Hij was ook niet zo heel goedquote:
Daar zijn ze heel goed in, helaasquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord mag wel de 2-0 maken, anders gaat het nog helemaal mis.
Hoe is de SOS in Vigo eigenlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je een tokkie bent.
Die is van jonge frisse speler naar een dikke gozer die 40 lijkt gegaan in 3 jaar tijd.quote:
Nee, de glansrijke carriere die HMF had voorspeld neemt vooralsnog geen vorm.quote:
En het eilandje haar op zijn voorhoofd, dat Stijn niet is opgevallenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, de glansrijke carriere die HMF had voorspeld neemt vooralsnog geen vorm.
Wat wel vorm neemt is zijn pens.
Hahahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee dat moet je aan Luís vragen.
Snap je hem xd
En dat van je moederquote:
Als je zware vannelle rookt word je nu eenmaal sneller kaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:43 schreef Bugno het volgende:
[..]
En het eilandje haar op zijn voorhoofd, dat Stijn niet is opgevallen
Oh. Wie lag er in dat bed dan gisteren?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die slaapt onder een brug tegenwoordig
Dat was ikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:45 schreef Bugno het volgende:
[..]
Oh. Wie lag er in dat bed dan gisteren?
Geilquote:
Een puntje pakken moet nog wel voldoende zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Hier gaat Feyenoord uit niet van winnen.
quote:
Gisteren was je niet zo verlegen. Gelukkig..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord in de tweede helft niet echt overtuigend overigens om toch maar een beetje ontopic te blijven
Dat laatste is problematisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een puntje pakken moet nog wel voldoende zijn.
En dan thuis winnen van Fener.
Dat is überhaupt al de normale gemoedstoestand van een AZ'er.quote:
Ik ben zelden verlegenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Gisteren was je niet zo verlegen. Gelukkig..
Muah Fenerbahce kan er ook geen hout van.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat laatste is problematisch.
Waarom? Als het tegenzit dan kunnen ze gewoon een minder jaar hebben. De tijden van Elm, Wernbloom etc heb je niet altijd.quote:
Gewoon een beetje gas er op en je blaast dat Maccabi zo wegquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Maccabi speelt anders best aardig.
AZ staat erbij alsof ze een kunstcollectie van Picasso aanschouwen. Kom op man, je bent er voor het voetballen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Maccabi speelt anders best aardig.
Ze hebben natuurlijk een tikkie gehad door die 1-2 net toen ze dachten voor de winst te kunnen gaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ staat erbij alsof ze een kunstcollectie van Picasso aanschouwen. Kom op man, je bent er voor het voetballen.
Win er maar eens van.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Fenerbahce kan er ook geen hout van.
Als Maccabi opbouwt zijn ze zo schijterig. Echt, mes steek pijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk een tikkie gehad door die 1-2 net toen ze dachten voor de winst te kunnen gaan.
Komt door dat kapsel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Bilal is laten we zeggen een beetje dom
Blind paard?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Bilal is laten we zeggen een beetje dom
Of zou dat kapsel door zijn domheid komen?quote:
Kip, ei, filosofie op de late avond.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of zou dat kapsel door zijn domheid komen?
Vragen, vragen
Je hebt per ongeluk de gif van Sigthorsson geplaatst. Kun je die van t blinde paard nog even op zoeken?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar bestaan gifjes van
[ afbeelding ]
Treffend, dit is Bilalquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar bestaan gifjes van
[ afbeelding ]
Sorry, ik ga direct aan de slagquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:53 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk de gif van Sigthorsson geplaatst. Kun je die van t blinde paard nog even op zoeken?
Huiliequote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man man, zelfs voorzetten kunnen ze niet geven
Hans, waarom nou altijd die overacting?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ, schaam je.
Schaam je heel diep, schaam je kapot, schaam je een ongeluk.
Als je niet eens van kowet kunt winnen dan heb je er niets te zoeken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ, schaam je.
Schaam je heel diep, schaam je kapot, schaam je een ongeluk.
Sorry, ik ben een meegaand mens.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hans, waarom nou altijd die overacting?
Na die 1-2 van Maccabi durfden ze niets meer. Bleven op 2 meter van hun tegenstander kijken wat Maccabi met de bal deed, 0 agressiviteit meer in de duels. Wat een mentaal labiel elftal, speelt naar de aard van de coach.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je niet eens van kowet kunt winnen dan heb je er niets te zoeken.
Ik zie ze dit energieke spel niet volhouden. Teken aan de wand dat een Tapia de kans krijgt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
33 punten uit 12 wedstrijden, in 2 competities... Lang niet slecht
Ze zijn niet om goede doen idd. Maar goed zoals altijd moet de top 3 het maar gaan doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na die 1-2 van Maccabi durfden ze niets meer. Bleven op 2 meter van hun tegenstander kijken wat Maccabi met de bal deed, 0 agressiviteit meer in de duels. Wat een mentaal labiel elftal, speelt naar de aard van de coach.
Het komt op mij niet echt over alsof ze moet zijn, maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie ze dit energieke spel niet volhouden. Teken aan de wand dat een Tapia de kans krijgt.
Spannende laatste speeldag.quote:
Op mij ook niet, maar je vraagt je af hoe lang je dit type spel volhoudt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het komt op mij niet echt over alsof ze moet zijn, maar we gaan het zien.
Tja, ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat Feyenoord overwinterd, dat scheelt weer wedstrijden. Beker blijft altijd een wazige competitie, dus dat is ook afwachten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op mij ook niet, maar je vraagt je af hoe lang je dit type spel volhoudt.
Bal is rondquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat Feyenoord overwinterd, dat scheelt weer wedstrijden. Beker blijft altijd een wazige competitie, dus dat is ook afwachten.
*overwintertquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat Feyenoord overwinterd, dat scheelt weer wedstrijden. Beker blijft altijd een wazige competitie, dus dat is ook afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |