smelt echt zo van mijn kind! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ O+ _O_
pi_166125433
Oh mies O+
pi_166125905
Mies, die foto's O+ wat een lach ook :)

Molo, wet van Murphy? Dat dit weekend maar snel voorbij mag zijn voor jullie..

Ik heb denk ik wel de liefste vriend. We gingen fietsen (groot succes) en toen moest ik nog een slot voor het voorzitje. En toen we bij de fietsenmaker stonden vroeg ik naar fietstassen, omdat de mijne gestolen zijn. Tegen de 70 euro :o Vond ik nogal aan de prijs, maar vriend vond dat ik ze echt nodig had, want dat is veel fijner en ook goede degelijke meteen. Dus die zitten er nu ook op *)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_166126015
Mies wat lief O+ O+

Fijn dat het fietsen een groot succes was LeSage! Fijn van de fietstassen ook :Y

Hopelijk voelt iedereen zich snel beter Molo :*
pi_166126032
Zo, meld! Met baby O. van inmiddels 2 weken oud. In Z&G kon ik toch niet zo meepraten merkte ik, omdat de baby niet in mijn buik groeide, (maar in die van mijn vriendin). Maar over baby's kan ik wel meepraten, ha! We hebben een hele fijne kraamweek gehad, met een superfijne kraam (ze is zzp'er en we hadden haar ingehuurd omdat een vriendin heel tevreden over haar was). O. doet het al vanaf het begin erg goed. Was op dag 6 alweer op zijn geboortegewicht, bv loopt goed en hij is ontzettend tevreden en rustig. Ik had me voorbereid op ernstig gebroken nachten, niet slapen etc. Maar tot nu toe komt hij 's nachts steeds maar voor één nachtvoeding rond een uur of 3/4. Verder ben ik de afgelopen 2 weken vrij geweest en ook de 2 komende weken nog vrij. Zo fijn! Elke ochtend heerlijk wakker worden met z'n drietjes, knuffelen in het grote bed. De hele dag een beetje kneuteren, wasjes doen, lekker koken, af en toe wandelen, zo om de dag bezoek. Gisteren een broodje gegeten bij de HEMA met z'n drietjes, zo enorm van genoten! Vriendin herstelt, ondanks de zware bevalling, ook goed.

Verder brengen we allerlei instanties in verwarring omdat we met twee mama's zijn. Gisteren bij het inloopuurtje bij het consultatiebureau had ik O. in mijn armen, die vrouw begon meteen tegen mij te praten. Op een gegeven moment vroeg ze of hij borstvoeding krijgt. "Ja," zei mijn vriendin. "Oh, ik dacht dat jij zijn moeder was." Wij in koor: "We zijn allebei zijn moeder". Ze was helemaal van haar apropos :')

Nou ja, best wel een roze wolk dus hier! O+

Zal zo nog even een paar foto's posten.
pi_166126033
quote:

Die eerste paar weken werd ik ook overal wakker van, maar dat werd vanzelf minder en nu liggen we elke nacht zeesterstijl samen te snurken :@ O+ Soms word ik 's ochtends wakker van een steekje in mijn borst en blijkt dat ze zichzelf even heeft aangelegd _O- En waar mijn vriend eerst ook moeite had met doorslapen, snurkt hij nu 't hardst van allemaal :D

Wij hadden al heel snel een soort 'dealtje': ik doe 's nachts de voedingen, als ze daarna wakker blijft, gaat hij met haar lopen. Hij kon na die eerste paar weken al heel snel weer gewoon de hele nacht doorslapen en af en toe moet hij eruit. Ik hoef er nooit uit, yesss!

Ik merk dat ik 't echt steeds 'gekker' vind om hier mee te posten. Mini is in een paar weken echt een dreumes geworden met een heleboel tanden en een dunner gezicht. Ze stapt en kletst en speelt. Ze kan al zoveel zelf (ik plukte haar laatst van de trap :X ) en 't is zo gaaf dat ze echt met ons kan communiceren O+ Als ik jullie verhalen lees denk ik "oh ja, zo was dat!" Dus sorry als ik de laatste tijd een beetje vaag reageer. Nog anderhalve maand en dan is ze gewoon één :X Bizar hoe snel dat gaat..
Hier eigenlijk precies hetzelfde, we slapen met z'n allen, ik doe 's nachts de voedingen en de eerste weken deed lief de luiers en als het nodig was dan ging hij eruit met haar/hem.
Maar vooral baby #2 slaapt eigenlijk sinds het begin gewoon door, met af en toe een borst in z'n snoet. Dus iedereen kan lekker doorslapen.

De eerste week was wat hectisch, met luiers 's nachts en dan moest baby soms een klein huiltje doen, peuter moest er nog aan wennen en werd er dan ook even wakker van. Ik voelde me toen schuldig daarover. Maar binnen een week sliep peuter door alle huiltjes heen. En eigenlijk heel vlot erna waren er ook geen huiltjes meer 's nachts, ik ging liggend voeden in het donker dus er hoefde geen lampje aan oid.
pi_166126122
Qua slapen, O. ligt hier in de co-sleeper en dat gaat prima. Meestal pakken we hem zodra hij begint te pruttelen, L_A geeft borstvoeding, ik verschoon zijn luier tussen de borsten door. Na de tweede borst pruttelt hij soms nog wat na, maar we vallen vrij snel weer met z'n allen in slaap. Het is een of twee keer voorgenomen dat hij echt onrustig was, toen nam L_A hem bij zich en werd hij daarna ook weer rustig.

Het scheelt dat L_A veel melk heeft en O. snel drinkt. De hele voeding incl. verschonen is binnen een 20-30 min gepiept.

Moeten nog wel even het peertje in de lamp vervangen door een heel zachte want van die schijnwerper die er nu in zit ben ik meteen heel erg wakker. Niet zo relaxed als ik straks weer ga werken.
pi_166126334
*O* Welkom PiperMaru! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:13:27 #44
52229 Chanty
pi_166127179
Oh wat een schatje mies O+ En al die haartjes O+

Pipermaru welkom *O*

Mijn baby is vandaag 4 maanden! :o En dat meewerken aan die milestonecardfoto's is wel een dingetje zeg :+

pi_166127277
Mies_poes en Chanty, wat een knapperds zijn jullie baby's O+

quote:
Herkenbaar! Althans, mijn baby is nog lang geen dreumes hoor (en dat dunnere gezicht valt ook wel mee :Y) ), maar voelt wel zoveel groter vergeleken de mini's hier.. Om me heen roept iedereen die haar ziet continu dat het zo snel gaat en dat gevoel deel ik eigenlijk wel :X, mijn baby!
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:23:44 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166127334
Knappe dames, Mies en Chanty!

Mijn vriend heeft nu dan toch ook een lastig dagje met de kleine vent. Stiekem even fijn, want dan weet hij ook hoe dat is >:) Tot nu toe gedroeg hij zich voorbeeldig als zijn vader er was.

Maar: onderweg naar mijn mannen! Lekker om even weg te zijn, maar toch veeeeel zin om naar huis te gaan.
pi_166127356
Ohhhh Chanty, wat een schatje! Die ogen! O+

Zoals beloofd nog wat foto's

SPOILER
En oh ja, mag ik nog even de loftrompet uitsteken voor de sokbroekjes van biokatoen van de H&M? Lekker zacht, lang en smal, zitten perfect, en nooit meer koude voetjes! (ik had de sokbroekjes eigenlijk opgegeven na die van de HEMA te hebben geprobeerd, maar dat bleek dus aan de pasvorm te liggen)
pi_166127408
Mies :D dat haar :D O+

Welkom Piper en (nogmaals?) gefeliciteerd!

oh en meer babypics van Chanty en Piper/LA O+
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:49:45 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166127718
Welkom Piper ja. Prachtig ventje! Mooi die verwarring over twee moeders. Je zou verwachten dat dat aardig ingeburgerd is intussen.
pi_166129437
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 14:16 schreef Mies_poes het volgende:
SPOILER
Wow :D Inlijsten die hap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')