Hans, waarom nou altijd die overacting?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ, schaam je.
Schaam je heel diep, schaam je kapot, schaam je een ongeluk.
Als je niet eens van kowet kunt winnen dan heb je er niets te zoeken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ, schaam je.
Schaam je heel diep, schaam je kapot, schaam je een ongeluk.
Sorry, ik ben een meegaand mens.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hans, waarom nou altijd die overacting?
Na die 1-2 van Maccabi durfden ze niets meer. Bleven op 2 meter van hun tegenstander kijken wat Maccabi met de bal deed, 0 agressiviteit meer in de duels. Wat een mentaal labiel elftal, speelt naar de aard van de coach.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je niet eens van kowet kunt winnen dan heb je er niets te zoeken.
Ik zie ze dit energieke spel niet volhouden. Teken aan de wand dat een Tapia de kans krijgt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
33 punten uit 12 wedstrijden, in 2 competities... Lang niet slecht
Ze zijn niet om goede doen idd. Maar goed zoals altijd moet de top 3 het maar gaan doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na die 1-2 van Maccabi durfden ze niets meer. Bleven op 2 meter van hun tegenstander kijken wat Maccabi met de bal deed, 0 agressiviteit meer in de duels. Wat een mentaal labiel elftal, speelt naar de aard van de coach.
Het komt op mij niet echt over alsof ze moet zijn, maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie ze dit energieke spel niet volhouden. Teken aan de wand dat een Tapia de kans krijgt.
Spannende laatste speeldag.quote:
Op mij ook niet, maar je vraagt je af hoe lang je dit type spel volhoudt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het komt op mij niet echt over alsof ze moet zijn, maar we gaan het zien.
Tja, ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat Feyenoord overwinterd, dat scheelt weer wedstrijden. Beker blijft altijd een wazige competitie, dus dat is ook afwachten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op mij ook niet, maar je vraagt je af hoe lang je dit type spel volhoudt.
Bal is rondquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat Feyenoord overwinterd, dat scheelt weer wedstrijden. Beker blijft altijd een wazige competitie, dus dat is ook afwachten.
*overwintertquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat Feyenoord overwinterd, dat scheelt weer wedstrijden. Beker blijft altijd een wazige competitie, dus dat is ook afwachten.
Het zou mooi zijn als je op de een of andere manier nergens meer om speelt tegen Fener. Omdat je dan al door bent.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord gewoon doorgaat.
Blijft een Nederlandse club, lijkt me ernstig onwaarschijnlijk. Maar ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je op de een of andere manier nergens meer om speelt tegen Fener. Omdat je dan al door bent.
Feyenoord moet in ieder geval van Zorya winnen. Als United dat ook doet tegen Fener, heb je ditquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je op de een of andere manier nergens meer om speelt tegen Fener.
Daarom ook. In een allesbeslissende wedstrijd gaat het fout want Nederlandse club/Fenerbahce ERVARING etc.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijft een Nederlandse club, lijkt me ernstig onwaarschijnlijk. Maar ik hoop met je mee.
hahaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:11 schreef Catch22- het volgende:
Gio ziet er altijd uit alsof hij net heeft gehuild
Denk eerder dat Fener punten laat liggen tegen Zoryaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord moet in ieder geval van Zorya winnen. Als United dat ook doet tegen Fener, heb je dit
Fey 9
Mun 9
Fener 4
Man United heeft dan alleen aan een punt genoeg voor overwintering, Feyenoord zou dan gewoon moeten winnen op Old Trafford.
Dat zou wel lachen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denk eerder dat Fener punten laat liggen tegen Zorya
Had ie maar een uitgestoken oogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |