Ik neem aan dat Brendan alleen piekt op de toernooien voor de grote jongens en niet bij dit soort uitmelkgedoe.quote:
Ach, iedere keer dat hij een wedstrijdje gooit is hij kennelijk nog niet voor de trein gesprongen. Dat is een soort van positief.quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:38 schreef wimderon het volgende:
De Doorn wordt met 6-0 naar huis gestuurd.
Lewis raakt al maanden nietsquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:57 schreef icloud het volgende:
Hmm rtl begint pas om 20:30 vanwege ruby, hele partij van lewis word gemist.
mag het hopen voor hem. Zou mooi zijn als hij weer gaat gooien als in de jaren van zijn back-to-back wereldtitelsquote:
rugbyquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:57 schreef icloud het volgende:
Hmm rtl begint pas om 20:30 vanwege ruby, hele partij van lewis word gemist.
Bart Nolles heeft RKC-TV gepresenteerd.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Wie is die non-valeur? Je moet wel Mister somebody zijn om darts te kunnen presenteren.
Je moet vooral niet Marcel Maijer zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Wie is die non-valeur? Je moet wel Mister somebody zijn om darts te kunnen presenteren.
Volgens zijn profiel heeft hij ook iets voor rtl7 gedaan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bart Nolles heeft RKC-TV gepresenteerd.
Dan ben je iemand hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bart Nolles heeft RKC-TV gepresenteerd.
Hij knippert in ieder geval net zo vaak met z'n ogen als Marcel.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Joep Schreuderquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik neem iemand pas echt serieus als hij NAC-tv heeft gepresenteerd.
Ontdekt door Joep, die heeft er wel kijk op.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat meisje is uit een hockeyploeg gerukt, maar die doet het erg aardig.
Tagliano is een kennerquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik ken deze man geloof ik vooral van de VI Radio/audio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |