45 zou ik voor mezelf uitstekend mee kunnen levenquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:50 schreef luckass het volgende:
45 Genot. Alsof ik naar mezelf zit te kijken.
sowquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij vullen elkaar echt perfect aan
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Van Barneveld?quote:
Even tussendoor. Dit fragmentje is echt genottelijk:quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Van Barneveld?
Is er al een gifje van dat papapapapapapap?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Even tussendoor. Dit fragmentje is echt genottelijk:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is er al een gifje van dat papapapapapapap?
Tevens wel mooi ja
Dit wordt engquote:Op zaterdag 5 november 2016 15:19 schreef luckass het volgende:
Is er al een gifje van de Meis-imitatie
Heldquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine moeite, ouwe reus
Wimderon gaat deze post over anderhalve maand oprakelen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Barney, dat gaat een eerste rondje worden op het WK. Maar volgend jaar gaat hij alles spelen jongens.!!!
Helaas wordt hij nu niet meer scheelgedart al is hij wel weer viesmadquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor was in 2012 op de GSoD ook viesmad toen hij scheelgedart werd.
Bart Nollesquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Wie is deze overdreven opgewekte puppy die de boel presenteert?
wat is ditquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Heb ik even gemist dat Gary met bril zou spelen?
Wat is je verwondering, dat ik dit gemist heb of dat hij een bril op heeft?quote:
ik wist niet dat gerrie een brildrager isquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is je verwondering, dat ik dit gemist heb of dat hij een bril op heeft?
Die ziet daar het nut niet zo van in heb ik mij laten vertellenquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Dit zou Jamie Caven ook moeten proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |