Herkenbaar na 2,5 jaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:14 schreef Mevr_Mus het volgende:
Gefeliciteerd Room! Wat een mooie naam hebben jullie boor jullie zoon gekozenIk heb ook een S. en na 5 jaar nog steeds trots als ik z'n naam uitspreek
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Dank jullie wel, wat lief!
Hij drinkt al heerlijk aan de borst en krijgt zowaar wat binnen ook. Niet de gierende pijn als bij O.
En O, trotse grote zus. Ze was zo lief en voorzichtig en trots. En ze had zelf een knuffeltje uitgezocht en paste er goed op dat hij het wel goed vast hield. Ik knapte zowat uit elkaar van geluk. En van naweëen
En hij slaapt veel joh. Nu ik nog
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Dank jullie wel, wat lief!
Hij drinkt al heerlijk aan de borst en krijgt zowaar wat binnen ook. Niet de gierende pijn als bij O.
En O, trotse grote zus. Ze was zo lief en voorzichtig en trots. En ze had zelf een knuffeltje uitgezocht en paste er goed op dat hij het wel goed vast hield. Ik knapte zowat uit elkaar van geluk. En van naweëen
En hij slaapt veel joh. Nu ik nog
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Hoi! Wat deden jullie vanmorgen om 9.47?Oohhh hij is er! Gefeliciteerd en geniet van elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Ik was wel wakker.. maar hoopte weer in slaap te vallen als ik m'n telefoon niet zou pakken. Mission failed, kort nachtje. Normaal word ik ieder jaar superblij als het dikke winterdekbed er weer op gaat. Nu had ik het bloedheet. En zonder te koud. En het dekbed er weer uithalen wilde ik niet, want man sliep wel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |