abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:29:13 #126
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_166153060
Verliefd _O-

Ik vind de muziek overigens wel leuk. De zang kan misschien wel verbeterd worden, ja. Maar goed, ze zingt hoe dan ook beter dan ik. :P
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_166153152
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef Voszje het volgende:
Verliefd _O-

Kan toch? ;) Ik bedoel, die zanger kreeg er flink van langs, maar oh wee als je iets over die bassiste zegt.

Dan wordt er duidelijk met 2 maten gemeten door Brad...
I feel kinda Locrian today
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:36:07 #128
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_166153288
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef starla het volgende:

[..]

Kan toch? ;) Ik bedoel, die zanger kreeg er flink van langs, maar oh wee als je iets over die bassiste zegt.

Dan wordt er duidelijk met 2 maten gemeten door Brad...
Haha, ja, het kan zeker. :D
pi_166153301
weet je wat het is? je hebt al vaker gezegd dat ze niet goed of ronduit vals zingt en tuurlijk is kritiek altijd goed om te geven. maar het gebeurd behoorlijk vaak dat je op de zangkwaliteiten van de leden terugkomt. Maar echt veel kunnen we daar niet mee.

Er is al flink verbeterd. zowel de zang als de performance, en we kunnen het alleen zelf nog maar verder verbeteren

als je kritiek hebt op het spel van de muzikanten is dat natuurlijk prima. daar kunnen we ook wat mee, of kritiek op de stage presence. maar dingen als dat iemand slecht zingt kunnen we weinig mee. Want het is aan diegene wat die er mee doet. zangles of zo. snap je?

Hoe vond je het verder? :)
pi_166153389
oh en ik ben niet verliefd hoor :P Maar zangles is niet iets wat wij kunnen opdringen. Dat moet vanuit hunzelf komen. kritiek op performance kan je wel verbeteren doormiddel van kritiek. Daar kan je het over hebben en dergelijk. Maar zang moet echt les genomen voor worden
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:40:12 #131
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_166153433
Brad, jij staat voornamelijk naast het podium of ervoor. Was dit ook vanwege de bewegingsvrijheid die je dan hebt, daar het podium niet zo groot is? Ik zat er eigenlijk continu op te letten en hierdoor oogde het voor mij rommelig. :P
pi_166153615
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef Voszje het volgende:
Brad, jij staat voornamelijk naast het podium of ervoor. Was dit ook vanwege de bewegingsvrijheid die je dan hebt, daar het podium niet zo groot is? Ik zat er eigenlijk continu op te letten en hierdoor oogde het voor mij rommelig. :P
deels bewegingsvrijheid en deels gewoon het te kleine podium.

het is ook eigenlijk puur voor drums gitaar en bas dat podium

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 19:49:39 ]
pi_166153822
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
maar het gebeurd behoorlijk vaak dat je op de zangkwaliteiten van de leden terugkomt.
Gaarne quotes, want behoorlijk vaak is een kwalificatie die in jouw hoofd bestaat volgens mij.

Ik heb 1 keer gezegd dat de harmonietjes niet lukten.
Toen zei ik dat de bassiste lelijk zong...

Wat nog meer?
pi_166154050
Ik ga er niet meer over praten anders word het een gebed zonder end

we zijn nu 5 maanden samen. hebben voor de 3e x opgetreden. 4e optreden komt er in November aan. We schrijven nummers hebben er plezier in. en dat er wat schort aan zang is aan diegene om er tijd in te steken. geld ook voor de stage performance, kritiek mag tuurlijk gegeven worden als het op onze stage performance of de zang aankomt. Maar aan de zang kunnen wij niks veranderen dmv kritiek. de rest wel. onze stage performance

Nou goed. op naar het volgende optreden O+ en vanavond de Q&A natuurlijk. Word een lange. En er komt ook een kort ander vlogje aan vanavond. Want wat ik net meemaak....

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 20:04:52 ]
pi_166154209
Moest ook wel even slikken toen ik het zingen hoorde Bradley....

En zangles gaat daar volgens mij weinig aan veranderen (zeg ik als leek)

Waarom ga jij niet zingen?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_166154373
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
En er komt ook een kort ander vlogje aan vanavond. Want wat ik net meemaak....
Wat een teaser _O_ Ik ben benieuwd!
pi_166154436
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:05 schreef Chr1st1aan het volgende:

Waarom ga jij niet zingen?
Ik heb een krachtige vrij zuivere maar zwakke stem als in ik heb heel snel dat ik oversla of noten al niet meer haal.

ene keer pers ik er zo 5 Tenor C noten uit zonder problemen en de andere keer kom ik met veel moeite net op een A uit.

Ben daar ook wel wat onzeker over. gitaarspelen voor publiek en verneuken is een ding :P maar zingen....
pi_166154476
quote:
17s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Teaser van het optreden, alleen de zelfgeschreven nummers O+
Geen 'evaluatie' van het optreden jammer genoeg. Desalniettemin een interessante video voor de liefhebber.
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:15:29 #139
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_166154580
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
En er komt ook een kort ander vlogje aan vanavond. Want wat ik net meemaak....
Puntje van m'n stoel ... ^O^
pi_166154749
Nou ja, je kunt natuurlijk een andere zanger(es) zoeken, dus daar is wel wat aan te doen :P

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet dat jullie nu direct mensen uit de band gaan flikkeren, maar het is toch heel normaal -juíst voor beginnende bands- dat de line-up wisselt?

Nirvana heeft volgens mij wel 10 drummers versleten.
Phil Lynott is ook de band gekickt en omdat de
bassist zich schuldig voelde (Skid Row als ik me niet vergis) heeft hij hem bas geleerd. Nou, het resultaat kennen we: de fantastische Thin Lizzy.

Zo werd Crosby uit The Byrds gegooid omdat hij een keer inviel bij Buffalo Springfield wat z'n bandmaten niet konden hebben, het resultaat: Crosby, Stills, Nash (&Young), één van de beste singer-songwriters die nog leven.

Je doet nu alsof de line-up MOET voortbestaan in de huidige setting en dat hoeft dus niet.

Want ik vind dat jij er muzikaal met kop en schouders bovenuit steekt en die post van mij waar jij zo fanatiek op reageerde was grotendeels constructief; ik zie als bottleneck op dit moment de bassiste. Natuurlijk kan dat veranderen, maar nu al bijna 20 jaar met muziek en bands bezig zijnde, ga ik er niet vanuit dat dat gaat veranderen. De geschiedenis en praktijk leert ons anders...
pi_166154757
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Geen 'evaluatie' van het optreden jammer genoeg. Desalniettemin een interessante video voor de liefhebber.
komt er ook straks aan
pi_166154796
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef Voszje het volgende:

[..]

Puntje van m'n stoel ... ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_166155144
Starla, voor iemand die hier vaak komt let je wel weinig op. Braddie heeft skitta aan wat jij denkt en vindt
pi_166155240
quote:
17s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Teaser van het optreden, alleen de zelfgeschreven nummers O+
De zangeres maakt het echt te bont.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166155333
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
oh en ik ben niet verliefd hoor :P Maar zangles is niet iets wat wij kunnen opdringen. Dat moet vanuit hunzelf komen. kritiek op performance kan je wel verbeteren doormiddel van kritiek. Daar kan je het over hebben en dergelijk. Maar zang moet echt les genomen voor worden
Ok, iedereen staat er als een zouten zak bij behalve de drummer, die heeft lekkere energie en jij omdat je vrijelijk rondloopt.

Met andere woorden: typisch de stage performance van een bandje dat niet in zijn eigen muziek gelooft zoals veel coverbandjes.

Je krijgt pas échte energie als je je muziek geweldig vindt en/of optreden geweldig vindt. Dat straalt jullie band dus absoluut niet uit.
  PR en moderator zondag 23 oktober 2016 @ 20:38:29 #146
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166155424
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef starla het volgende:

[..]

Ok, iedereen staat er als een zouten zak bij behalve de drummer, die heeft lekkere energie en jij omdat je vrijelijk rondloopt.

Met andere woorden: typisch de stage performance van een bandje dat niet in zijn eigen muziek gelooft zoals veel coverbandjes.

Je krijgt pas échte energie als je je muziek geweldig vindt en/of optreden geweldig vindt. Dat straalt jullie band dus absoluut niet uit.
Wat maakt het uit joh? Het zijn geen professionals en dat willen ze waarschijnlijk ook niet worden. Ze hebben er lol in en er zijn luisteraars die het leuk vinden, dikke prima toch?
Fuck the EBU.
pi_166155480
Brad, wat vindt je van dit nummertje?

Kwam ik weer eens tegen. :D

maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_166155564
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat maakt het uit joh? Het zijn geen professionals en dat willen ze waarschijnlijk ook niet worden. Ze hebben er lol in en er zijn luisteraars die het leuk vinden, dikke prima toch?
Ja, maakt ook niets uit, maar ik geef mijn mening waar Brad specifiek om vraagt. Dikke prima toch?
  PR en moderator zondag 23 oktober 2016 @ 20:45:07 #149
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166155730
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, maakt ook niets uit, maar ik geef mijn mening waar Brad specifiek om vraagt. Dikke prima toch?
Mja, heb soms het idee dat je er een beetje op door blijft hameren, hij heeft tenslotte al aangegeven er niet meer over te willen praten omdat het anders een gebed zonder eind wordt.
Maar mening geven mag natuurlijk :Y
Fuck the EBU.
pi_166155812
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mja, heb soms het idee dat je er een beetje op door blijft hameren, hij heeft tenslotte al aangegeven er niet meer over te willen praten omdat het anders een gebed zonder eind wordt.
Maar mening geven mag natuurlijk :Y
Hij vroeg of ik kritiek wilde geven op de stage performance, dan doe ik dat en dan wordt dat nu weer doorhameren genoemd.... Moet niet gekker worden :D

Zeg dan meteen: alleen positieve feedback graag in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')