Dat vond ik dus ook al zo bijzonder. Maarja, Bs die hypocriet is is natuurlijk ook niets nieuws.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:20 schreef ambertje90 het volgende:
Ok, dus katten die borden likken zijn vies maar zo'n cavia laat je lekker aan je vingers likken en in huis pissen?
Braddie je moet echt meedoen met idols! Damnquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..
Mij horen zingen? Even kijken of ik wat heb...
http://picosong.com/hWrY/
Was toen nog een beetje aan het herstellen van een verkoudheid dus zang is niet super(Vooral de harmonie in het refrein is een beetje
)
http://picosong.com/LaNa/
Beetje bluesy gezongen, slechte engels komt naar voren(Al komt dat ook omdat ik met vowels aan het experimenteren was hier om wat toonvaster te zingen)
Oh, en de Q&A
Ja dat dus. Het is gewoon niet hygiënisch. Bovendien heeft een dier een eigen voerbakje.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Katten zijn ranzige beesten man wat lul je nou
Misschien maar eerst 'the voice...'quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:04 schreef groggy het volgende:
[..]
Braddie je moet echt meedoen met idols! Damn
'' I am a dancerrrrrr''quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:04 schreef groggy het volgende:
[..]
Braddie je moet echt meedoen met idols! Damn
Beetje galm, wat EQ, compressie, meer niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel hier aan gerommeld is... maar wtf, die eerste is écht goed.![]()
Ik heb daar zelf weinig moeite mee eerlijk gezegd bij zowel mijn hond als kat niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dat dus. Het is gewoon niet hygiënisch. Bovendien heeft een dier een eigen voerbakje.
Ik heb ook 1 schoteltje waar een logeerkat wel eens van eet, no way dat ik die zelf gebruik
Nooit van die gast gehoord eerlijk gezegdquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Straks komt er weer een vlog online
Deze is in 13 uur al +- 270 keer bekeken, niet verwacht.
Nou, nu snap ik waarom ik nog nooit van die gast had gehoord; wat een inhoudsloos, infantiel, borsttrommelend apengedrag van die nep mocro.quote:
7-8 zoietsquote:Op maandag 24 oktober 2016 16:32 schreef PimD het volgende:
Tot wanneer heb je eigenlijk in Sinterklaas geloofd Bradley?
Waarom niet? Ik hoorde dit nieuwsbericht op de radio en besloot er toen m`n mening over te geven.quote:
#5quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vlogs voor vandaag:
- DeZeurendeChauffeur #5
- Unboxing Dashcam.
Nou, omdat je zo in je rant opgaat dat je rijconcentratie niet echt op niveau blijft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Waarom niet? Ik hoorde dit nieuwsbericht op de radio en besloot er toen m`n mening over te geven.
Tip: vanaf 2:34 op halve snelheid afspelen. Gvdquote:
Jij praat nooit in de auto als er iemand anders aanwezig is?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:00 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou, omdat je zo in je rant opgaat dat je rijconcentratie niet echt op niveau blijft.
Sinterklaasliedjes zijn heul geen kut muziek!quote:
HAHAHAHAquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tip: vanaf 2:34 op halve snelheid afspelen. Gvd![]()
Godver, ik pis in m'n broek.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tip: vanaf 2:34 op halve snelheid afspelen. Gvd![]()
Want jij praat niet met mensen terwijl je auto rijd? Kan prima, aandacht verdelen heet dat, Sarcast.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:00 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou, omdat je zo in je rant opgaat dat je rijconcentratie niet echt op niveau blijft.
Niemand wil met mij meerijden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Jij praat nooit in de auto als er iemand anders aanwezig is?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:09 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Niemand wil met mij meerijden.
Maar ik heb wel eens een testje gedaan, en ik heb 43% van mijn concontratie nodig om te rijden. Kan me voorstellen dat dat bij een beginner met rugzakje wat meer is.
Waarom wil er niemand met je meerijden?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:09 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Niemand wil met mij meerijden.
Maar ik heb wel eens een testje gedaan, en ik heb 43% van mijn concontratie nodig om te rijden. Kan me voorstellen dat dat bij een beginner met rugzakje wat meer is.
Ik wel, maar dan wel met de skelter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |