Bart Nolles heeft RKC-TV gepresenteerd.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Wie is die non-valeur? Je moet wel Mister somebody zijn om darts te kunnen presenteren.
Je moet vooral niet Marcel Maijer zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Wie is die non-valeur? Je moet wel Mister somebody zijn om darts te kunnen presenteren.
Volgens zijn profiel heeft hij ook iets voor rtl7 gedaan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bart Nolles heeft RKC-TV gepresenteerd.
Dan ben je iemand hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bart Nolles heeft RKC-TV gepresenteerd.
Hij knippert in ieder geval net zo vaak met z'n ogen als Marcel.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Joep Schreuderquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik neem iemand pas echt serieus als hij NAC-tv heeft gepresenteerd.
Ontdekt door Joep, die heeft er wel kijk op.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat meisje is uit een hockeyploeg gerukt, maar die doet het erg aardig.
Tagliano is een kennerquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik ken deze man geloof ik vooral van de VI Radio/audio
Je kunt mij om allerhande feitjes altijd even vragenquote:
Nja, dan krijg je dus ditquote:
45 zou ik voor mezelf uitstekend mee kunnen levenquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:50 schreef luckass het volgende:
45 Genot. Alsof ik naar mezelf zit te kijken.
sowquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij vullen elkaar echt perfect aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |